Muut

Hookers Craigslistissa

mcarnes

Alkuperäinen juliste
14. maaliskuuta 2004
USA! USA!
  • 11. tammikuuta 2006
Selailen siis ilmaisia ​​juttuja Craigslistissa ja katson eroottisen osion palveluiden alla. Klikkaus. 'täytyy olla 18 tai vanhempi blaa blaa'. Klikkaus.

Vittu, täällä on paljon huijareita! Eikö tämän pitäisi olla laitonta? En tarkoita, että niitä on muutama, vaan niitä on tonni. Hitto, jotkut heistä näyttävät painavilta tonnin. Ikävä. Joka tapauksessa he käyttävät monia sanoja, ja minusta tuntuu, että olen niin uusi, etten tiedä mitä se tarkoittaa. Tässä muutamia:

kreikkalainen
GFE
Ranskan kieli
PÄIVÄMÄÄRÄT
BBBJ (Voin arvata BJ-osan, mutta mikä on BB?)
BBW
DFK

Ja miksi he kaikki kirjoittavat puhelinnumeronsa? 'Seitsemän kuusi kaksi...'
Ja miksi he kaikki sanovat 'ei estettyjä puheluita'?

En väitä olevani samaa mieltä tästä toiminnasta. Helvetti, en todellakaan välitä kummastakaan. Hyvä tapa saada sukupuolitauti. Todella surullista tyttöjen puolesta. Mitä mieltä sinä olet? Katselen Portlandia, Oregonin Craigslistia.

Kwyjibo

5. marraskuuta 2002


  • 11. tammikuuta 2006
ummm tämä on aika, johon menet http://www.urbandictionary.com

paljas selkä....

tutustu menuun ennen tilaamista kaveri!

mkrishnan

Moderaattori emeritus
9. tammikuuta 2004
Grand Rapids, MI, Yhdysvallat
  • 11. tammikuuta 2006
mcarnes sanoi: Kreikka
GFE
Ranskan kieli
PÄIVÄMÄÄRÄT
BBBJ (Voin arvata BJ-osan, mutta mikä on BB?)
BBW
DFK

Heh, luulen voivani arvata joitain lyhenteitä. Ja kadun, että vastasin tähän ketjuun.

GFE = hyvä kaikkeen?
BBW = iso, kaunis nainen

mcarnes

Alkuperäinen juliste
14. maaliskuuta 2004
USA! USA!
  • 11. tammikuuta 2006
mkrishnan sanoi: Heh, luulen voivani arvata joitain lyhenteitä. Ja kadun, että vastasin tähän ketjuun.

GFE = hyvä kaikkeen?
BBW = iso, kaunis nainen




Ne ovat parempia kuin Urban Dictionaryssa! Kirottu.

KanadaRAM

11. lokakuuta 2004
Vasemmalla rannikolla - Victoria BC Kanada
  • 11. tammikuuta 2006
mcarnes sanoi: Joka tapauksessa he käyttävät monia sanoja, ja minusta tuntuu, että olen niin uusi, en tiedä mitä se tarkoittaa.

Ja miksi he kaikki kirjoittavat puhelinnumeronsa? 'Seitsemän kuusi kaksi...'
Ja miksi he kaikki sanovat 'ei estettyjä puheluita'?

Google kertoo sinulle lyhenteet melko nopeasti.

Voisin kuvitella, että he eivät halua webbottien (tai pahempaa) poimivan heidän puhelinnumeronsa ja alkavan pyytää niitä puhelimitse...

Ei estettyjä puheluita tarkoittaa, että he haluavat nähdä puhelinnumerosi soittajan tunnuksessa ennen vastaamista. Se on pieni suojaus työssä, jossa ryöstön, loukkaantumisen ja kuoleman riskit ovat paljon normaalia suuremmat. V

vniow

18. heinäkuuta 2002
Olen vahingossa koko sijaintini.
  • 11. tammikuuta 2006
mcarnes sanoi: Joka tapauksessa he käyttävät monia sanoja, ja minusta tuntuu, että olen niin uusi, en tiedä mitä se tarkoittaa. Tässä muutamia:

Jos et jo tiedä mitä useimmat näistä termeistä tarkoittavat, sinun ei todennäköisesti pitäisi tietää.

