Muut

Estä puhelinnumero. Mitä soittaja näkee ja kuulee?

Ed
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Seuraava Ensimmäinen Ed

Mene sivulle

MennäSeuraava Kestää

sbailey4

5. joulukuuta 2011
KÄYTTÖT
  • 28. syyskuuta 2013
petsounds sanoi: Mutta tämä ei ole todellinen lohko. Vanhan koulun lohko estää puhelun menemisen edes läpi. Apple ilmeisesti tekee tämän puhelintasolla, ei yhteistyössä operaattorien kanssa. Eston avulla soittajat eivät varmasti voi jatkaa vastaajaviestien jättämistä. Entä jos tämä on joku kaveri, joka ei kestä vihjeitä ja jättää edelleen outoja VM:itä tytön puhelimeen? Tämä on huono ratkaisu. Laajenna napsauttamalla...

Tarkalleen. puhelun lähettäminen suoraan vastaajaan EI ole esto. Kun estät numerot lankapuhelimellasi (kyllä, ne ovat edelleen olemassa), estetty puheluviesti tulee eikä vastaajaa sallita. Näyttää siltä, ​​​​että jos iPhonessa ei ole viestiä, soittoääni soi soittajalle ja hiljaisuus soitetulle osapuolelle auttaisivat enemmän, koska EI menisi vastaajaan. Näin soittava osapuoli tietää, että hänen puhelunsa ei koskaan mene läpi, eikä soittajaa häiritse estyneen soittajan soiva puhelin. Mitä tulee tekstiin, kyllä, sen ei pitäisi näyttää toimitettua, jos se ei todellakaan ollut sitä. Sen pitäisi toimia kuin iMessage olisi kaatunut. Sen pitäisi olla helppoa Applelle, ihmiset eivät voineet vastustaa sitä.

sbailey4

5. joulukuuta 2011


KÄYTTÖT
  • 28. syyskuuta 2013
C DM sanoi: Muokattavissa olevat vaihtoehdot olisivat hyvät, mutta tiedämme Applen, he eivät todellakaan halua antaa liikaa vaihtoehtoja usein, jotta asiat eivät monimutkaistaisi. Ehkä he lisäävät jotain päivitykseen tulevaisuudessa (ottaen huomioon, että tämä on ensimmäinen julkaisu, jossa esto tuli yleisesti saataville), mutta parhaimmillaan voimme vain toivoa sitä (ei tietenkään odota sitä). Laajenna napsauttamalla...

Luulen, että yksinkertainen vastaus on, että älä lisää ominaisuutta ja kutsu sitä 'Estä tämä soittaja', jos se ei ole puhelun estotoiminto ja se on todella vain ohitusominaisuus. Ehkä 7.0.3 muotoilee sen uudelleen muotoon 'Ohita tämä soittaja'. Sitten tämä säiettä voidaan sulkea, koska ominaisuus toimii odotetulla tavalla. C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. lokakuuta 2011
  • 28. syyskuuta 2013
sbailey4 sanoi: Luulen, että yksinkertainen vastaus on, että älä lisää ominaisuutta ja kutsu sitä 'Estä tämä soittaja', jos se ei ole puhelun estotoiminto ja se on oikeastaan ​​vain ohitusominaisuus. Ehkä 7.0.3 muotoilee sen uudelleen muotoon 'Ohita tämä soittaja'. Sitten tämä säiettä voidaan sulkea, koska ominaisuus toimii odotetulla tavalla. Laajenna napsauttamalla...
Se on estoominaisuus - puhelut / viestit / jne. eivät tavoita sinua, minkä esto tekee. Voiko nyt olla myös lisävaihtoehtoja, ja se saattaa tehdä siitä kestävämmän. Mutta se silti estää, vaikka vain alkeesimmalla tasolla. SISÄÄN

wepiii

22. syyskuuta 2012
  • 28. syyskuuta 2013
C DM sanoi: Se on estoominaisuus - puhelut / viestit / jne. eivät tavoita sinua, minkä esto tekee. Voiko nyt olla myös lisävaihtoehtoja, ja se saattaa tehdä siitä kestävämmän. Mutta se silti estää, vaikka vain alkeesimmalla tasolla. Laajenna napsauttamalla...

