viileä tuulta 2
Osallistuja
Alkuperäinen juliste- 24. syyskuuta 2009
- 9. helmikuuta 2018
tekninen soturi
- 30. heinäkuuta 2009
- Colorado
- 9. helmikuuta 2018
Joten saatat pärjätä 50:llä, ehkä aloita siitä ja jos se on mielestäsi riittämätön, nosta se uudelleen
Kuvanlaatu ei eroa 100 Mbps:n palvelulla, vain useampi samanaikainen suoratoisto on mahdollista palvelutasollasi. Kun kaistanleveysrajat saavutetaan, näet yleensä pätkimistä, kehysten jäätymistä jne.
Juicy Box
- 23. syyskuuta 2014
- 9. helmikuuta 2018
Sinun tapauksessasi mielestäni 50 Mbps olisi hyvä. Luulen, että 25 Mbps on 4K-suoratoistovaatimusten yläraja, joten niin kauan kuin se on vain 2 suoratoistoa samaan aikaan, sinun pitäisi olla kunnossa.
Toinen ajatus, minulla on pääsy 2 Internet-palveluntarjoajaan alueellani, ja huomaan, että molemmilla on yleensä hieman suurempi nopeus kuin mitä mainostetaan.
Esimerkiksi minulla on tällä hetkellä FiOS 50 Mbps latauksia, ja saan yleensä lähes 60 Mbps sekä speedtest.netissä että fast.comissa
Kun minulla oli Comcast muutama kuukausi sitten, 25 Mbps palveluni oli lähempänä 30 Mbps:ää.
Pointtini on, että 50 Mbps nopeudella pärjäät todennäköisesti hyvin, ja jos palvelusi on minun kaltainen ja antaa sinulle hieman ylimääräistä, ehkä se antaa sinulle hieman enemmän mielenrauhaa halvemman suunnitelman valinnassa.
viileä tuulta 2
Osallistuja
Alkuperäinen juliste- 24. syyskuuta 2009
- 9. helmikuuta 2018
oneMadRssn
- 8. syyskuuta 2011
- Eurooppa
- 9. helmikuuta 2018
Tarkista nopeus osoitteessa fast.com, joka itse asiassa käyttää Netflixin todellisia palvelimia nopeustestissä. Tämän pitäisi antaa sinulle realistinen käsitys nopeudestasi (toisin kuin sivustot/sovellukset, kuten speedtest, joiden Internet-palveluntarjoajat tietävät priorisoivan ja antavat siten väärän lukeman). T
Tekniikka 198
- 21. huhtikuuta 2011
- Australia, Perth
- 9. helmikuuta 2018
coolbreeze2 sanoi: Minulla on ollut Internet-nopeus 24 Mbps jonkin aikaa ja sen avulla saan yleensä HDR10:n ja/tai Dolby Visionin, kun niitä on saatavilla. Koska tämä nopeus tuskin vastaa 4k-suoratoistoa, olen valmis päivittämään nyt, kun Internet-palveluntarjoajani tarjoaa nopeampia nopeuksia. Pitäisikö minun tilata 50 Mbps vai 100 Mbps. Kotona eniten käytettynä olisi 2 televisiota, jotka suoratoistavat erilaista sisältöä sekä omalla ATV 4k:llä että kolmas televisio, jota käytetään live-pelaamiseen. Luulen, että 100 nopeus ei tarjoa huomattavasti parempaa kuvanlaatua kuin 50 nopeus. Olen oikeassa?
Hyvä asia Netflixissä, toisin kuin iTunesissa, kun käyttäjän on säädettävä, Netflixissä on oletusarvoisesti 'Auto', joka *automaattisesti* säätyy kaistanleveyden perusteella. Mutta voit ohittaa tämän 'Keskitason' tai 'korkean' asetuksen.
Siinä tapauksessa 50Mbps pitäisi riittää yhdelle näytölle, muuten 100Mbps (tai enemmän)
Tämä kaikki sulkee pois muita asioita, joihin käytät samaa yhteyttä. SISÄÄN
westrock2000
to
- 18. lokakuuta 2013
- 10. helmikuuta 2018
Juicy Box
- 23. syyskuuta 2014
- 10. helmikuuta 2018
westrock2000 sanoi: Huomaa vain, että Internet-palveluntarjoajat on useaan otteeseen kiinnitetty suosivan nopeustestisivustoja. Näin saat parhaan mahdollisen numeron.Tämä mainittiin edellisessä viestissä.