Eikä ole mitään syytä olla surullinen useimpien Craigslistissa olevien tyttöjen suhteen, vain niille, joita käytetään hyväksi (jotka ovat vähemmän kuin luuletkaan)

2nyRiggz

20. elokuuta 2005
Kiitos Jah...olen niin siunattu
  • 11. tammikuuta 2006
hyvä tietää, että sinulla on mahdollisuus ostaa… aina hyvä


Siunata

Abstrakti

27. joulukuuta 2002
Sijainti Sijainti Sijainti
  • 12. tammikuuta 2006
mkrishnan sanoi: BBW = iso, kaunis nainen

Vittu, luulin sen olevan 'iso musta nainen', mutta luulen, että arvauksesi on parempi.

Omenahämähäkki

20. tammikuuta 2004
katson ruusunpunaisten silmälasien läpi...
  • 12. tammikuuta 2006
Yhdistyneessä kuningaskunnassa on punternet-niminen sivusto, joka on tarkoitettu 'johnille' suosittelemaan käyttämiään tyttöjä.

Voit hakea minkä tahansa osan Yhdistyneestä kuningaskunnasta ja löytää luettelon paikallisista tytöistä sekä 'käyttäjäraportteja' heidän palveluistaan ​​ja tyyleistään. Luin siitä, jokseenkin epäuskoisena, laajasta sanomalehdestä, mutta se näyttää olevan aiheeseensa nähden erittäin tyylikäs.

Ai niin, ja heillä on sanasto lyhenteistä ja lyhenteistä auttaakseen niitä, jotka yrittävät lukea/kirjoittaa arvosteluja. Se oli... hm... valaisevaa!

jadekitty24

19. lokakuuta 2005
Connecticutin köyhä osa
  • 12. tammikuuta 2006
Voi rakas, neitsyt silmäni

luolamies_uk

Vieras
17. helmikuuta 2003
Hitchin, Herts, Iso-Britannia
  • 12. tammikuuta 2006
Jotenkin OT, mutta minulla oli toinen ajatus. Prostituutio on laitonta, mutta myös pornonäyttelijöille/näyttelijöille maksetaan seksistä jonkun kanssa - niin miksi se ei ole laitonta? Voivatko he väittää olevansa näyttelijöitä ja että se, että he harrastavat seksiä, on 'osa roolia'?

pseudobrit

23. heinäkuuta 2002
Jobs' Spare Liver Jar
  • 12. tammikuuta 2006
caveman_uk sanoi: Sellainen OT, mutta minulla oli toinen ajatus. Prostituutio on laitonta, mutta myös pornonäyttelijöille/näyttelijöille maksetaan seksistä jonkun kanssa - miksi se ei siis ole laitonta? Voivatko he väittää olevansa näyttelijöitä ja että se, että he harrastavat seksiä, on 'osa roolia'?

Joo. Heille maksetaan suorituksestaan, ei itse yhdynnästä.

evoluutio

19. heinäkuuta 2002
tiellä, siellä tulen aina olemaan
  • 12. tammikuuta 2006
caveman_uk sanoi: Sellainen OT, mutta minulla oli toinen ajatus. Prostituutio on laitonta, mutta myös pornonäyttelijöille/näyttelijöille maksetaan seksistä jonkun kanssa - miksi se ei siis ole laitonta? Voivatko he väittää olevansa näyttelijöitä ja että se, että he harrastavat seksiä, on 'osa roolia'?


luulisin, koska he molemmat saavat palkkaa toiselta taholta, eikä toinen heistä maksa toista. kuten sanoin, minä vain arvaan B

bgd

30. elokuuta 2005
SG
  • 12. tammikuuta 2006
caveman_uk sanoi: Sellainen OT, mutta minulla oli toinen ajatus. Prostituutio on laitonta, mutta myös pornonäyttelijöille/näyttelijöille maksetaan seksistä jonkun kanssa - miksi se ei siis ole laitonta? Voivatko he väittää olevansa näyttelijöitä ja että se, että he harrastavat seksiä, on 'osa roolia'?

Todennäköisesti vaihtelee maittain, mutta eikö Yhdistyneessä kuningaskunnassa ole laitonta hankkiminen prostituution sijaan? Voit onnellisesti harrastaa seksiä rahasta, mutta heti kun tarjoat seksiä rahasta, siitä tulee laitonta.

Oletan, että jos olet elokuvassa, sinulle maksetaan 'näyttelemisestä'. Luulen, että se tulee sitten säädyttömyyslakien piiriin.