Ei, se ei estä heitä, jos he voivat jättää vastaajaviestin, joka näkyy vastaajaosiossani. Sen nimeäminen uudelleen 'ohita soittajat' olisi sopivampaa. D

DollaTwentyFive

11. marraskuuta 2010
Osat Tuntemattomat
  • 28. syyskuuta 2013
wepiii sanoi: Olen samaa mieltä OP:n kanssa. Huono ominaisuus. Jos estän jonkun, haluan hänen tietävän, että hänet on estetty. En tarvitse heitä olettaen, että heidän tekstinsä on toimitettu. Se JOHTAA EHDOTTOMASTI ongelmiin. Tässä on karkea ja nopea esimerkki.

Poikaystävä ja tyttöystävä eroavat. Poikaystävä estää tyttöystävän. Tyttöystävä lähettää poikaystävälle tekstiviestin viikkoa myöhemmin kertoakseen hänelle olevansa raskaana. Poikaystävä ei saa viestiä. Tyttöystävällä on toimituskuitti, jonka mukaan hän sai viestin. Poikaystävä ei tiedä olevansa isä. Tyttöystävä olettaa, että poikaystävä on kuollut. Laajenna napsauttamalla...

Vau - hyvä pointti... kai. En ole koskaan vienyt sitä niin pitkälle. Olin vain ärsyyntynyt siitä, että humalassa soittava ystäväni pystyi silti jättämään minulle vastaajaviestin kello 3 aamulla sen jälkeen, kun olin estänyt hänet. C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. lokakuuta 2011
  • 28. syyskuuta 2013
wepiii sanoi: Ei, se ei estä heitä, jos he voivat jättää vastaajaviestin, joka näkyy vastaajaosiossani. Sen nimeäminen uudelleen 'ohita soittajat' olisi sopivampaa. Laajenna napsauttamalla...
Ehkä se ei estä niitä haluamallasi tavalla eston toimivan, mutta se silti estää ne eston määritelmän mukaisesti (matkapuhelin)maailmassa.

-----------

DollaTwentyFive sanoi: Vau - hyvä pointti... kai. En ole koskaan vienyt sitä niin pitkälle. Olin vain ärsyyntynyt siitä, että humalassa soittava ystäväni pystyi silti jättämään minulle vastaajaviestin kello 3 aamulla sen jälkeen, kun olin estänyt hänet. Laajenna napsauttamalla...
Mutta se ei saa häiritä sinua, etkä edes tiedä siitä, ellet mene nimenomaan tiettyyn paikkaan etsimään tällaisia ​​​​asioita ja tarkista sitä siellä. Ja silloinkaan sinun ei tarvitse tehdä sille mitään, paitsi yksinkertaisesti poistaa kaikki sieltä ja siinä se. S

samaravic

15. heinäkuuta 2013
  • 28. syyskuuta 2013
Mielestäni on huippua, että estän jokaisen kylmän soittajan numeron, jonka saan ennen kuin minulla oli kontakti nimeltä roskapuhelut, joten nyt he eivät edes saa, vaikka ihmisille, joille en halua puhua, käytän vastausta tekstiviestillä, jossa kerron heille En halua puhua

fuusio11

24. syyskuuta 2008
Hamilton, Ontario
  • 29. syyskuuta 2013
sunking101 sanoi: Se on siis aika surkea ominaisuus. Laajenna napsauttamalla...

Jos tämä ominaisuus on mielestäsi surkea, älä edes vaivaudu uuteen Älä häiritse -ominaisuuteen, se ei edes toimi. Puhelut tulevat edelleen, ikään kuin se ei olisi edes päällä.