Netflix valitti Verizonin hillitsemisestä, joten Netflix aloitti Fast.comin näyttämään todellisia nopeuksia palvelimiltaan.
Käytän aina sekä Fast.com- että Speedtest.net-sivustoa, koska Fast.com kertoo vain latausnopeuden, ei ping- tai latausnopeutta.
Kokemukseni mukaan Fast.comin käytön jälkeen nopeudet ovat yleensä samanlaisia.
Tämä on muutaman minuutin takaa:
Näytä mediakohde '>
[doublepost=1518279145][/doublepost] Näytä mediakohde '>
mellofello
- 1. helmikuuta 2011
- 10. helmikuuta 2018
Michelasso
- 20. helmikuuta 2012
- Treviso, Italia
- 10. helmikuuta 2018
Sitten en ole enää varma (enkä voi ottaa HUD:tä käyttöön, koska se vaatii Xcode 9.3 betaa tvOS 11.3 betan kanssa), mutta luulen nähneeni Amazon Videon (taas, jos käytät sitä) ylittävän 25 Mbps.
Mutta varmasti, jos voit helposti päivittää 100 Mbps:iin, aloita 50:stä. M
Macalicious 2011
- 15. toukokuuta 2011
- Lontoo
- 10. helmikuuta 2018
Kun katsot 4k-laatua, voimme suoratoistaa iPadilla ja ladata kuvia iCloudiin ilman ongelmia.
Teoreettisella maksiminopeudella on väliä, mutta siiman kyky saavuttaa vaadittu nopeus ja olla luotettava, on paljon tärkeämpää.
En usko päivittäväni 10 Mbit:iin lähiaikoina.
mellofello sanoi: Kaikki yli 50 Mbps tavallisessa kotitaloudessa on ylivoimaista. Rahaa on parempi käyttää rakentamaan WiFi-verkkosi niin, että se tavoittaa kaikki kolot.
100 %
1,3 Gbit TP Link powerline -sovittimeni varmistaa, että verkkoni on luodinkestävä. Ostin sen kaksi vuotta sitten ja se on aivan upea. WiFi ja Ethernet ovat nopeat ja toimivat luotettavasti ilman ongelmia. En ole koskaan joutunut sotkemaan asetusten tai kanavien kanssa.
http://www.tp-link.com/uk/products/details/cat-18_TL-WPA8630P-KIT.html
PS4 ja ATV ovat kaikki langallisia. Viimeksi muokattu: 10.2.2018 R
rmoliv
- 20. joulukuuta 2017
- 13. helmikuuta 2018
Macalicious 2011
- 15. toukokuuta 2011
- Lontoo
- 13. helmikuuta 2018
rmoliv sanoi: Internet-nopeuteni on (teoreettisesti) 200 Mbps, kun ethernet on kytkettynä, langaton on ilmeisesti vähemmän, mutta tarkistan säännöllisesti ja se on noin 70 Mbps ruuhka-aikoina ja noin 30-40 Mbps ruuhka-aikoina (yleensä iltaisin) joskus kuva pätkii tai jumiutuu kokonaan, kun suoratoistan 4K HDR -elokuvia. Aion päivittää 1 Gbps:iin.
Mielestäni sinun pitäisi valittaa Internet-palveluntarjoajaltasi päivityksen sijaan.
jav6454
- 14. marraskuuta 2007
- 1 Geostationary Tower Plaza
- 13. helmikuuta 2018
rmoliv sanoi: Internet-nopeuteni on (teoreettisesti) 200 Mbps, kun ethernet on kytkettynä, langaton on ilmeisesti vähemmän, mutta tarkistan säännöllisesti ja se on noin 70 Mbps ruuhka-aikoina ja noin 30-40 Mbps ruuhka-aikoina (yleensä iltaisin) joskus kuva pätkii tai jumiutuu kokonaan, kun suoratoistan 4K HDR -elokuvia. Aion päivittää 1 Gbps:iin.
Kaapeli vai kuitu?
Juicy Box
- 23. syyskuuta 2014
- 13. helmikuuta 2018
rmoliv sanoi: Internet-nopeuteni on (teoreettisesti) 200 Mbps, kun ethernet on kytkettynä, langaton on ilmeisesti vähemmän, mutta tarkistan säännöllisesti ja se on noin 70 Mbps ruuhka-aikoina ja noin 30-40 Mbps ruuhka-aikoina (yleensä iltaisin) joskus kuva pätkii tai jumiutuu kokonaan, kun suoratoistan 4K HDR -elokuvia.
Tämä ei kuulosta minusta oikealta. Sen ei pitäisi olla niin matala.
