Muut

Minun täytyy lopettaa Move Ring -päiväni...onko ideoita?

Mesimäyrä

kohtaan
Alkuperäinen juliste
14. heinäkuuta 2011
  • 6. kesäkuuta 2015
Näen tässä kuvion. Teen aina helposti seisoma- ja harjoitusrenkaani, mutta joskus päivän päätteeksi en ole vieläkään saanut Move Ringiäni valmiiksi. Kuten tänä iltana, kävelin tänään 5 mailia, ja minulla on vielä 170 kaloria jäljellä liikkuakseni. En todellakaan ymmärrä, kuinka nämä renkaat laskevat tietonsa. Joka tapauksessa, joten se, mitä olen tehnyt, on kävellä edestakaisin käytävällä juuri ennen nukkumaanmenoa, kunnes saavutan tavoitteeni ja liikerengas on valmis. Alkaa kävellä käytävällä ylös ja alas! LOL

Onko kenelläkään luovia ideoita Move Ring -tehtäväni suorittamiseen myöhään illalla ja jotka eivät ole X-luokiteltuja? LOL
Reaktiot:SkateAndDonate TO

korkea puu 50

6. helmikuuta 2014


  • 6. kesäkuuta 2015
Käveletkö korttelin ympäri päivän aikana? Tai lievittääksesi tylsyyttä kävellessäsi ylös ja alas käytävälläsi toistamalla musiikkia iPhonellasi kuulokkeiden kautta. Katselen iPadillani elokuvia/televisiota tai luen kirjaa Kindle-sovelluksessa kävellessäni kotona tai pihalla.
Reaktiot:Mesimäyrä

Mesimäyrä

kohtaan
Alkuperäinen juliste
14. heinäkuuta 2011
  • 6. kesäkuuta 2015
ardchoille50 sanoi: Kävele korttelin ympäri päivän aikana? Tai lievittääksesi tylsyyttä kävellessäsi ylös ja alas käytävälläsi toistamalla musiikkia iPhonellasi kuulokkeiden kautta. Katselen iPadillani elokuvia/televisiota tai luen kirjaa Kindle-sovelluksessa kävellessäni kotona tai pihalla.
Hyvä, miksi en ajatellut näitä ideoita.... kiitos! Ajattele, että kävelen ylös ja alas käytävällä Kindlen kanssa. Reaktiot:korkea puu 50

Australiassa

7. lokakuuta 2013
Sydney, Australia
  • 6. kesäkuuta 2015
Jos todella haluat vain sulkea siirtorenkaasi (etkä välitä siitä, miten teit sen), voit vain säätää päivän siirtotavoitetta.

Pakota kosketus, kun olet Move facessa, ja säädä sitten tavoitettasi. Voit säätää sen takaisin normaaliin tavoitteeseen huomenna.

Mesimäyrä

kohtaan
Alkuperäinen juliste
14. heinäkuuta 2011
  • 6. kesäkuuta 2015
InAustralia sanoi: Jos todella haluat vain sulkea muuttorenkaan (etkä välitä siitä, miten teit sen), voit vain säätää päivän siirtotavoitetta.

Pakota kosketus, kun olet Move facessa, ja säädä sitten tavoitettasi. Voit säätää sen takaisin normaaliin tavoitteeseen huomenna.

LOL, nyt se olisi huijausta. Reaktiot:Lääkäri 11

anez

7. kesäkuuta 2011
Irlanti
  • 6. kesäkuuta 2015
Kävelit viisi mailia ja sinulla on vielä yli 150 jäljellä!? Kuinka korkea tavoitteesi on?

Käytän enimmäkseen kuntopyörää sulkemaan omaani, kun se tarvitsee hieman työnnöä, mutta se ei ole kaikille. Käytätkö 'sisäkävelyä' partioidessasi salissasi? Luulen, että se saa kalorit kulumaan nopeammin.

Mesimäyrä

kohtaan
Alkuperäinen juliste
14. heinäkuuta 2011
  • 6. kesäkuuta 2015
anez sanoi: Kävelit viisi mailia ja sinulla on vielä yli 150 jäljellä!? Kuinka korkea tavoitteesi on?