Tyler 23

2. joulukuuta 2010
Atlanta, GA
  • 29. syyskuuta 2013
fuzion11 sanoi: Jos tämä ominaisuus on mielestäsi surkea, älä edes vaivaudu uuteen Älä häiritse -ominaisuuteen, se ei edes toimi. Puhelut tulevat edelleen, ikään kuin se ei olisi edes päällä. Laajenna napsauttamalla...

Älä häiritse -toiminto toimii täällä täydellisesti.

Oletko jo yrittänyt palauttaa puhelimesi? Nollataanko verkkoasetukset?

Max (IT)

Keskeytetty
8. joulukuuta 2009
Italia
  • 29. syyskuuta 2013
wepiii sanoi: Olen samaa mieltä OP:n kanssa. Huono ominaisuus. Jos estän jonkun, haluan hänen tietävän, että hänet on estetty. En tarvitse heitä olettaen, että heidän tekstinsä on toimitettu. Se JOHTAA EHDOTTOMASTI ongelmiin. Tässä on karkea ja nopea esimerkki.

Poikaystävä ja tyttöystävä eroavat. Poikaystävä estää tyttöystävän. Tyttöystävä lähettää poikaystävälle tekstiviestin viikkoa myöhemmin kertoakseen hänelle olevansa raskaana. Poikaystävä ei saa viestiä. Tyttöystävällä on toimituskuitti, jonka mukaan hän sai viestin. Poikaystävä ei tiedä olevansa isä. Tyttöystävä olettaa, että poikaystävä on kuollut. Laajenna napsauttamalla...

Poika- ja tyttöystävän olisi pitänyt käyttää kondomia

Ei tässä ole omenan vika

-----------

sunking101 sanoi: Aivan. Jos en saa tekstiviestejä, puheluita tai vastaajaviestejä, haluan toisen osapuolen tietävän tämän 100 %
Muuten voin yhtä hyvin jättää ne huomiotta (mutta en käytä estoominaisuutta) Laajenna napsauttamalla...

En näe mitään ongelmaa: jos estäisin jonkun, en välitä siitä, mitä hän tietää tai ajattelee...

-----------

Nevaborn sanoi: Jos estät jonkun, sen ei pitäisi sanoa, että tekstit on toimitettu. Jos jotain sen pitäisi sanoa, että ei pysty toimittamaan ja saada takaisin.

Puheluissa sen pitäisi siirtyä suoraan viestiin, jossa sanotaan, että puhelua ei voida yhdistää, ja se katkaisee puhelun. Älä anna heidän jättää vastaajaviestiä, jos olet estänyt loukkaavan henkilön, sano, että hänen ei pitäisi voida jättää sinulle viestejä.

He saivat viestin pian. Laajenna napsauttamalla...

Tämä on kantajan puolella. Poistin vastaajaviestini käytöstä, joten estetty numero ei voi jättää viestiä. M

ManuCH

7. toukokuuta 2009
Sveitsi
  • 29. syyskuuta 2013
Kaikille niille, jotka valittavat, että estetyt soittajat menevät suoraan vastaajaan ja ettei ole järkevää jättää vastaajaa, minulla on ratkaisu (no, itse asiassa käytän sitä, vaikka tiedän, että se ei toimi kaikille).

Olen poistanut puhepostin käytöstä aikoja sitten. En pidä puhepostista. Jos minua ei tavoiteta puhelimellani, haluan ihmisten lähettävän minulle tekstiviestejä tai sähköposteja. Jos poistat puhepostin käytöstä ja joku estoluettelosta soittaa sinulle, hän saa varattu-signaalin.

Jos he soittavat sinulle jatkuvasti ja olet aina kiireinen 24/7, he saavat vihjeen, että olet estänyt heidät G

GP20

3. lokakuuta 2012
  • 29. syyskuuta 2013
Onko tämä yksi niistä ominaisuuksista, jotka toimivat vain Yhdysvalloissa? Olen Kanadassa ja pelasin tällä ominaisuudella gf:n iPhone 5:ssä ja estän oman numeroni, ja kun yritän soittaa hänelle omasta iPhone 5:stäni, puhelu sujuu hienosti ja hänen iPhonensa soi.