Ehkä Wifi-verkossasi on jotain vikaa? Tarkistaisin sen ensin kaiken. Ehkä soita Internet-palveluntarjoajalle ja kysy mitä tapahtuu. Millaisia nopeuksia olet saanut Ethernet-yhteydelläsi?
rmoliv sanoi: Aion päivittää 1 Gbps:iin.
En ole varma, mutta luulen, että jos sinulla on ongelmia luvatun nopeuden saamisessa 200 Mbps-palvelussasi, epäilen, että sen lisääminen toimisi, ehkä jos se olisi jotain Internet-palveluntarjoajan puolella ja olet vaihtamassa toiseen.
Veikkaan, että se on kotiverkon ongelma. M
mellofello
- 1. helmikuuta 2011
- 13. helmikuuta 2018
rmoliv sanoi: Internet-nopeuteni on (teoreettisesti) 200 Mbps, kun ethernet on kytkettynä, langaton on ilmeisesti vähemmän, mutta tarkistan säännöllisesti ja se on noin 70 Mbps ruuhka-aikoina ja noin 30-40 Mbps ruuhka-aikoina (yleensä iltaisin) joskus kuva pätkii tai jumiutuu kokonaan, kun suoratoistan 4K HDR -elokuvia. Aion päivittää 1 Gbps:iin.Et todennäköisesti näe suurta eroa maksiminopeuden päivittämisessä. Yli 200 Mbps on puhdasta markkinointia. Yritän päivittää reitittimesi. Jos voit varmistaa 200 Mbps Ethernetillä, sinun pitäisi teoriassa pystyä saamaan sama langaton.
On täysin mahdollista, että koet vain langattomia häiriöitä. Iltaisin, kun kaikki käyttävät WiFi-yhteyttä, se hidastuu.
Mitä reititintä käytät? T
tämä on minun käyttäjänimi
- 1. marraskuuta 2015
- 13. helmikuuta 2018
rmoliv sanoi: Aion päivittää 1 Gbps:iin.
Muista, että sinun on huolehdittava reitittimesi suorituskyvystä, kun alat katsoa Internetin nopeuksia niin nopeasti. Monet kuluttajatason reitittimet eivät pysty käsittelemään 1 Gb/S WANLAN-läpäisykykyä (voit testata sen asettamalla tietokoneen reitittimen molemmille puolille ja käyttämällä jotain 'iperfiä'). Hitto, monet heistä eivät kestä edes 100 Mb/S. Rakensin oman reitittimeni, kun päivitin internettini, mutta ei pitäisi olla liian vaikeaa löytää kuluttajaluokan reititintä, joka pystyy käsittelemään näitä nopeuksia nykyään, jos käy ilmi, että sinun ei ole tehtävän mukainen.
https://www.smallnetbuilder.com/old-tools/charts/router/bar/74-wan-to-lan
mellofello sanoi: Yli 200 Mbps on puhdasta markkinointia.
Lataan rutiininomaisesti suuria asioita lähellä 1 Gb/S nopeuksia, ja niin tekevät monet ystäväni ja työkaverini, joilla on sama Internet-palvelu kuin minulla. Nämä ovat tosielämän esimerkkejä, eivät vain sitä, mitä speedtest.net kertoo minulle. Viimeksi muokattu: 13.2.2018
Juicy Box
- 23. syyskuuta 2014
- 13. helmikuuta 2018
mellofello sanoi: Jos voit varmistaa 200 Mbps Ethernetillä, niin teoriassa sinun pitäisi pystyä saamaan sama langaton.Tarkalleen!
Internetin päivittäminen ei korjaa Wi-Fi-ongelmaasi, ellet vaihda verkkolaitettasi päivityksellä.
mmomega
macrumors puolijumala
- 30. joulukuuta 2009
- DFW, TX
- 13. helmikuuta 2018
mellofello sanoi: Kaikki yli 50 Mbps tavallisessa kotitaloudessa on ylivoimaista. Rahaa on parempi käyttää rakentamaan WiFi-verkkosi niin, että se tavoittaa kaikki kolot.Olen tästä täysin samaa mieltä.
Monet palveluntarjoajien tarjoamista all-in-one wifi-reitittimistä voivat olla todella kauheita ja kauheita wifi-lähtöjä. Joskus tuskin pystyy peittämään yhden makuuhuoneen asunnon mainostetuilla nopeuksilla, kun todella saat nopeuden reitittimellä, mikä saa jotkut ihmiset valitsemaan nopeamman internetin maksamisen luullen, että se parantaa heidän wifiään.
