Muut

opiskelijat: mistä pidät luokissasi?

ällöttävää

Vieras
Alkuperäinen juliste
24. toukokuuta 2003
Ilmeisesti et ole golfaaja.
  • 3. syyskuuta 2008
Opetan graafista suunnittelua muutamassa korkeakoulussa New Englannissa ja yritän aina selvittää, mikä toimii ja mikä ei. Joten ihmettelen niiltä teistä, jotka olette korkeakoulussa tai äskettäin valmistuneet (ei lukiosta) - mitä rakastit ja vihasit erityisesti luokissasi, professoreissasi jne.

liikaa työtä? ei tarpeeksi työtä? yli valmistautunut? alle valmistautunut? lyhyt luento? pitkiä luentoja? yrittänyt olla hauska? yrittänyt olla tosissaan? ylimielinen? liian tyhmä?

yleensä tulen todella hyvin toimeen oppilaideni kanssa, mutta yritän aina olla parempi.

Kiitos! JA

yrsonicdeath

2. heinäkuuta 2007


  • 3. syyskuuta 2008
Valmistui muutama kuukausi sitten...

Pidin:

Luennot jaettuna ppt- tai pdf-muodossa luennoilla seuraamista varten/kokeisiin opiskeluun. (Pidin siitä eniten apua tunneilla, joissa nämä eivät olleet kaikkea kattavaa, se piti minut motivoituna osallistumaan tunnille.)

Mahdollisuus merkittävään (15+ sivua) kirjalliseen tehtävään puolivälin/lopun sijaan.

Ulkona

19. joulukuuta 2002
NYC
  • 3. syyskuuta 2008
Käyn pienessä (2300) korkeakoulussa, jossa on 10-25 muun opiskelijan luokkia, mikä sopii luokkakeskusteluihin ja jättää professoreille vapaat avut tai lisäkeskustelut. Suosikkiprofessorini ovat aina olleet selkeästi luokasta vastuussa, mutta eivät ylimielisiä paskiaisia... En ole koskaan pitänyt heikkoista professoreista, jotka taipuvat luokan pienimpään yhteiseen nimittäjään tai niistä, jotka yrittävät pelotella kaikkia. 'Jos jätät yhden tehtävän väliin, epäonnistut, jos jätät tunnit epäonnistumaan, jos myöhästyt, epäonnistut' -puhe. Kevyt lähestymistapa näyttää aina resonoivan paremmin.

Applen mustetta

7. maaliskuuta 2008
  • 3. syyskuuta 2008
En ole vielä valmistunut, mutta silti:

Tylsät professorit, jotka ovat liian vakavia ja ilman vitsejä luokassa, ovat ehdottomasti pois!

Minulla oli muutamia professoreita, jotka aina yrittivät [ja epäonnistuivat surkeasti] teeskennellä luonteensa kanssa täysin päinvastaisia ​​tunnelmia, ja kokemus oli kauhea! Koko luokka kyllästyi niihin ja menetti itseluottamuksen!

Muistiinpanojen lukeminen tunnin välissä on PAATEETTISTA, ja me tavallaan päädymme nauramaan profille emmekä koskaan ota häntä liian vakavasti!

Ilmaisu ja aksentti ovat erittäin tärkeitä! Yksitoikkoisuus saa minut nukahtamaan ja huono aksentti tippuu profin imagoa!

Lopuksi..... Luottamus on erittäin tärkeää! Jos ammattilainen ei luota siihen, mitä hän opettaa, luokka ei ole kiinnostunut siitä, mitä ammattilainen yrittää opettaa!

Minun $2/100

r1ch4rd

kohtaan
5. elokuuta 2005
Manchester Iso-Britannia
  • 3. syyskuuta 2008
Aitoa innostusta ei voi voittaa. Kun opettaja rakastaa aihetta ja rakastaa sen opettamista, oppiminen on paljon helpompaa. Alivalmistautuminen on pahinta, ei ole hyvä olla tietämättä dioja, koska et ole nähnyt niitä sen jälkeen, kun pidit saman esityksen viime vuonna. JA

yrsonicdeath

2. heinäkuuta 2007
  • 3. syyskuuta 2008
Ihan vain lisäämään jotain muuta. Minulle opiskelijana tärkeintä oli tietää, että professori välitti opiskelijoista.