Käytän edelleen IOS 6.14:ää ja hänellä on tietysti IOS 7.

sbailey4

5. joulukuuta 2011
KÄYTTÖT
  • 29. syyskuuta 2013
C DM sanoi: Se on estoominaisuus - puhelut / viestit / jne. eivät tavoita sinua, minkä esto tekee. Voiko nyt olla myös lisävaihtoehtoja, ja se saattaa tehdä siitä kestävämmän. Mutta se silti estää, vaikka vain alkeesimmalla tasolla. Laajenna napsauttamalla...

Olen eri mieltä. Jos puhelut menevät vastaajaan tai tekstiviestissä kerrotaan, että se on toimitettu, kumpaakaan ei ole 'estetty'. Jos vastaanottajalle ei yksinkertaisesti ilmoiteta, koska ei soittoa, MUTTA se itse asiassa menee puhepostiin (eli tavoittaa sinut), niin sitä ei ole määritelmän mukaan estetty, vaan se jätettiin huomioimatta. Jos puhelu todella menee käyttäjien vastaajaan, sitä ei estetä. Katso jälleen todellista puhelun estotoimintoa lankapuhelimesta. Puhelu ei tule perille ollenkaan ja se on estetty kokonaan. Soittaja saa ilmoituksen, että puhelu ei saavuta määränpäätään. TÄMÄ on puhelun esto. Älä ymmärrä minua väärin, en todellakaan välitä kummastakaan. Mutta todellisuus on, että ominaisuus on ohitettava ominaisuus eikä estoominaisuus, ja se pitäisi 'myydä' sellaisenaan. Siinä kaikki mitä sanon. SISÄÄN

wepiii

22. syyskuuta 2012
  • 29. syyskuuta 2013
sbailey4 sanoi: Olen eri mieltä. Jos puhelut menevät vastaajaan tai tekstiviestissä kerrotaan, että se on toimitettu, kumpaakaan ei ole 'estetty'. Jos vastaanottajalle ei yksinkertaisesti ilmoiteta, koska ei soittoa, MUTTA se itse asiassa menee puhepostiin (eli tavoittaa sinut), niin sitä ei ole määritelmän mukaan estetty, vaan se jätettiin huomioimatta. Jos puhelu todella menee käyttäjien vastaajaan, sitä ei estetä. Katso jälleen todellista puhelun estotoimintoa lankapuhelimesta. Puhelu ei tule perille ollenkaan ja se on estetty kokonaan. Soittaja saa ilmoituksen, että puhelu ei saavuta määränpäätään. TÄMÄ on puhelun esto. Älä ymmärrä minua väärin, en todellakaan välitä kummastakaan. Mutta todellisuus on, että ominaisuus on ohitettava ominaisuus eikä estoominaisuus, ja se pitäisi 'myydä' sellaisenaan. Siinä kaikki mitä sanon. Laajenna napsauttamalla...