Tämä ei aina toimi paremmin, koska joskus Internet-palvelun hyppy voi olla 30–50 dollaria enemmän siirtyessään tasolta toiselle.
Tämä kuukausihinta ja jopa 30 dollaria kertaa 12 kuukautta on ylimääräinen 360 dollaria vuodessa, kun 200 dollarin pudottaminen paremman wifi-reitittimen tai mesh-tyylisen verkon kertaostosta voi saada paljon paremman kokemuksen.
Parasta on, että uuden wifi-reitittimen ostaminen, sen kytkeminen ja kokeilu viikonlopun tai viikon ajan on helppo palautuskäytäntö nähdäksesi, huomaatko parempia nopeuksia ja/tai kattavuutta. Jos ei, palauta se, etkä menetä rahaa.
Internet-palveluntarjoajat voivat joskus lukita sinut sopimuksiin, jotka sallivat sinun vaihtaa vain kerran tai kahdesti kahden vuoden välein.
Haluaisin paljon mieluummin sijoittaa 200 dollaria uusiin verkkolaitteisiin ja kokeilla sitä kuin lukittua kalliimpaan tasoon, joka ei korjaa alkuperäistä ongelmaa ja maksan lopulta kolminkertaisen hinnan saman ajan kuluessa.
vaikkapa ylimääräinen 720 dollaria, kuinka monta tuntia sinun täytyi työskennellä saadaksesi rahaa, jotta voit ratkaista ongelman, jota ei saatu korjattua.
esimerkki: Minulla on 300 Mbps kotona ja saan 320-340 Mbps wifi- ja ethernetissä. Joten voit saada parempia laitteita, jotka voivat antaa sinulle Ethernet-yhteyden nopeuden wifin kautta. R
rmoliv
- 20. joulukuuta 2017
- 13. helmikuuta 2018
jav6454 sanoi: Kaapeli vai kuitu?
Kaapeli.
mellofello sanoi: Et todennäköisesti näe suurta eroa maksiminopeuden päivittämisessä. Yli 200 Mbps on puhdasta markkinointia. Yritän päivittää reitittimesi. Jos voit varmistaa 200 Mbps Ethernetillä, sinun pitäisi teoriassa pystyä saamaan sama langaton.
On täysin mahdollista, että koet vain langattomia häiriöitä. Iltaisin, kun kaikki käyttävät WiFi-yhteyttä, se hidastuu.
Mitä reititintä käytät?
Asun rakennuksessa (muiden rakennusten ympäröimänä), joten se on mitä todennäköisimmin (valtavia) häiriöitä naapuriltani. Kaikki ovat kotona illalla, se on kiireisintä aikaa. Ei aavistustakaan reitittimestä tai sen teknisistä tiedoista, en koskaan halunnut oppia siitä lisää. Se kuuluu ISP:lleni.
thisismyusername sanoi: Muista, että sinun on alettava huolehtia reitittimesi suorituskyvystä, kun alat katsoa Internetin nopeuksia niin nopeasti. Monet kuluttajatason reitittimet eivät pysty käsittelemään 1 Gb/S WANLAN-läpäisykykyä (voit testata sen asettamalla tietokoneen reitittimen molemmille puolille ja käyttämällä jotain 'iperfiä'). Hitto, monet heistä eivät kestä edes 100 Mb/S. Rakensin oman reitittimeni, kun päivitin internettini, mutta ei pitäisi olla liian vaikeaa löytää kuluttajaluokan reititintä, joka pystyy käsittelemään näitä nopeuksia nykyään, jos käy ilmi, että sinun ei ole tehtävän mukainen.
https://www.smallnetbuilder.com/old-tools/charts/router/bar/74-wan-to-lan
Se on aivan liian teknistä aivoni käsittelemään. Tiedän vain, että he vaihtaisivat tällä hetkellä käytössäni olevan reitittimen, jos päivittäisin 200 Mbps:stä 1 Gbps:iin, joten oletan, että uudessa reitittimessä on jonkinlainen päivitys/parannus, jonka avulla se pystyy käsittelemään tätä nopeutta.
pystysuora hymy sanoi: Aivan!
Internetin päivittäminen ei korjaa Wi-Fi-ongelmaasi, ellet vaihda verkkolaitettasi päivityksellä.
Kuten edellä sanoin, he korvaavat sen uudella mallilla, joka käsittelee 1 Gbps.