7on

9. marraskuuta 2003
Mekko Rosa
  • 3. syyskuuta 2008
Minulla oli professori, joka teki aina tehtävät luokan kanssa. Myönnettiin, että hän oli kuin jumala muurahaisten joukossa, mutta oli mukava tietää, että hän oli siellä tekemässä työtä kanssamme.

Rhosfelt

15. elokuuta 2007
En halua tulla raiskatuksi :(
  • 3. syyskuuta 2008
Olen toisena opiskelijana melkein juniori:

Sanoisin, että yritä pyrkiä keskimääräiseen määrään kaikkea mainitsemaasi, vaan säilytä vain tietty innostus aiheestasi. Älä anna LIIAN paljon työtä, koska meillä on muitakin luokkia, mutta anna kuitenkin tarpeeksi varmistaaksesi, että he tekevät sen, ja arvostele valmistumista, jotta heillä on kannustin tehdä se!

Järjestä läsnäolopisteitä, jotta ihmiset osallistuvat tunnille.

Yleensä muistiinpanojen tekeminen ppt- tai pdf-muodossa on mukavaa, jos oppilas jättää tunnit väliin, on aina erittäin mukavaa.

Yritä olla hauska ja tee hauskoja projekteja opiskelijoille. Paras tapa oppia on olla vuorovaikutuksessa aiheen kanssa. Lähetä aina sähköpostia ja kannusta esittämään kysymyksiä sen kautta, jos he ovat liian ujoja tekemään niin luokassa.

Vain muutamia ehdotuksia

pohjois124

18. marraskuuta 2007
  • 3. syyskuuta 2008
Pidän siitä, että ne kestävät tunnin ja minulla on vain 4 päivässä, opiskelen liiketoimintaa BTW.

Edit: Myös luokillani on hyvin istuvia tyttöjä. D

da2005pizimp

30. tammikuuta 2006
Gilbert, AZ
  • 3. syyskuuta 2008
Pidän siitä, että käyn tällä hetkellä vain helpoilla tunneilla ja että opettaja on mahtava. N

nakamuramori2

14. elokuuta 2008
  • 3. syyskuuta 2008
pidän verkkokursseista. sinun ei tarvitse olla läsnä tunnilla, ja voit myös nähdä luennon milloin haluat.

Skeptinen kirjoittaa

macrumors Ivy Bridge
29. heinäkuuta 2008
Kaukainen Horisontti
  • 4. syyskuuta 2008
Paras opettaja, joka minulla oli yliopistossa, oli loistava julkinen puhuja, nokkela, oivaltava, selkeä, intohimoinen - hän pystyi herättämään aiheen eloon ja hänen innostuksensa oli tarttuvaa. Henkilökohtaisesti hän oli helposti lähestyttävä ja kunnollinen ja oli helposti opiskelijoiden käytettävissä.

Älyllisesti hänellä oli taito saada sinut näkemään vanhaa materiaalia täysin uudella tavalla, saada sinut ajattelemaan tavoilla, joita et ollut koskaan ajatellut; hän oli niin hyvä, että hän sai sinut tuntemaan olosi kunniaksi ja etuoikeutetuksi osallistua hänen luokkaansa, ja tunnin lopussa hän kiitti aina ystävällisesti oppilaita osallistumisesta. Sen lisäksi, että hän avasi mieleni monille uusille kanaville, hän oli myös loistava roolimalli opettajana.

Kippis N

nakamuramori2

14. elokuuta 2008
  • 4. syyskuuta 2008
Scepticalscribe sanoi: Paras opettaja, joka minulla oli yliopistossa, oli loistava julkinen puhuja, nokkela, oivaltava, selkeä, intohimoinen - hän pystyi herättämään aiheen eloon ja hänen innostuksensa oli tarttuvaa. Henkilökohtaisesti hän oli helposti lähestyttävä ja kunnollinen ja oli helposti opiskelijoiden käytettävissä.

