Muut

Kappaleita ei voi synkronoida iTunes-kirjastosta iPhoneen 'koska iCloud Music on käytössä'

M

msvadi

Alkuperäinen juliste
12. elokuuta 2010
  • 3. heinäkuuta 2015
Aloin käyttää Applen musiikin suoratoistopalvelua. Kun yritin synkronoida iTunes Storesta aiemmin ostettua albumia iPhoneeni, sain seuraavan viestin:

'Joitakin tiedostoja ei kopioitu iPhoneen, koska iCloud Music Library on käytössä tässä puhelimessa'

Vain osa albumista synkronoitiin iPhoneen ja muutama kappale jätettiin pois. Olen todella ymmälläni ja turhautunut: en voi laittaa iPhone-kappaleitani, jotka ostin iTunes Storesta, koska käytän Apple Musicia? Tässä ei ole ollenkaan järkeä.

hwhb3r.jpg

Otelm

18. marraskuuta 2013


  • 3. heinäkuuta 2015
Se toimii samalla tavalla kuin iTunes Match. Jos haluat, että kappaleet tallennetaan paikallisesti puhelimeesi, sinun on ladattava se käyttämällä puhelimesi musiikkia (asetettava saataville offline-tilassa) sen sijaan, että se synkronoidaan kaapelilla. Muuten voit suoratoistaa niitä. M

msvadi

Alkuperäinen juliste
12. elokuuta 2010
  • 3. heinäkuuta 2015
Minulla ei ole koskaan ollut iTunes Matchia, joten minulla ei ollut aavistustakaan, että tämä tapahtuisi. Sen perusteella, että iTunes Match oli olemassa tässä muodossa pitkään, minun ei pitäisi odottaa parannuksia myöskään iCloud Musicin kanssa.

Tilanne on täysin sekaisin: Nyt kaikki, mikä vastaa iCloudissa, on ladattava vain iCloudista. En voi edes ladata Apple Lossless -tiedostoja iPhoneeni, koska iCloud Music on yhdistänyt ne huonolaatuisiin pilvitiedostoihin.

Joten ainoa vaihtoehtoni on sanoa hyvästit iCloud Music Librarylle ja koko Apple Musicin suoratoistopalvelulle. Jos en voi tallentaa tiedostoja offline-käyttöön, en näe siinä mitään tiettyä arvoa. Käytin paljon aikaa ja rahaa musiikkikirjastoni rakentamiseen. Apple Music olisi ollut mukava saada lisäksi, mutta en aio korvata huolellisesti järjestettyä ja mukautettua kirjastoani yleisellä kokemuksella. Viimeksi muokattu: 3.7.2015
Reaktiot:its93rc ja Luis Mazza

pjh

25. syyskuuta 2007
Lentorata 1
  • 3. heinäkuuta 2015
msvadi sanoi: Aloin käyttää Applen musiikin suoratoistopalvelua. Kun yritin synkronoida iTunes Storesta aiemmin ostettua albumia iPhoneeni, sain seuraavan viestin:

'Joitakin tiedostoja ei kopioitu iPhoneen, koska iCloud Music Library on käytössä tässä puhelimessa'

Vain osa albumista synkronoitiin iPhoneen ja muutama kappale jätettiin pois. Olen todella ymmälläni ja turhautunut: en voi laittaa iPhone-kappaleitani, jotka ostin iTunes Storesta, koska käytän Apple Musicia? Tässä ei ole ollenkaan järkeä.

hwhb3r.jpg
Tämä on yksi idioottimaisimmista asioista, joita olen koskaan kokenut Applelta. Laitteen rajoittaminen iTunes-synkronointiin tai pilveen ei näytä palvelevan muuta hyödyllistä tarkoitusta kuin olla oikea perse.

Mobiiliverkkoni nopeus vaihtelee huomattavasti, eikä minulla ole useinkaan verkkoa työmatkalla. Joten synkronoin koko kirjastoni iPhoneeni (4 500 kappaletta). Jotkut saattavat ajatella tätä tarpeettomana, mutta näin pidän musiikin kantamisesta ja minulla on tilaa (128 gb iPhone). Rekisteröityessään Apple Musiciin se pyyhki nopeasti kaikki kappaleet, koska ne oli jo ladattu iTunes Matchin avulla, ei tarjousta yhdistää tai mitään. Se todella piristi päivääni!