Käytän enimmäkseen kuntopyörää sulkemaan omaani, kun se tarvitsee hieman työnnöä, mutta se ei ole kaikille. Käytätkö 'sisäkävelyä' partioidessasi salissasi? Luulen, että se saa kalorit kulumaan nopeammin.

Kyllä, tiedän, en minäkään voi uskoa sitä. Kävelen 5 mailia joka päivä 1 tunnissa ja 10 minuutissa. Luulisi sen sulkevan jokaisen renkaan. Harjoitusrenkaani on säännöllisesti suoritettu ja sitten vähän, mutta ei liikerengasta. Liikuntarenkaan tavoitteeksi on asetettu 810 kaloria.

Pidän ajatuksestasi tehdä 'sisäkävely' -harjoittelu ja ehkä pääsen kuntopyörälleni...minulla on myös juoksumatto...minun pitäisi vain katsoa renkaan suorittamista yöllä toisena harjoituksena sen sijaan yritän liikkua polttaakseen kaloreita...kiitos ideoista!

Hullu Mac Maniac

4. lokakuuta 2007
Vähän täältä ja vähän sieltä.
  • 6. kesäkuuta 2015
Tiedän, että etsit aktiviteettiehdotuksia, mutta rehellinen ehdotukseni olisi yksinkertaisesti vähentää yleistä liikkumistavoitetasi. 810 on aika korkea. Minulla oli aluksi todella korkea (luulen, että se oli 960), mutta nyt se on laskettu 600: een. Haluat sen olevan tarpeeksi korkea motivoimaan sinua, mutta myös tarpeeksi matala ollakseen saavutettavissa. Joinakin päivinä saan yli 1200 kaloria, mutta vähemmän aktiivisina päivinä en halua olla juuttunut tarvitsemaan yli 300 kaloria lisää. Se voi olla melko masentavaa ja alkaa tuntua työltä. Toimistotyössä 600 on erittäin kohtuullinen tavoite lepopäivilleni. Haluat sen olevan jotain, jota voit ylläpitää. Pidä se mielessä.
Reaktiot:Night Spring ja MLVC

Mesimäyrä

kohtaan
Alkuperäinen juliste
14. heinäkuuta 2011
  • 6. kesäkuuta 2015
Mad Mac Maniac sanoi: Tiedän, että etsit aktiviteettiehdotuksia, mutta rehellinen ehdotukseni olisi yksinkertaisesti vähentää yleistä liikkumistavoitetasi. 810 on aika korkea. Minulla oli aluksi todella korkea (luulen, että se oli 960), mutta nyt se on laskettu 600: een. Haluat sen olevan tarpeeksi korkea motivoimaan sinua, mutta myös tarpeeksi matala ollakseen saavutettavissa. Joinakin päivinä saan yli 1200 kaloria, mutta vähemmän aktiivisina päivinä en halua olla juuttunut tarvitsemaan yli 300 kaloria lisää. Se voi olla melko masentavaa ja alkaa tuntua työltä. Toimistotyössä 600 on erittäin kohtuullinen tavoite lepopäivilleni. Haluat sen olevan jotain, jota voit ylläpitää. Pidä se mielessä.
Arvostan ehdotustasi. 810 kalorin asetus oli Applen oletusasetus ja luulisin mielessäni, että minun pitäisi pysyä Applen ohjelmassa, mitä he ajattelivat kuntoilun suhteen, enkä muuttaa mitään, mutta ehkä olet oikeassa, ehkä minun pitäisi säätää manuaalisesti. jotta se vastaa tarpeitani ja vältytään turhautumiselta.

Haluan toisaalta treenata 6 päivää viikossa... Tiedätkö, onko olemassa tapa ilmoittaa aktiivisuussovellukselle, että pidät vapaapäivää, jotta se ei vaikuta kokonaistilastoosi?
Reaktiot:fullauto ja thesireeni M

Michael CM1

4. helmikuuta 2008
  • 6. kesäkuuta 2015
Sinun pitäisi vain makaa sängyssä ja kirjoittaa MacBook Airilla. Tai ajaa jonnekin. Jotenkin nämä aktiviteetit lisäävät 'Move' -renkaani. Aloin jopa ottaa kellon pois ajon aikana tänään ja lisäsin silti jotenkin kaloreita 'Move'-renkaaseen. Poltin juuri kalorin kirjoittamalla tätä. En ymmärrä sitä.
Reaktiot:Mesimäyrä