Älyllisesti hänellä oli taito saada sinut näkemään vanhaa materiaalia täysin uudella tavalla, saada sinut ajattelemaan tavoilla, joita et ollut koskaan ajatellut; hän oli niin hyvä, että hän sai sinut tuntemaan olosi kunniaksi ja etuoikeutetuksi osallistua hänen luokkaansa, ja tunnin lopussa hän kiitti aina ystävällisesti oppilaita osallistumisesta. Sen lisäksi, että hän avasi mieleni monille uusille kanaville, hän oli myös loistava roolimalli opettajana.

Kippis

mitä ainetta hän opetti?

Dukebound85

17. heinäkuuta 2005
5045 jalkaa merenpinnan yläpuolella
  • 4. syyskuuta 2008
suosikkiprofessorini oli viileä useista syistä

1) vaati, että kutsumme häntä Johniksi, emme tohtoriksi niin ja niin kuin muut kaverit, jotka haluavat kuulla tuon otsikon

2) teki sen pisteen tietää KAIKKI nimi. tämä oli ensimmäinen minulle

3) kiinnostuimme elämästämme

4) erittäin tavoitettavissa toimistotunnin ja avun suhteen yleensä, antoi matkapuhelinnumeronsa ja niin edelleen

5) teki luokasta erittäin haastavan

kurssi oli konetekniikan grad-kurssi ja yksi vaikeimmista luokista, joita olen koskaan käynyt

En arvosta paljon opettajia, joilla on helpot tunnit, koska maksan haasteista ja uuden materiaalin oppimisesta

vain minun ajatuksiani



toisaalta luokka, jota vihasin eniten, oli opettajan ansiota. luokka oli materiaalitiede nuorempana vuotena ja meillä oli vieraileva professori

kaveri oli täysin epäpätevä. hän kertoi meille, että kirjan yhtälöt olivat vääriä ja kertoi meille, että jos käytämme niitä, olisimme telakoituna. sanoi myös, että monet kirjassa esitetyt käsitteet olivat vääriä.

se meni niin pahaksi, koska hän oli niin ylimielinen perse, että meidän täytyi puhua laitoksen johtajan sekä tavallisen professorin kanssa, joka opetti materiaaleja. mitä lopulta tapahtui, on tavallinen prof istui tunnilla ja kuunteli luennon ja haastoi sen jälkeen luennon. tarpeetonta sanoa, että vieraileva prof poistettiin ja meitä opetti pääasiassa ERITTÄIN osaava GTA, jolla oli 30 vuoden kokemus alalta

ph0rk

22. lokakuuta 2003
SWVA
  • 4. syyskuuta 2008
Apple Ink sanoi: Muistiinpanojen lukeminen tunnin välissä on PAATEETTISTA, ja päädymme nauramaan profille emmekä koskaan ota häntä liian vakavasti!

Et ole varma tarkalleen, mitä tarkoitat tällä, mutta professorisi täytyy joskus käydä läpi muistiinpanoja. He eivät pidä päässään lukukauden arvoista materiaalia 1-4 luokkaa varten. Hyvä opettaja muuttaa materiaaliaan joka vuosi pysyäkseen ajan tasalla.

Pyrin saapumaan tunnille aikaisin ja selailen aiemmin samana päivänä muistiin kirjoittamiani keskustelukysymyksiä ja kirjoitan mahdollisesti lisää muistiin - Olen paikalla ensisijaisesti kohdistamassani kaikki kysymykset, joita oppilailla on ennen tuntia, mutta helvetti jos seison siellä tuijottaen seinää kymmenen minuuttia.