Käy järkeen minulle. C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. lokakuuta 2011
  • 29. syyskuuta 2013
sbailey4 sanoi: Olen eri mieltä. Jos puhelut menevät vastaajaan tai tekstiviestissä kerrotaan, että se on toimitettu, kumpaakaan ei ole 'estetty'. Jos vastaanottajalle ei yksinkertaisesti ilmoiteta, koska ei soittoa, MUTTA se itse asiassa menee puhepostiin (eli tavoittaa sinut), niin sitä ei ole määritelmän mukaan estetty, vaan se jätettiin huomioimatta. Jos puhelu todella menee käyttäjien vastaajaan, sitä ei estetä. Katso jälleen todellista puhelun estotoimintoa lankapuhelimesta. Puhelu ei tule perille ollenkaan ja se on estetty kokonaan. Soittaja saa ilmoituksen, että puhelu ei saavuta määränpäätään. TÄMÄ on puhelun esto. Älä ymmärrä minua väärin, en todellakaan välitä kummastakaan. Mutta todellisuus on, että ominaisuus on ohitettava ominaisuus eikä estoominaisuus, ja se pitäisi 'myydä' sellaisenaan. Siinä kaikki mitä sanon. Laajenna napsauttamalla...
Ja kuinka monet ihmiset ovat hämmentyneitä siitä, mitä huomiotta jättäminen todella on, koska he eivät todellakaan ole tottuneet tähän terminologiaan, mutta saavat estetyn terminologian (huolimatta pienistä teknisistä seikoista, jotka koskevat sen todellista toimintaa - suurin vaikutus on, että he eivät soita/viesti/tms). Ja jos se toteutettaisiin päinvastoin, jolloin puhepostivaihtoehtoa ei ole annettu, kuinka moni valittaisi haluavansa sen vain siltä varalta, että yksi 100:sta puhelusta voisi olla tärkeä ja he haluaisivat silti pystyä vastaajaan. varmuuden vuoksi.

Vaihtoehdot ovat kuitenkin hyviä ja toivottavasti niitä tulee lisää ajan myötä. Toteutuksen ensimmäisessä versiossa 'block'-ominaisuus on kuitenkin kaukana huonosta, vaikka se ei ehkä olisikaan täydellinen tai jopa loistava. M

matta 234

9. marraskuuta 2013
  • 9. marraskuuta 2013
Toimii minulle!

Minulle ominaisuus on täydellinen. Henkilölle, jolle käytän sitä... anna heidän ajatella, että teksti on toimitettu ja minä jätän heidät huomiotta. He ansaitsevat sen. Voitto tässä on se, että en näe sitä, eikä heikolla hetkellä ole kiusausta vastata. Mitä tulee vastaajaan, pidän siitä vaihtoehdosta. Voit kuunnella halutessasi tai vain poistaa sen. Toimii minulle. Ja jos henkilö, jonka kanssa olin tekemisissä, olisi kypsä, käsittelen sitä kypsemmällä tavalla. Mutta sitä niittää mitä kylvää. Kiitos ios 7...se mikä menee, tulee ympäriinsä!

Htin

6. maaliskuuta 2013
  • 10. marraskuuta 2013
heidän pitäisi tehdä se kuten iblacklist.
vaikka estäisit, sinulla on erillinen loki estettyjen numeroiden puheluille ja viesteille.

CanesDrew

16. toukokuuta 2012
Memphis, TN
  • 10. marraskuuta 2013
Käytän estoominaisuutta peikolle Craigslistissa. He haluavat häiritä sinua, kun et ota heidän tarjoustaan ​​vastaan, joten minä vain häiritsen heitä. Jotkut ovat jopa soittaneet minulle jatkuvasti klo 2.30, mikä ohittaa Älä häiritse -ominaisuuden. Joten estän ne. Hyvästi! C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. lokakuuta 2011
  • 10. marraskuuta 2013
CanesDrew sanoi: Käytän estoominaisuutta peikolle Craigslistissa. He haluavat häiritä sinua, kun et ota heidän tarjoustaan ​​vastaan, joten minä vain häiritsen heitä. Jotkut ovat jopa soittaneet minulle jatkuvasti klo 2.30, mikä ohittaa Älä häiritse -ominaisuuden. Joten estän ne. Hyvästi! Laajenna napsauttamalla...
Google Voicen kaltaisten toimintojen käyttö voi olla jopa parempi tällaiseen asiaan.

älä panikoi

16. toukokuuta 2011
Orpington, Kent, Iso-Britannia
  • 13. marraskuuta 2013
sunking101 sanoi: Se on siis aika surkea ominaisuus. Laajenna napsauttamalla...