Lobwedgephil

Osallistuja
7. huhtikuuta 2012
  • 6. kesäkuuta 2015
Honey Badger sanoi: Arvostan ehdotustasi. 810 kalorin asetus oli Applen oletusasetus ja luulisin mielessäni, että minun pitäisi pysyä Applen ohjelmassa, mitä he ajattelivat kuntoilun suhteen, enkä muuttaa mitään, mutta ehkä olet oikeassa, ehkä minun pitäisi säätää manuaalisesti. jotta se vastaa tarpeitani ja vältytään turhautumiselta.

Haluan toisaalta treenata 6 päivää viikossa... Tiedätkö, onko olemassa tapa ilmoittaa aktiivisuussovellukselle, että pidät vapaapäivää, jotta se ei vaikuta kokonaistilastoosi?

Hemmetti, he antoivat minulle 60 asteen maalin, taidan olla fata-s. Siirry nyt vain saavuttaaksesi tavoitteesi!!
Reaktiot:Mesimäyrä

Mesimäyrä

kohtaan
Alkuperäinen juliste
14. heinäkuuta 2011
  • 6. kesäkuuta 2015
LOL, hauskoja postauksia.

anez

7. kesäkuuta 2011
Irlanti
  • 7. kesäkuuta 2015
Honey Badger sanoi: Kyllä, tiedän, minäkään en voi uskoa sitä. Kävelen 5 mailia joka päivä 1 tunnissa ja 10 minuutissa. Luulisi sen sulkevan jokaisen renkaan. Harjoitusrenkaani on säännöllisesti suoritettu ja sitten vähän, mutta ei liikerengasta. Liikuntarenkaan tavoitteeksi on asetettu 810 kaloria.

Pidän ajatuksestasi tehdä 'sisäkävely' -harjoittelu ja ehkä pääsen kuntopyörälleni...minulla on myös juoksumatto...minun pitäisi vain katsoa renkaan suorittamista yöllä toisena harjoituksena sen sijaan yritän liikkua polttaakseen kaloreita...kiitos ideoista!

810 on erittäin korkea päivittäiselle tavoitteelle ilman harjoituksia. Korkein, mitä olen koskaan saanut, oli noin 590, ja se tapahtui pitkän kävelyn ja parin minuutin kuntopyörällä. (Olen aika pieni, joten ehkä se on otettava huomioon.)

Valitettavasti mielestäni ainoa tapa säätää tavoitettasi harjoituspäiville/ei-harjoittelupäiville on säätää tavoite päivittäin sellaiseksi, kuin sen mielestäsi pitäisi olla.

Minusta pyörä on paljon parempi kuin juoksumatto - vähemmän tylsä ​​ja myös paljon hiljaisempi käytettäväksi myöhään iltaisin! Näin et häiritse perheenjäseniä tai naapureita, jotka yrittävät nukkua tai katsoa televisiota alhaisella äänenvoimakkuudella. Luulen, että Move-tavoitteen pitäisi kokonaisuutena olla saavutettavissa päivittäisellä harjoituksella + yleisellä liikkumisella, mutta tämä ei ole aina mahdollista, jos joutuu viettämään paljon aikaa pöydän ääressä päivällä ja sitten matalalla. vaikuttaa perheen aikaan sen jälkeen.

Jos huomaat, että on myöhäinen ilta ja sinulla on vaikeuksia sulkea sitä, mielestäni sinun on joko lisättävä toinen harjoitus päivittäiseen rutiinisi tai säädettävä tavoitettasi alaspäin. Minulta riittää 15 minuuttia pyörällä, jotta saan noin 30 % päivän Liikku-tavoitteestani. Saman kolmanneksen täyttäminen kehästä vain kävelemällä vie melkein tunnin.