Muuten, koska minulla ei ole enää kannettavaa tietokonetta, en voi tehdä nopeustestiä, joka on kytketty suoraan reitittimeen Ethernetin kautta. Reititin on eri huoneessa. Voisin viedä iMacin sinne, mutta en ole nyt sillä tuulella. Viimeksi muokattu: 13.2.2018
jav6454
- 14. marraskuuta 2007
- 1 Geostationary Tower Plaza
- 13. helmikuuta 2018
rmoliv sanoi: Kaapeli.Kaapeli, joka on kerran ylittänyt päälinjojen kapasiteetin, on erittäin epäluotettava nopeuden suhteen.
Juicy Box
- 23. syyskuuta 2014
- 13. helmikuuta 2018
rmoliv sanoi: Kuten edellä sanoin, he korvasivat sen uuteen malliin, joka käsittelee 1 Gbps.
Muuten, koska minulla ei ole enää kannettavaa tietokonetta, en voi tehdä nopeustestiä, joka on kytketty suoraan reitittimeen Ethernetin kautta. Reititin on eri huoneessa. Voisin viedä iMacin sinne, mutta en ole nyt sillä tuulella.
Käytätkö siis heidän langatonta reititintään? Kuinka paljon Gigabit-palvelu maksaa? Sinun tulisi kokeilla omaa reititintäsi ennen palvelun päivittämistä olettaen, että palvelu on kallis.
Saatat huomata, että heidän reitittimensä on perseestä, ja oman reitittimen ostaminen olisi kertaluonteinen kustannus, joka voisi säästää paljon rahaa pitkällä aikavälillä verrattuna päivitettyyn Internetiin. minä
IvanEd747
- 9. toukokuuta 2017
- 13. helmikuuta 2018
techwarrior sanoi: Netflix väittää, että 4K-video vaatii tasaisen 15 Mbps streamin.
Joten saatat pärjätä 50:llä, ehkä aloita siitä ja jos se on mielestäsi riittämätön, nosta se uudelleen
Kuvanlaatu ei eroa 100 Mbps:n palvelulla, vain useampi samanaikainen suoratoisto on mahdollista palvelutasollasi. Kun kaistanleveysrajat saavutetaan, näet yleensä pätkimistä, kehysten jäätymistä jne.
Tämä. Aloita AINA halvemmalla. He päivittävät sinut aina mielellään, mutta he eivät koskaan anna sinun laskea luokkaasi.
Juicy Box
- 23. syyskuuta 2014
- 13. helmikuuta 2018
IvanEd747 sanoi: Tämä. Aloita AINA halvemmalla. He päivittävät sinut aina mielellään, mutta he eivät koskaan anna sinun laskea luokkaasi.Olen samaa mieltä.
Tiedän, että monet ihmiset maksavat kaistanleveydestä, jota he eivät tarvitse.
Ystäväni, joka asui yksin, maksoi 90 dollaria kuukaudessa 400 Mbps Internetistä. Hän oli myös todella ylpeä siitä.
Kysyin häneltä, mitä hän teki sillä, hän sanoi pohjimmiltaan Netflixistä, YouTubesta ja WoW:n pelaamisesta. En halunnut saada häntä vihaiseksi, mutta kerroin hänelle, että hän ei luultavasti tarvinnut 400 Mbps suunnitelmaa.
Ja kuulen tällaisia tarinoita koko ajan. R
rmoliv
- 20. joulukuuta 2017
- 13. helmikuuta 2018
pystysuora hymy sanoi: Joten, käytät heidän langatonta reititintään? Kuinka paljon Gigabit-palvelu maksaa? Sinun tulisi kokeilla omaa reititintäsi ennen palvelun päivittämistä olettaen, että palvelu on kallis.
Saatat huomata, että heidän reitittimensä on perseestä, ja oman reitittimen ostaminen olisi kertaluonteinen kustannus, joka voisi säästää paljon rahaa pitkällä aikavälillä verrattuna päivitettyyn Internetiin.
Olen. Gigabit-palvelu maksaa noin 90 euroa (sisältää TV+Puhelin), mikä Yhdysvaltain dollareissa olisi noin 110 dollaria. En usko, että se on kallis, mutta tarkistin juuri reitittimen ja ilmeisesti se on perseestä. Se on yksikaistainen, MIMO 2x2, kun taas reititin, jonka ostaisin, jos päivittäisin 1 Gbps:iin, on kaksikaistainen, MIMO 3x3 ja siinä on joitain muita tekniikoita, kuten keilanmuodostus ja mitä muuta. Ehkä minun pitäisi ostaa reititin ja käyttää sitä, joka minulla on sillana?
Suosittu Viestiä