Se on sama kuin jokainen puheluneston toteutus Nokia 2110 -puhelimen ajoista lähtien. Mikään puhelunestopalvelu ei vastaa sanomalla, että soittaja on estetty - mikä tekee tyhjäksi tarkoituksen.

Jakoavain

Keskeytetty
2. tammikuuta 2011
  • 13. marraskuuta 2013
sunking101 sanoi: Aivan. Jos en saa tekstiviestejä, puheluita tai vastaajaviestejä, haluan toisen osapuolen tietävän tämän 100 % Laajenna napsauttamalla...

Joten jos kaksi ihmistä asettavat lohkon samanaikaisesti toistensa päälle, alkaako se heidän laitteidensa välillä 'sinu on estetty -ilmoituksia'?

Sheesh, jos haluat heidän tietävän niin huonosti, lähetä sähköpostia, tekstiviesti tai soita heille itse, kun heität heidät lohkoon. Ehkä joku voi kirjoittaa ja myydä viimeisen sanan freak-sovelluksen. THE

Lalala888

28. huhtikuuta 2014
  • 28. huhtikuuta 2014
matttye sanoi: Tämä ei ole ongelma.

Jos haluat jonkun tietävän, että olet estänyt hänet, kerro hänelle.

Haluatko todella, että puhelin lähettää paljon tekstiviestejä kertoen ihmisille, että heidät on estetty tietämättäsi?

Viestien automaattinen lähettäminen on joka tapauksessa mahdollisesti vaarallista. Entä jos jonkun iPhone vastaa jollekin, joka on antanut häntä vastaan ​​lähestymiskiellon, joka kieltää kontaktin? Heidät pidätetään vakavasta rikoksesta. Laajenna napsauttamalla...

Ensinnäkin et lähettäisi 'paljon tekstiviestejä'. Henkilö saisi yhden viestin, jonka mukaan hän on estetty. He olisivat tyhmiä lähettääkseen sinulle tekstiviestejä ja saada saman viestin yhä uudelleen ja uudelleen. Ja jos estät paljon ihmisiä, sinun on ehkä arvioitava uudelleen ihmissuhdetaitosi. Mitä tulee puhelinmyyjiin ja sellaisiin, sama asia. Jos päätät kertoa heille, he lopettavat yrittämisen.

Ja jos jollakin on sinua vastaan ​​lähestymiskielto, hänen ei pitäisi ottaa sinuun yhteyttä. jos he tekevät, se ei ole sinun vikasi, varsinkin jos ainoa vastaus on, että ne on estetty. Duh.

Olen samaa mieltä, että sen pitäisi olla vaihtoehto, yhteydenottoa kohti. Jos estän henkilön, siihen on syy ja haluan katkaista KAIKEN viestinnän. Mukaan lukien kertominen heille, että heidät on estetty. Se pitäisi automatisoida. Entä jos he ovat stalkkereita? En halua lähettää tekstiviestiä tai soittaa stalkerille kertoakseni heille, että heidät on estetty. Viimeksi muokattu: 28. huhtikuuta 2014 C

C DM

macrumors Sandy Bridge
17. lokakuuta 2011
  • 28. huhtikuuta 2014
Lalala888 sanoi: Ensinnäkin et lähettäisi 'paljon tekstiviestejä'. Henkilö saisi yhden viestin, jonka mukaan hän on estetty. He olisivat tyhmiä lähettääkseen sinulle tekstiviestejä ja saada saman viestin yhä uudelleen ja uudelleen. Ja jos estät paljon ihmisiä, sinun on ehkä arvioitava uudelleen ihmissuhdetaitosi. Mitä tulee puhelinmyyjiin ja sellaisiin, sama asia. Jos päätät kertoa heille, he lopettavat yrittämisen.

Ja jos jollakin on sinua vastaan ​​lähestymiskielto, hänen ei pitäisi ottaa sinuun yhteyttä. jos he tekevät, se ei ole sinun vikasi, varsinkin jos ainoa vastaus on, että ne on estetty. Duh.