Jos haluat pitää tavoitteesi korkealla, joudut melkein varmasti sisällyttämään toisen päivittäisen harjoituksen, valitettavasti.
Reaktiot:Mesimäyrä N

Hän ei

kohtaan
5. tammikuuta 2002
  • 7. kesäkuuta 2015
Jos on myöhä, lenkkeilen paikallaan television edessä.
Reaktiot:Mesimäyrä

Pinksteady

kohtaan
19. elokuuta 2008
  • 7. kesäkuuta 2015
Honey Badger sanoi: Näen tässä kuvion. Teen aina helposti seisoma- ja harjoitusrenkaani, mutta joskus päivän päätteeksi en ole vieläkään saanut Move Ringiäni valmiiksi. Kuten tänä iltana, kävelin tänään 5 mailia, ja minulla on vielä 170 kaloria jäljellä liikkuakseni. En todellakaan ymmärrä, kuinka nämä renkaat laskevat tietonsa. Joka tapauksessa, joten se, mitä olen tehnyt, on kävellä edestakaisin käytävällä juuri ennen nukkumaanmenoa, kunnes saavutan tavoitteeni ja liikerengas on valmis. Alkaa kävellä käytävällä ylös ja alas! LOL

Onko kenelläkään luovia ideoita Move Ring -tehtäväni suorittamiseen myöhään illalla ja jotka eivät ole X-luokiteltuja? LOL

Eilen juoksin 10 minuuttia paikan päällä suorittaakseni harjoitusrenkaani - ehkä se toimisi myös liiketavoitteessa?

Newtonin Apple

Keskeytetty
12. huhtikuuta 2014
Jacksonville, Florida
  • 7. kesäkuuta 2015
Michael CM1 sanoi: Sinun pitäisi todella vain makaa sängyssä ja kirjoittaa MacBook Airilla. Tai ajaa jonnekin. Jotenkin nämä aktiviteetit lisäävät 'Move' -renkaani. Aloin jopa ottaa kellon pois ajon aikana tänään ja lisäsin silti jotenkin kaloreita 'Move'-renkaaseen. Poltin juuri kalorin kirjoittamalla tätä. En ymmärrä sitä.

Sinun ei tarvitse tehdä harjoittelua polttaaksesi kaloreita. Poltat ne nukkuessasi. HR:n lisääminen ja liikkuminen tekevät sen nopeammin, mutta vain kehon lämpötilan ylläpitäminen ja kognitiiviset prosessit kuluttavat eniten energiaa 24 tunnin aikana.

Julian

30. kesäkuuta 2007
Atlanta
  • 7. kesäkuuta 2015
Newtons Apple sanoi: Sinun ei tarvitse tehdä harjoittelua polttaaksesi kaloreita. Poltat ne nukkuessasi. HR:n lisääminen ja liikkuminen tekevät sen nopeammin, mutta vain kehon lämpötilan ylläpitäminen ja kognitiiviset prosessit kuluttavat eniten energiaa 24 tunnin aikana.
Tämä tarkoittaa lepokaloreita (perusaineenvaihduntanopeus), eikä se laske tai vaikuta Move-renkaaseen. Voidaksesi toteuttaa Move, sinun on poltettava kaloreita BMR-arvosi yläpuolella. H

H3rman

16. huhtikuuta 2015
  • 7. kesäkuuta 2015
Ymmärrät, että jos et aseta tavoitteitasi viikon loppuun mennessä, kello ehdottaa uutta tavoitetta, jonka se uskoo voivasi saavuttaa edellisen viikon perusteella.

Tavoitteeni asetettiin hieman korkealle ja saavutin sen vain 3 kertaa sillä viikolla, joten kello suositteli minulle uutta alempaa tavoitetta. Henkilökohtaisesti sanon, että jatka vain normaalia liiketoimintaasi, älä tunne, että sinun TÄYTYY saavuttaa tavoitteesi. Tulet vain kyllästyttämään (kuten olet jo tehnyt) ja lannistut.

Anna kellon ehdottaa sinulle uutta tavoitetta, kun olet vain harjoitellut normaalia rutiiniasi viikon ajan. Sen ehdottama tavoite ei ole niin matala, että voit tehdä sen nukkuessasi, mutta ei myöskään niin korkea, että sinulla olisi ongelma, jonka teet nyt.
Reaktiot:Honey Badger ja Night Spring

Julian

30. kesäkuuta 2007
Atlanta
  • 7. kesäkuuta 2015
Honey Badger sanoi: LOL, nyt se olisi huijausta. Reaktiot:Mesimäyrä