Löysin kiertotavan tehdä soittolistan kaikista kappaleistani ja asettaa sen sitten saataville offline-tilassa. Mutta tuntuu melko typerältä ladata koko kirjastoni iPhoneen, kun se oli siellä aluksi.

Tämä pieni helmi oli todella miellyttävä aloitus Apple Musicin käyttöön!
Reaktiot:BillyBobBongo, flur ja tonyr6

its93rc

to
8. helmikuuta 2012
Texas
  • 16. heinäkuuta 2015
Samaa mieltä kaikesta täällä sanotusta. Lisään, että työskentelen musiikkialalla ja saan demoja/albumin leikkauksia/albumin lisäyksiä/jne, joita en voi ladata mihinkään pilvipalveluun turvallisuussyistä. Tämä 'ominaisuus' ärsyttää minua. M

Manu Chao

30. heinäkuuta 2003
  • 16. heinäkuuta 2015
pjh sanoi: Tämä on yksi idioottimaisimmista asioista, joita olen koskaan kokenut Applelta. Laitteen rajoittaminen iTunes-synkronointiin tai pilveen ei näytä palvelevan muuta hyödyllistä tarkoitusta kuin olla oikea perse.
Poista vain iCloud Music Library käytöstä kaikilla laitteillasi. C

chabig

6. syyskuuta 2002
  • 16. heinäkuuta 2015
msvadi sanoi: Joten, ainoa vaihtoehtoni on sanoa hyvästit iCloud Music Librarylle ja koko Apple Musicin suoratoistopalvelulle.
Ei. Voit edelleen käyttää Apple Musicia, mutta sammuta iCloud Music Library puhelimestasi. Synkronoi sitten sydämesi kyllyydestä ja voit silti kuunnella Applen musiikkikirjastoa liikkeellä ollessasi.
Reaktiot:AmmasAmar

käytävällä

12. marraskuuta 2012
  • 16. heinäkuuta 2015
chabig sanoi: Ei. Voit edelleen käyttää Apple Musicia, mutta sammuta iCloud Music Library puhelimestasi. Synkronoi sitten sydämesi kyllyydestä ja voit silti kuunnella Applen musiikkikirjastoa liikkeellä ollessasi.

Et voi tallentaa kappaleita offline-kuuntelua varten, lisätä kappaleita soittolistoihin tai lisätä kappaleita My Musiciin, jos poistat iCloud-musiikkikirjaston käytöstä. Se on valtava hitti kokemukselle. C

chabig

6. syyskuuta 2002
  • 16. heinäkuuta 2015
flur sanoi: Et voi tallentaa kappaleita offline-kuuntelua varten, lisätä kappaleita soittolistoihin tai lisätä kappaleita My Musiciin, jos poistat iCloud-musiikkikirjaston käytöstä. Se on valtava hitti kokemukselle.
Vai niin. Luulin, että voisit. Joten mitä voit tehdä, kun iCloud Music Library on pois päältä, vain suoratoistaa?

käytävällä

12. marraskuuta 2012
  • 16. heinäkuuta 2015
chabig sanoi: Voi. Luulin, että voisit. Joten mitä voit tehdä, kun iCloud Music Library on pois päältä, vain suoratoistaa?

Jep. Voit suoratoistaa kaikkea ja kuunnella radioasemia. Koska AFAIK radioasemat pysyvät ilmaisina, en löydä kovin vähän syytä maksaa 9,99/kk. Toivottavasti Apple korjaa iCML:n tai erottaa sen AM:stä ennen kokeilun päättymistä. M

msvadi

Alkuperäinen juliste
12. elokuuta 2010
  • 16. heinäkuuta 2015
Toistaiseksi päätin sammuttaa iCloud Musicin, kun minun täytyy synkronoida jotain iTunes-kirjastostani (yleensä Apple Lossless -tiedosto), ja kytkeä iCloud Music takaisin päälle synkronoinnin jälkeen. Valitettavasti iCloud Musicin poistaminen käytöstä pyyhkii pois kaiken offline-kuuntelua varten ladatun Apple Music -sisällön, joten sinun on ladattava se uudelleen. Koko kokemus on erittäin hankala ja pettymys. M