Muistiinpanojen mekaaninen lukeminen luokassa on kuitenkin tyhmää - jaa nuotit ja anna heidän lukea ne omaan aikaansa. C

Kapina

11. heinäkuuta 2008
  • 4. syyskuuta 2008
Siirtyin erittäin korkealle arvostetusta insinööriohjelmasta Illinoisin yliopistossa Urbana-Champaignissa melko surkeaan ohjelmaan Connecticutin yliopistossa, ja suurin ero, jonka huomasin, on, että UConn-professorit yleensä 'vauvaavat' opiskelijoita. He tekevät todennäköisemmin poikkeuksia ja kumartuvat taaksepäin mukautuakseen opiskelijoihin sen sijaan, että antaisimme meidän selvittää asian itse. Se hidastaa huomattavasti luokkahuoneen vauhtia. Joskus tuhlaamme koko ajan vain esimerkkiongelmien tekemiseen, koska jotkut lapset eivät ymmärrä sitä - naurettavaa, jos minulta kysytään. Sain UConn-professorin siirtämään kokeen noin 80 opiskelijan luokassa vain siksi, että muutamalla lapsella oli fysiikan tentti samana päivänä. Ei olisi koskaan tapahtunut UIUC:ssa. Oikeudenmukaisuus on tärkeää, mutta mielestäni on myös tärkeää olla tiukka ja kannustaa omavaraisuuteen. R

rhsgolfari33

kohtaan
6. tammikuuta 2006
  • 4. syyskuuta 2008
Pidän yleensä tunneista, joissa on keskustelua. Keskimääräinen työmäärä on mukavaa (haluan haastetta, mutta minulla on 4-6 muuta luokkaa ja 300 sivun lukeminen luokkaa kohden ei todennäköisesti tapahdu. Yleensä teemme 1-2 lukua viikossa useimmilla luokilla I Olen ottanut, mikä vastaa 40-80 sivua oppikirjaa viikossa. Englannin tunnit, erityisesti kirjallisuus, voivat kuitenkin vaatia paljon enemmän lukemista, mielestäni Kate Choppin on yleensä helpompi lukea kuin Managerial Accounting Vol. 1). Pidän parempana finaalit, jotka ovat joko projektia, esseitä tai kotiin vietäviä (luokkaosalla tai ilman), myös ei-kumulatiiviset finaalit ovat parhaita (jos olet jo antanut meille 2 välijaksoa, miksi tunnet sen tarpeelliseksi testata meitä uudelleen samalla materiaalilla uuden materiaalin lisäksi?). Hyvä standardi 90%-92%=A- ja 93%-100%=A on ehdottomasti arvostettu. Inhoan sitä, kun professori ajattelee, että hänen luokkansa on 'parempi' kuin 99% muista kursseista ja tekee arvosana-asteikosta vaikeamman: 88%-92%=B+, wtf? Käytä vain asteikkoa, jota muut laitoksesi professorit käyttävät. Lisäksi, jos luokkasi/tieteenalasi ei sovellu esseiden kirjoittamiseen, älä pyydä meitä kirjoittamaan esseetä helvetissä, se vain tuhlaa aikaamme ja sinun aikaasi. Nautin myös siitä, että professori on innostunut materiaalista! Jos olet kiinnostunut siitä, seuraan paljon todennäköisemmin jännitystäsi. Pidän myös siitä, että professori rohkaisee eri näkökulmia (vain se, että kallistut yhteen suuntaan poliittisesti/sosiaalisesti/mihin tahansa, ei tarkoita sitä, että niin, ja jos en, se ei tarkoita, että olen 'väärässä'). Lisäksi todella arvostele läksyt valmiiksi! Inhoan luovuttaa työtä, jonka olen suorittanut, ja saada saman arvosanan kuin se laiska, joka vain laittoi kirjoituksia paperille. Nyt tämä ei tarkoita arvosanaa kotitehtävien tarkkuudesta, useimmat oppilaat ymmärtävät asiat väärin, ja se on hyvä, arvosana vaivannäöstä, kun kyse on kotitehtävistä. Käy myös läpi kotitehtäviä luokassa ja anna esimerkkejä, se auttaa paljon! On myös hienoa tallentaa esimerkkejä menneistä projekteista, joskus kun meille määrätään projekti, meillä ei ole aavistustakaan, mistä aloittaa, ja esimerkit auttavat. Vältä ryhmäprojekteja, ahkerasti työskentelevät opiskelijat eivät vihaa mitään enemmän kuin sitä, että heidän arvosanansa on sidottu johonkin laiskalle, joka laitetaan heidän ryhmään. Nämä ovat muutamia asioita, joista olen huomannut pitäväni luokillani