Kernow

30. syyskuuta 2005
Kingston-Upon-Thames
  • 12. tammikuuta 2006
bgd sanoi: Todennäköisesti eroaa maittain, mutta eikö Yhdistyneessä kuningaskunnassa ole laitonta hankkiminen prostituution sijaan? Voit onnellisesti harrastaa seksiä rahasta, mutta heti kun tarjoat seksiä rahasta, siitä tulee laitonta.

Luulen, että olet oikeassa - seksistä maksettavalle (tai maksamiselle) ja seksistä maksettavan (tai maksamisen) pyytämiselle on ero.

Uskoisin, että ero on joissain tapauksissa erittäin hyvä, mutta se on kuitenkin olemassa.

minä repitän

20. tammikuuta 2005
  • 12. tammikuuta 2006
Tämä on kuin Adult Friend Finderin maksullinen versio. En näe kummassakaan mitään väärää. Niin kauan kuin he ovat yli 18-vuotiaita, testattu sukupuolitautien varalta ja heillä ei ole juustoa 'alhaalla', voin aloittaa.

Tässä Hulluille THE

Pyyhi

Vieras
  • 12. tammikuuta 2006
Kernow sanoi: Luulen, että olet oikeassa - seksistä maksettavalle (tai maksamiselle) ja seksistä maksettavalle (tai maksamiselle) on ero.

Uskoisin, että ero on joissain tapauksissa erittäin hyvä, mutta se on kuitenkin olemassa.

Se on mielenkiintoista, koska olen aina ihmetellyt, kuinka he selviävät siitä, että paikallislehden takaosassa on mainoksia 'Eroottinen hieronta – nuori busty 18-vuotias'. Oletettavasti siksi, että he mainostavat 'hierontaa', ja se vain sattuu päätymään seksiin (lain silmissä).

Oletan, että Craigslist on paljon kuin sanomalehtimainokset, ne voivat tehdä saman asian, vaikka en tiedä Yhdysvaltain laista. (Ei sillä, että tietäisin paljon Yhdistyneen kuningaskunnan lainsäädännöstä)

supernauta

7. marraskuuta 2003
  • 12. tammikuuta 2006
bgd sanoi: Oletan, että jos olet elokuvassa, sinulle maksetaan 'näyttelemisestä'. Luulen, että se tulee sitten säädyttömyyslakien piiriin.

Yhdysvalloissa se kattaa ensimmäisen tarkistuksen, koska se kuuluu 'taiteen' alaan, joten sananvapaus. oikeuskäytännöstä I uskoa (kuuli ohimennen uutisen) raja on vedetty koska pornografiassa näyttelijät Älä saavat iloa teosta, he ovat melko ammattilaisia.

brepublikaani

to
22. heinäkuuta 2005
UUSI
  • 12. tammikuuta 2006
Ellei ole Heathrow'ssa, Delawaressa tai ostamassa iTMS:stä, minusta tulee epäilys kaikesta, josta en maksa veroa. Eli elleivät he maksa veroa...ja kokemuksesta puhuen, he eivät (ei omakohtaista kokemusta. Se on kokemus)

X yhdeksän

7. huhtikuuta 2005
Miksi sinulla on tuo tyhmän miehen puku?
  • 12. tammikuuta 2006
superbovine sanoi: No, Yhdysvalloissa se kattaa ensimmäisen tarkistuksen, koska se kuuluu 'taiteen' ja siksi sananvapauden alle. oikeuskäytännöstä I uskoa (kuuli ohimennen uutisen) raja on vedetty koska pornografiassa näyttelijät Älä saavat iloa teosta, he ovat melko ammattilaisia.

Joo, no, ne, jotka eivät harrasta seksiä huvikseen, ovat sieluttomia nukkeja. Ehkä rikkaita, sieluttomia nukkeja.

Flowbee

27. joulukuuta 2002
Alameda, CA
  • 12. tammikuuta 2006
superbovine sanoi: Yhdysvalloissa se kattaa ensimmäisen tarkistuksen, koska se kuuluu 'taiteen' alaan, joten sananvapaus. oikeuskäytännöstä I uskoa (kuuli ohimennen uutisen) raja on vedetty koska pornografiassa näyttelijät Älä saavat iloa teosta, he ovat melko ammattilaisia.

Pornografiassa näyttelijät eivät yleensä maksa toisilleen.

supernauta

7. marraskuuta 2003
  • 12. tammikuuta 2006
Flowbee sanoi: Pornografiassa näyttelijät eivät yleensä maksa toisilleen.

mitä tekemistä sillä on asian kanssa? vaikka niin tapahtui, tuottaja on myös näyttelijä.