Manu Chao

30. heinäkuuta 2003
  • 17. heinäkuuta 2015
flur sanoi: Et voi tallentaa kappaleita offline-kuuntelua varten, lisätä kappaleita soittolistoihin tai lisätä kappaleita My Musiciin, jos poistat iCloud-musiikkikirjaston käytöstä. Se on valtava hitti kokemukselle.
Ei, sinun on ostettava ne vanhanaikaisesti. M

Manu Chao

30. heinäkuuta 2003
  • 17. heinäkuuta 2015
flur sanoi: Joo. Voit suoratoistaa kaikkea ja kuunnella radioasemia. Koska AFAIK radioasemat pysyvät ilmaisina, en löydä kovin vähän syytä maksaa 9,99/kk. Toivottavasti Apple korjaa iCML:n tai erottaa sen AM:stä ennen kokeilun päättymistä.
Miten erotat iCML:n AM:stä (paitsi mitä nykyään voidaan tehdä eli tehdä AM:stä suoratoisto- ja etsintäpalvelu ja iCML kirjasto, joka kerää kuvasi etsintä- ja suoratoisto-osasta)? Haluatko, että iCML on erillinen olemassa olevasta kirjastostasi, eli sillä on kaksi kirjastoa (toinen, joka perustuu tiedostoihisi, kopioitu tai ostettu, ja toinen, joka perustuu 'tallennettuun' musiikkiin AM:ltä)? Kaksi erillistä kirjastoa, joissa tietty kappale voi olla molemmissa kirjastoissa tai vain yhdessä, mutta ellet muistaisi tätä jokaisesta kappaleesta, et tiedä missä kirjastossa tietty kappale voi olla?

käytävällä

12. marraskuuta 2012
  • 17. heinäkuuta 2015
Manu chao sanoi: Kuinka erotat iCML:n AM:stä (paitsi mitä nykyään voidaan tehdä, eli tehdä AM:stä suoratoisto- ja etsintäpalvelu ja iCML kirjasto, joka kerää kuvasi etsintä- ja suoratoisto-osasta)? Haluatko, että iCML on erillinen olemassa olevasta kirjastostasi, eli sillä on kaksi kirjastoa (toinen, joka perustuu tiedostoihisi, kopioitu tai ostettu, ja toinen, joka perustuu 'tallennettuun' musiikkiin AM:ltä)? Kaksi erillistä kirjastoa, joissa tietty kappale voi olla molemmissa kirjastoissa tai vain yhdessä, mutta ellet muistaisi tätä jokaisesta kappaleesta, et tiedä missä kirjastossa tietty kappale voi olla?

Kaksi erillistä kirjastoa, jotka näkyvät yhtenä asiakkaalle ja mahdollistavat musiikin toistamisen saumattomasti eri kirjastoissa (tiedettävästi tämä on täysin toteutettavissa, ei unelma). Näin asiakas voi ottaa käyttöön toisen tai molemmat. AM on ensimmäinen kirjasto. iCML on toinen kirjasto, ja jos iCML on poistettu käytöstä, laitteeseen tallennettu paikallinen musiikki on toinen kirjasto. Tällä tavalla AM-kappaleita ei koskaan sekoiteta omistamaasi musiikkiin (joten järjestelmä ei voi koskaan hämmentyä ja ajatella, että musiikkisi on AM-musiikkia), voit aina tarkastella kirjastoja erikseen tai yhdessä ja voit kertoa samalla, mitä iTunesissa on. sarakkeesta, jota he käyttävät nyt kertoessaan sinulle osuman, aamupäivän tai ladatun. Laitteelle ladatut kohteet tunnistetaan edelleen samalla tavalla kuin ne nyt (tai tarkemmin sanottuna ihannetapauksessa), joten ei olisi epäselvyyttä siitä, mitä siellä on tai ei, riippumatta siitä, mihin kirjastoon ne on liitetty.