Applen mustetta

7. maaliskuuta 2008
  • 4. syyskuuta 2008
ph0rk sanoi: En ole varma, mitä tarkoitat tällä, mutta professoreidesi täytyy joskus käydä läpi muistiinpanoja. He eivät pidä päässään lukukauden arvoista materiaalia 1-4 luokkaa varten. Hyvä opettaja muuttaa materiaaliaan joka vuosi pysyäkseen ajan tasalla.

Pyrin saapumaan tunnille aikaisin ja selailen aiemmin samana päivänä muistiin kirjoittamiani keskustelukysymyksiä ja kirjoitan mahdollisesti lisää muistiin - Olen paikalla ensisijaisesti kohdistamassani kaikki kysymykset, joita oppilailla on ennen tuntia, mutta helvetti jos seison siellä tuijottaen seinää kymmenen minuuttia.

Muistiinpanojen mekaaninen lukeminen luokassa on kuitenkin tyhmää - jaa nuotit ja anna heidän lukea ne omaan aikaansa.

En tarkoita sitä, että ammattilainen selittää rytmissä ja sitten yhtäkkiä katkeaa... katsoakseen muistiinpanojaan kävellessään luokassa ja jättää oppilaiden päättämään iltansa ja sitten 5-10 minuutin kuluttua... tulee yhtäkkiä takaisin haudasta ja jatkaa opettamista!

Joo... jotkut tekevät niin, kun taas jotkut jakavat muistiinpanot etukäteen ja vain selittävät... jotkut jakavat muistiinpanojaan tunnin jälkeen! B

BoingoBongo

27. huhtikuuta 2008
  • 4. syyskuuta 2008
Keskustelut ovat ehdottomasti parempia kuin tiukat luennot. Ne pakottavat kaikki osallistumaan, ja tieto näyttää todella 'jäävän kiinni'.

En todellakaan pidä PowerPoint-luennoista. Tiedän, että joskus niitä on käytettävä, mutta Jumalan rakkauden vuoksi tee niistä ainutlaatuinen ja mielenkiintoinen. En voi ottaa enää yhtä diaesitystä tietojen kopioimisesta/liitämisestä kirjoitusvirheitä sisältävään perusmalliin. Amatööritunti.

Skeptinen kirjoittaa

macrumors Ivy Bridge
29. heinäkuuta 2008
Kaukainen Horisontti
  • 5. syyskuuta 2008
nakamuramori2 sanoi: mitä ainetta hän opetti?

Moderni historia; Olen aina rakastanut historiaa, mutta hän teki siitä aivan mukaansatempaavaa. Halusit aina kuulla, mitä hän sanoisi tuon päivän luokan aiheesta.

Kippis

Applen mustetta

7. maaliskuuta 2008
  • 5. syyskuuta 2008
Scepticalscribe sanoi: Moderni historia; Olen aina rakastanut historiaa, mutta hän teki siitä aivan mukaansatempaavaa. Halusit aina kuulla, mitä hän sanoisi tuon päivän luokan aiheesta.

Kippis

Minulla oli kerran professori, joka opetti historiaa! Hän oli noin 50-vuotias... reipas, mutta en ole koskaan nähnyt kenenkään opettavan historiaa sillä tavalla, ja rakastuin vain aiheeseen! Hän oli aivan loistava ja selitti kaikki monimutkaiset niin jalomielisesti, että koko luokka vain kuunteli! Se oli hämmästyttävä kokemus!

Skeptinen kirjoittaa

macrumors Ivy Bridge
29. heinäkuuta 2008
Kaukainen Horisontti
  • 6. syyskuuta 2008
Apple Ink sanoi: En ole vielä valmistunut, mutta silti:

Tylsät professorit, jotka ovat liian vakavia ja ilman vitsejä luokassa, ovat ehdottomasti pois!

