dollystereo
Alkuperäinen juliste- 6. lokakuuta 2004
- Ranska
- 20. joulukuuta 2013
Se on halpa prosessori... se on suunnilleen i7 4770 =(.
http://ark.intel.com/products/family/78582/Intel-Xeon-Processor-E5-v2-Family?q=e5 v2
Jälleenmyyntihinta 294 dollaria
Heidän pitäisi tehdä 6-ytiminen mallipohja vuodelle 2999.
ybz90
- 10. heinäkuuta 2009
- 20. joulukuuta 2013
dollystereo
Alkuperäinen juliste- 6. lokakuuta 2004
- Ranska
- 20. joulukuuta 2013
Pointtini on, että se on lähtötason CPU (Xeon-perhe), he voisivat ainakin laittaa keskitason suorittimen. Meidän on muistettava, että se on yksikantinen Mac Pro, ensimmäinen moneen vuoteen.
dollystereo
Alkuperäinen juliste- 6. lokakuuta 2004
- Ranska
- 20. joulukuuta 2013
Voimmeko laittaa uuden E5-v2-suorittimen vanhaan 2010-2012 mac pro:hon?
JavaTheHut
- 15. elokuuta 2010
- 20. joulukuuta 2013
Runo
- 14. syyskuuta 2006
- Englanti
- 20. joulukuuta 2013
dollystereo sanoi: http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Xeon+E5-1620+v2+@+3.70GHz&id=2047
Pointtini on, että se on lähtötason CPU (Xeon-perhe), he voisivat ainakin laittaa keskitason suorittimen. Meidän on muistettava, että se on yksikantinen Mac Pro, ensimmäinen moneen vuoteen.
Miksi? Jotkut ihmiset tarvitsevat vain E5-1620 V2:n, ja Apple on tarjonnut tämän tason suoritinta vuodesta 2009 lähtien. Haluat todella halvemman Mac Pron, ja se on eri argumentti.
ybz90
- 10. heinäkuuta 2009
- 20. joulukuuta 2013
dollystereo sanoi: http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Xeon+E5-1620+v2+@+3.70GHz&id=2047
Pointtini on, että se on lähtötason CPU (Xeon-perhe), he voisivat ainakin laittaa keskitason suorittimen. Meidän on muistettava, että se on yksikantinen Mac Pro, ensimmäinen moneen vuoteen.
Jos et saa kalliimpaa mallia, et todennäköisesti tarvitse lisää lankoja, joten neljä ydintä näillä kellotaajuuksilla riittää. Kuten toisessa postauksessa mainittiin, tuskasi ei näytä olevan tämän suorittimen ominaisuudet, vaan yksinkertaisesti se, että perus-Mac Pro ei ole halvempi. Se, mitä Apple lataa ja mitä saat, on kaikkea muuta kuin kohtuutonta.
Lisäksi on aina ollut yksikantisia Mac Prota, joten jälkimmäinen väitteesi on väärä. Ainoa ero näiden ja kaksoisliittimien välillä olivat CPU/RAM-tytärlevyt.
dollystereo
Alkuperäinen juliste- 6. lokakuuta 2004
- Ranska
- 20. joulukuuta 2013
-----------
Kyllä, mutta en pidä siitä, että lähtömallissa on niin heikko prosessori. Suorituskyvyltään vastaa i7 4770:tä. Hintasuhteeltaan halvempi kuin 4770.
Minusta perusmalli on todellakin ylihinnoiteltu. Olen varma, että he päivittävät perusmallin muutaman kuukauden sisällä paremmaksi prosessoriksi. Taidan jättää tämän version väliin. I7 mac minini kestää hyvin. V
hallitus
- 30. tammikuuta 2010
- 20. joulukuuta 2013
ybz90
- 10. heinäkuuta 2009
- 20. joulukuuta 2013
dollystereo sanoi: Mielestäni 2999 mallin pitäisi olla 2499 tai siinä pitäisi olla 6-ytiminen vakiona.