Tämä antaisi asiakkaille mahdollisuuden käyttää koko AM-tilaa ilman iCML:ää tai pyyhkimättä henkilökohtaisia ​​kirjastojaan vain välttääkseen kaiken musiikin lataamisen (ja sen FUBAR:in henkilökohtaisiin kirjastoihinsa). Se antaisi myös asiakkaille, jotka haluavat synkronoida musiikkinsa tavalliseen tapaan, tehdä niin ja silti käyttää kaikkia AM:n osia. M

Manu Chao

30. heinäkuuta 2003
  • 17. heinäkuuta 2015
flur sanoi: Kaksi erillistä kirjastoa, jotka näkyvät yhtenä asiakkaalle, mikä mahdollistaa musiikin toistamisen saumattomasti eri kirjastoissa
Juuri tämän iCML:n nykyinen toteutus jo tekee. Se näyttää kuluttajalle yhtenä kirjastona, mutta sisäisesti musiikkitiedostot on merkitty, ovatko ne peräisin Apple Musicista vai muista lähteistä.

Tällä tavalla asiakas voi ottaa jommankumman tai molemmat käyttöön. AM on ensimmäinen kirjasto. iCML on toinen kirjasto, ja jos iCML on poistettu käytöstä, laitteeseen tallennettu paikallinen musiikki on toinen kirjasto.
En ymmärrä mitä tarkoitat. Musiikille on kaksi yleistä lähdettä: a) vuokraamasi (eli lisännyt Apple Musicin My Music -kohtaan) ja b) omistamasi (eli loput). iCLM on sateenvarjo, joka yhdistää molemmat, jotta ne 'näkyvät yhtenä asiakkaalle'.

Voisitko yrittää selittää uudelleen, minkä järjestelmän haluaisit nähdä?

Tällä tavalla AM-kappaleita ei koskaan sekoiteta omistamaasi musiikkiin (joten järjestelmä ei voi koskaan hämmentyä ja ajatella, että musiikkisi on AM-musiikkia), voit aina tarkastella kirjastoja erikseen tai yhdessä ja voit kertoa samalla, mitä iTunesissa on. sarakkeesta, jota he käyttävät nyt kertoessaan sinulle osuman, aamupäivän tai ladatun.
Joten, ainoa asia, jonka haluat, on 'sarake' iOS:n Musiikki-sovelluksessa, joka näyttää, onko musiikki 'vuokrattu' vai omistettu? Vai haluatko, että 'vuokrattu' ja 'ostettu' musiikki näkyvät Macissa erillisissä kansiorakenteissa? Mikä tarkoittaa, että haluat antaa Applen ohjelmoijille neuvoja siitä, kuinka heidän tulisi järjestää tallennustilan sisäinen rakenne, jotta ohjelman kirjoittaminen ilman virheitä olisi helpompi?

Laitteelle ladatut kohteet tunnistetaan edelleen samalla tavalla kuin ne nyt (tai tarkemmin sanottuna ihannetapauksessa), joten ei olisi epäselvyyttä siitä, mitä siellä on tai ei, riippumatta siitä, mihin kirjastoon ne on liitetty.
Tarkoitatko siis, että ehdottamasi järjestelmä toimii täsmälleen kuten nykyinen, vain virheitä vähennettynä?

Tämä antaisi asiakkaille mahdollisuuden käyttää koko AM-tilaa ilman iCML:ää tai pyyhkimättä henkilökohtaisia ​​kirjastojaan vain välttääkseen kaiken musiikin lataamisen (ja sen FUBAR:in henkilökohtaisiin kirjastoihinsa).
Joten ehdotuksesi on, että nykyinen järjestelmä tuhoaa nykyisen iTunes-kirjaston suunnittelun kanssa?

Se antaisi myös asiakkaille, jotka haluavat synkronoida musiikkinsa tavalliseen tapaan, tehdä niin ja silti käyttää kaikkia AM:n osia.
Kun käyttäjän on katsottava jokaista kappaletta nähdäkseen, onko se automaattisesti saatavilla iOS-laitteilla vai onko hänen tehtävä päätös synkronoida se, en usko, että voimme enää puhua kirjastosta, joka näkyy yhtenä

Olen täysin kanssasi, että iTunesissa mahdollisuus asettaa, mitkä kappaleet tallennetaan paikallisesti (synkronoidulle) iOS-laitteelle, tekisi asioista paljon helpompaa (vaikka se olisi täysin valinnaista, eli voit silti tehdä täsmälleen saman laitteessa itse, jos niin haluat tai sinulla ei ole edes tietokonetta).

käytävällä

12. marraskuuta 2012
  • 17. heinäkuuta 2015
Se on melko yksinkertaista. Haluaisin nähdä järjestelmän, jossa voin käyttää KAIKKI AM:n ominaisuuksia, eikä minun tarvitse koskaan koskea siihen vikojen vauhdittamaan iCloud Music Libraryn sotkuihin.