Muistiinpanojen lukeminen tunnin välissä on PAATEETTISTA, ja me tavallaan päädymme nauramaan profille emmekä koskaan ota häntä liian vakavasti!

Ilmaisu ja aksentti ovat erittäin tärkeitä! Yksitoikkoisuus saa minut nukahtamaan ja huono aksentti tippuu profin imagoa!

Lopuksi..... Luottamus on erittäin tärkeää! Jos ammattilainen ei luota siihen, mitä hän opettaa, luokka ei ole kiinnostunut siitä, mitä ammattilainen yrittää opettaa!

Minun $2/100

Luottamus, tieto, nokkeluus ja empatia ovat kaikki tärkeitä, sovittu, mutta akateemikot palkataan yleensä heidän tutkimuksensa, julkaisujensa, (viime aikoina) rahoituksen perusteella. Todellisuudessa ja surullista sanoa, että opetuskyky on listan lopussa palkattaessa, ja se on erittäin sääli, koska opiskelijat muistavat sen. Muista kuitenkin, että edessäsi oleva epätäydellinen henkilö on yleensä oman alansa asiantuntija; valitettavasti melko usein tämä ei sisällä kykyä opettaa - tai 'esityttää' - luokan edessä. Jos saat tämän opettajalta, se on valtava bonus.

Minulla oli kerran professori, joka oli tiedekunnan ihanin, kunnollisin ja inhimillisin henkilö. Hän oli tunnettu tutkija, joka oli loputtoman antelias aikaansa, rohkaisunsa ja tukensa kanssa; myöhemmin, kun opetin hänen alaisuudessaan, opin arvostamaan hänen älyllisiä ja inhimillisiä ominaisuuksiaan. Hän puhui kuutta kieltä sujuvasti, mutta valitettavasti ei kyennyt opettamaan yhtäkään niistä. Hän kärsi suurten ryhmien edessä (mutta menestyi hyvin pienryhmätilanteissa, joissa opiskelijat arvostivat hänen tietojaan ja olivat tekemisissä hänen kanssaan.)

BTW, olen eri mieltä kommentistasi muistiinpanojen lukemisesta luokkien välillä. Kokemuksesta puhuen, et kanna jokaista yksityiskohtaa päässäsi vuodesta toiseen; sinun on virkistettävä muistisi, ja muistiinpanojen lukeminen luokkien välillä on juuri oikea tapa tehdä se.

richardjames sanoi: Aitoa innostusta ei voi voittaa. Kun opettaja rakastaa aihetta ja rakastaa sen opettamista, oppiminen on paljon helpompaa. Alivalmistautuminen on pahinta, ei ole hyvä olla tietämättä dioja, koska et ole nähnyt niitä sen jälkeen, kun pidit saman esityksen viime vuonna.

Kyllä, täysin samaa mieltä.

Rhosfelt sanoi: Olen toisen vuoden opiskelija melkein nuorempi:


Järjestä läsnäolopisteitä, jotta ihmiset osallistuvat tunnille.

Yleensä muistiinpanojen tekeminen ppt- tai pdf-muodossa on mukavaa, jos oppilas jättää tunnit väliin, on aina erittäin mukavaa.

Yritä olla hauska ja tee hauskoja projekteja opiskelijoille. Paras tapa oppia on olla vuorovaikutuksessa aiheen kanssa. Lähetä aina sähköpostia ja kannusta esittämään kysymyksiä sen kautta, jos he ovat liian ujoja tekemään niin luokassa.

Vain muutamia ehdotuksia

Opiskelijat ovat korkeakouluopiskelijoita, ja kerron heille, että olen palkattu opettaja, en poliisi. He ovat isoja poikia ja tyttöjä; heidän on osallistuttava, valinnanvara on osa aikuisuutta. Minulla on harvoin läsnäolopisteitä, ellei se ole työpaikan käytäntö.