Olen samaa mieltä, että sen pitäisi olla vaihtoehto, yhteydenottoa kohti. Jos estän henkilön, siihen on syy ja haluan katkaista KAIKEN viestinnän. Mukaan lukien kertominen heille, että heidät on estetty. Se pitäisi automatisoida. Entä jos he ovat stalkkereita? En halua lähettää tekstiviestiä tai soittaa stalkerille kertoakseni heille, että heidät on estetty. Laajenna napsauttamalla...
Joten näyttää siltä, ​​että niiden estäminen ja välittämättä siitä, tietävätkö he siitä - niin kauan kuin et saa heiltä mitään - on periaatteessa oikea tapa edetä, kuten Apple on toteuttanut melko paljon. THE

Lalala888

28. huhtikuuta 2014
  • 28. huhtikuuta 2014
Ei, joskus haluat ihmisten tietävän, että olet estänyt heidät. Kuin stalkeri. Haluat heidän tietävän, mutta et halua kertoa heille henkilökohtaisesti.

Ja Apple ei ole tehnyt tätä. Henkilö luulee edelleen selviytyneensä, koska tekstissä sanotaan toimitettu tai hän jätti vastaajaviestin. Ja jos vastaanotat virtuaalikoneita, olivatpa ne piilotettuja tai ei, niitä ei varsinaisesti ole estetty.

-----------

Ilmeisesti sen pitäisi olla vaihtoehto. Muuten täällä ei olisi edes postausta (tai mitään muuta 50 sivustosta, jotka saat kun googletat tätä aihetta). Ne teistä, jotka eivät välitä, eivät käytä sitä. Ne meistä, jotka haluavat sen.

Applekeiju

28. huhtikuuta 2013
Valitettavasti Clintonin saaristo
  • 28. huhtikuuta 2014
Olen tutustunut puhelujen estoon läheisesti maaliskuun 15. päivästä lähtien. Aloitin uuden linjan 15. maaliskuuta ja uusi numero on täynnä huijareita ja perintäpuheluita, jotka kaikki pyytävät 'Lisa Hansonia'. En tiedä kuka hän on, mutta luulen, että hän ilmoittautui jokaiseen tapaamaansa kilpailuun ja käytti matkapuhelinnumeroaan.

Toisella viikolla soitin AT&T:lle vaihtaakseni numeroni, mutta muutin mieleni ollessani odotustilassa heidän kanssaan ja päätin nähdä, voinko voittaa huijarit ja tehdä siitä pelin, koska pidän uudesta numerostani.

Joka tapauksessa Google Voice käsittelee vastaajaviestejäni (ja puhelimissani olevia yhteystietoja) ja olen luonut muutamia yhteystietoja ja lisään ne seuraaviin luokkiin, jotka olen myös estänyt Google Voicessa. Joten he pääsevät luokseni vain kerran, sitten ne estetään. Jos he soittavat uudelleen, he kuulevat äänitteen, jossa sanotaan, että he ovat saavuttaneet numeron, joka ei ole enää käytössä.

1. keräys/roskapuhelut
2. huijarit
3. Jamaikalaiset huijarit

Noin 6 viikon jälkeen minun on luultavasti lisättävä luetteloon 1 numero viikossa. Ensimmäiset viikot niitä oli muutama päivässä. Minulla on nyt estetty yli 60 numeroa, ja puolet niistä on puheluita Jamaikalta. Yritin kerran keskustella jamaikalaisten kanssa, mutta he halusivat minun maksavan Western Unionille 750 dollaria, jotta minut poistettaisiin listalta, he tarjosivat minulle 'palkintoa', mutta saadakseen sen he halusivat minun antavan heille 750 dollaria Western Unioniin. Tyytyvätkö ihmiset todella näihin huijauksiin? Ed
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Seuraava Ensimmäinen Ed

Mene sivulle

MennäSeuraava Kestää