Olen eri mieltä siitä, mitä luulet olevan jo olemassa. Se mikä on paikallaan, on hyvä idea, jolla ei ole mahdollisuutta toimia oikein ilman täydellistä remonttia. Puhut iCML:stä ikään kuin se ei olisi täynnä bugeja, vaikka se on. Ikään kuin ihmisillä ei olisi ollut omaa musiikkiaan, jonka järjestelmä näkisi AM-musiikkina (mikä voi tapahtua VAIN, koska nämä kaksi ovat integroituja, mitä ne ovat). Ikään kuin tiedostojani ei olisi poistettu kiintolevyltäni, koska AM ja iCML päättivät, että ne ovat AM eivätkä kuulu minulle. Puhut siitä, mitä uskot Applen aikovan rakentaa, minä puhun siitä, mitä Apple itse asiassa rakensi. Ja siitä huolimatta, ei ole mahdollista käyttää kaikkea AM:tä ilman iCML:ää, mikä määritelmän mukaan tarkoittaa, että ne ovat integroituja. B

Beafftt

15. kesäkuuta 2015
  • 21. heinäkuuta 2015
Jos aiot siirtää musiikkia iPhonesta iTunes-kirjastoon .Ensimmäinen asia, sinun tulee ladata iTunes tietokoneellesi Apple Marketista . Sitten sinun on liitettävä iPhone tietokoneeseen. Avaa seuraavaksi iTunes, joten iPhonen musiikin siirtäminen iTunes-kirjastoon on helppoa . M

Manu Chao

30. heinäkuuta 2003
  • 21. heinäkuuta 2015
flur sanoi: Se on melko yksinkertaista. Haluaisin nähdä järjestelmän, jossa voin käyttää KAIKKI AM:n ominaisuuksia, eikä minun tarvitse koskaan koskea siihen vikojen vauhdittamaan iCloud Music Libraryn sotkuihin. Olen eri mieltä siitä, mitä luulet olevan jo olemassa. Se mikä on paikallaan, on hyvä idea, jolla ei ole mahdollisuutta toimia oikein ilman täydellistä remonttia. Puhut iCML:stä ikään kuin se ei olisi täynnä bugeja, vaikka se on. Ikään kuin ihmisillä ei olisi ollut omaa musiikkiaan, jonka järjestelmä näkisi AM-musiikkina (mikä voi tapahtua VAIN, koska nämä kaksi ovat integroituja, mitä ne ovat). Ikään kuin tiedostojani ei olisi poistettu kiintolevyltäni, koska AM ja iCML päättivät, että ne ovat AM eivätkä kuulu minulle. Puhut siitä, mitä uskot Applen aikovan rakentaa, minä puhun siitä, mitä Apple itse asiassa rakensi. Ja siitä huolimatta, ei ole mahdollista käyttää kaikkea AM:tä ilman iCML:ää, mikä määritelmän mukaan tarkoittaa, että ne ovat integroituja.
En ole varma, mitä tarkoitat AM:llä ilman iCML:ää. Kaksi erillistä kirjastoa, eli toisessa AM:ltä 'vuokraamasi' kappaleet ja toisessa 'omistamiasi' kappaleita? Vai vain nykyinen integroitujen kirjastojen konsepti, mutta ilman vikoja? Kyse ei ole siitä, että iCML järjestelmällisesti korvaa kaikkia iTunes-kirjastossasi olevia kappaleita AM-versioilla, joten se ei todellakaan ole suunnittelupäätös tehdä niin (muuten se korvaisi ne kaikki). Tämä tarkoittaa, että kun vaihto tapahtuu, se on bugi.