Muistiinpanot, muut julisteet halveksivat opettajia, jotka lukevat muistiinpanoista; opiskelijana minäkin. En koskaan antaisi muistiinpanoja - ensinnäkin luennot ovat yleensä luettelomerkkejä ja lisättyjä kommentteja, joista keskustelen ja joihin lisään - suurin osa niistä on täysin käsikirjoittamatonta (mutta ei suunnittelematonta). Joka tapauksessa heidän on tarkoitus lukea alkuperäisiä lähteitä, ja heillä on opetusohjelmia ja aukioloajat kysymysten esittämiseen. Yhdyn täysin rohkaiseviin kysymyksiin ja keskusteluihin ja nauruun; hyvä tunnelma tekee ihmeitä.

ph0rk sanoi: En ole varma, mitä tarkoitat tällä, mutta professoreidesi täytyy joskus käydä läpi muistiinpanoja. He eivät pidä päässään lukukauden arvoista materiaalia 1-4 luokkaa varten. Hyvä opettaja muuttaa materiaaliaan joka vuosi pysyäkseen ajan tasalla.

Pyrin saapumaan tunnille aikaisin ja selailen aiemmin samana päivänä muistiin kirjoittamiani keskustelukysymyksiä ja kirjoitan mahdollisesti lisää muistiin - Olen paikalla ensisijaisesti kohdistamassani kaikki kysymykset, joita oppilailla on ennen tuntia, mutta helvetti jos seison siellä tuijottaen seinää kymmenen minuuttia.

Muistiinpanojen mekaaninen lukeminen luokassa on kuitenkin tyhmää - jaa nuotit ja anna heidän lukea ne omaan aikaansa.

Tästä laajasti samaa mieltä. AppleInkille loistaville historian opettajille, opettajana kunnioittamani kaveri sai meidät myös olemaan hiljaa, kuuntelemassa; joskus lopetin kirjoittamisen, laitoin kynäni käsistäni ja vain kuuntelin. Se oli matkan arvoinen matka. Ja kyllä, hänellä oli muistiinpanoja, joita hän käytti joskus, kun hän puhui ja käveli tunnin aikana.
Kippis

ravenvii

17. maaliskuuta 2004
Melenkurion Skyweir
  • 6. syyskuuta 2008
Scepticalscribe sanoi: Moderni historia; Olen aina rakastanut historiaa, mutta hän teki siitä aivan mukaansatempaavaa. Halusit aina kuulla, mitä hän sanoisi tuon päivän luokan aiheesta.

Kippis

Joo, minulla oli juuri tuollainen professori.

Ja arvatkaa mitä, hän on myös historian professori! Heh.

Tällä hetkellä kaikki oppitunnini on paskaa.*

*Olen lakikoulussa.

Skeptinen kirjoittaa

macrumors Ivy Bridge
29. heinäkuuta 2008
Kaukainen Horisontti
  • 6. syyskuuta 2008
ravenvii sanoi: Joo, minulla oli juuri tällainen professori.

Ja arvatkaa mitä, hän on myös historian professori! Heh.

Tällä hetkellä kaikki oppitunnini on paskaa.*

*Olen lakikoulussa.

Lakikoulun ei pitäisi imeä; materiaali yksin on joissain tapauksissa hauskaa ja hyvän opettajan pitäisi pystyä juoksemaan sen kanssa ja tekemään siitä mukaansatempaavaa. (Opiskelin lakitiedettä muutaman vuoden ja olen samaa mieltä siitä, että suurin osa opettajista oli aivan kamalia. En koskaan ymmärtänyt, miksi tämän pitäisi olla niin, kun otetaan huomioon, että osa materiaalista - oikeuskäytäntö - oli pakottavaa ja osa periaatteista kiehtovia. Melko röyhkeiden ja välinpitämättömien opettajien lisäksi se houkutteli ainakin minun kokemukseni mukaan myös innokkaita, kiihkeästi kunnianhimoisia ja melko huumorintajuisia opiskelijoita. Historia - ainakin yliopistossa - houkuttelee melko hyviä opettajia ja oppilaita, jotka haluavat oppia ' tavaraa', mikä tekee niistä myös mielenkiintoisia. Ehkä olen puolueellinen, koska hylkäsin lakia ja minusta tuli historian opettaja.)
Kippis