TripleYoThreat

28. syyskuuta 2017
  • 28. syyskuuta 2017
its93rc sanoi: Olen samaa mieltä kaikesta täällä sanotusta. Lisään, että työskentelen musiikkialalla ja saan demoja/albumin leikkauksia/albumin lisäyksiä/jne, joita en voi ladata mihinkään pilvipalveluun turvallisuussyistä. Tämä 'ominaisuus' ärsyttää minua.

Sama. Tämä on todella ärsyttävää. Kirjoitatko tätä viestiä seurataksesi, onko iOS 10/iOS 11:ssä uusia ratkaisuja? M

msvadi

Alkuperäinen juliste
12. elokuuta 2010
  • 1. lokakuuta 2017
TripleYoThreat sanoi: Sama. Tämä on todella ärsyttävää. Kirjoitatko tätä viestiä seurataksesi, onko iOS 10/iOS 11:ssä uusia ratkaisuja?

Joo! Nyt on melko kunnollinen ratkaisu: Flacbox-sovellus: https://itunes.apple.com/us/app/flacbox-flac-mp3-music-player-audio-streamer/id1097564256?mt=8 . Törmäsin siihen vasta pari viikkoa sitten.

Se soittaa Apple häviöttömästi ja Flac. Se säilyttää musiikkitiedostot iPhonessasi erillään Music-sovelluksesta ja Apple Music Librarysta, joten voit jatkaa Apple Musicin käyttöä sekä ladata ja toistaa häviöttömästi tiedostojasi Flacboxin kautta.

Tiedostojen lataaminen Flacboxiin on myös erittäin helppoa. Voit käyttää Dropboxia ja vastaavia palveluita, mutta itse asiassa on parempi tapa. Asetin Macissani smb-tiedostojen jakamisen musiikkitiedostoja sisältävälle kansiolle 'Järjestelmäasetukset/Jakaminen' -kohdan kautta. Nyt aina kun iPhoneni ja Macini ovat samassa wifi-verkossa, iPhoneni Flacboxista voin selata musiikkikokoelmaani Macillani ja tuoda tiedostoja Flacboxiin langattomasti.

Ainoa ongelma, jonka olen toistaiseksi nähnyt Flacboxissa, on se, että sen kirjasto ei lajittele oikein useiden levyjen albumien kappaleita: ensin tulevat kaikki raidat 1, sitten kappaleet 2 ja jne. Jostain syystä se ei lue tai käytä metatietoja, jotka sisältävät levyn numerointia . Toivottavasti tämä korjataan pian, mutta sillä välin ratkaisen tämän ongelman joko luomalla soittolistoja Flacboxissa tai käyttämällä Flacbox Files -käyttöliittymää sen musiikkikirjaston sijaan. Muuten sovellus on mahtava. D

Duff-Man02

7. joulukuuta 2012
  • 25. marraskuuta 2017
Onko tähän päivitystä? Olin käyttänyt kokeilujaksoa aiemmin enkä uusinut sen jälkeen. Olin unohtanut vaivani AM:n kanssa ja sain kuukausitilauksen muutama päivä sitten. On erittäin ärsyttävää, että voin periaatteessa vain suoratoistaa ilman, että tiivistän omaa kirjastoani iCloudilla. Onko mahdollista ainakin merkitä ja listata kappaleita, joista pidin myöhemmin? Ainoa luettelo, jonka näen, on historia-välilehti.
Soittolistat ovat mahdottomia ilman iCloudia. Lataukset ovat myös mahdottomia, mutta voisin elää ilmankin, jos voisin jotenkin merkitä kappaleita.
Jos ei, en uusi. J

Jjayf

31. toukokuuta 2015
  • 27. marraskuuta 2017
chabig sanoi: Ei. Voit edelleen käyttää Apple Musicia, mutta sammuta iCloud Music Library puhelimestasi. Synkronoi sitten sydämesi kyllyydestä ja voit silti kuunnella Applen musiikkikirjastoa liikkeellä ollessasi.

Tämä melkein. Sammuta iCloud-musiikkikirjasto, synkronoi iTunesin kanssa ja ota sitten iCloud-musiikkikirjasto uudelleen käyttöön. Kävin juuri tämän sotkun läpi.