-----------
Kyllä, mutta en pidä siitä, että lähtömallissa on niin heikko prosessori. Suorituskyvyltään vastaa i7 4770:tä. Hintasuhteeltaan halvempi kuin 4770.
Minusta perusmalli on todellakin ylihinnoiteltu. Olen varma, että he päivittävät perusmallin muutaman kuukauden sisällä paremmaksi prosessoriksi. Taidan jättää tämän version väliin. I7 mac minini kestää hyvin.
Se on kuitenkin pointtini - se ei ole sinänsä 'heikko'. Kuten aiemmin huomautin, se on parempi kuin 4770, ja bulkki-OEM-hinnoittelu ei ole kelvollinen vertailu korotettuihin kuluttajahintoihin. Ja nämä hinnat ovat enemmän tai vähemmän alan linjassa, se ei ole vain Apple. Vaikka sinulla on oikeus käyttää rahasi miten haluat, Mac Pro ei todennäköisesti ole erityisesti tarkoitettu sinulle. Perus-nMP:n ostavat ihmiset, jotka eivät tarvitse niin paljon prosessoritehoa, mutta haluavat kaksoisgrafiikkasuorittimen. Ne, jotka tarvitsevat enemmän säikeitä, ostavat paremman prosessorin.
Työasemat eivät ole koskaan olleet 'hyvä vastine' suorituskyvystä hinta-analyysissä, koska suuri osa siitä, mistä maksat, ei ole itse tietokoneessa; se on aineettomat hyödykkeet, kuten rakennuslaatu, luotettavuus, asiakastuki ja ajurit. Olet ostamassa ammattitietokonetta. Maksat ammattihinnan.
Täytyy kuitenkin kysyä. Miksi haluat niin tehokkaan suorittimen? Johtuuko se siitä, että et koe saavasi sitä, mistä maksat perusmallissa (koska kuten sanoin, et koskaan saa hyvää vastinetta työasemasta)? Jos tulet toimeen i7 Mac Minin kanssa, et luultavasti tarvitse tällaista prosessoritehoa joka tapauksessa, ja perus Pron pitäisi olla paljon tehokkaampi kuin tarpeesi. Lisäksi 6-ytiminen ei itse asiassa ole nopeampi ydintä kohti, siinä on vain kaksi muuta. Jos tehtäviäsi ei ole kierretty käyttämään näitä ylimääräisiä ytimiä, ne ovat hyödyttömiä sinulle. Viimeksi muokattu: 20. joulukuuta 2013 K
Quash
- 27. syyskuuta 2007
- 20. joulukuuta 2013
dollystereo sanoi: Mielestäni 2999 mallin pitäisi olla 2499 tai siinä pitäisi olla 6-ytiminen vakiona.
-----------
Kyllä, mutta en pidä siitä, että lähtömallissa on niin heikko prosessori. Suorituskyvyltään vastaa i7 4770:tä. Hintasuhteeltaan halvempi kuin 4770.
Minusta perusmalli on todellakin ylihinnoiteltu. Olen varma, että he päivittävät perusmallin muutaman kuukauden sisällä paremmaksi prosessoriksi. Taidan jättää tämän version väliin. I7 mac minini kestää hyvin.
Et kuitenkaan osta neliytimistä Mac Prota sen suorittimen suorituskyvyn vuoksi. Jopa luulin sen olevan hieman nopeampi kuin minun minini. Neliytiminen on tarkoitettu ihmisille, jotka tarvitsevat vain muutaman nopean ytimen, joissa on paljon GPU-suorituskykyä. S
spaz8
- 3. maaliskuuta 2007
- 20. joulukuuta 2013
dollystereo sanoi: Onko tämä CPU lähtötason 2999 mac prossa?
Se on halpa prosessori... se on suunnilleen i7 4770 =(.
http://ark.intel.com/products/family/78582/Intel-Xeon-Processor-E5-v2-Family?q=e5 v2
Jälleenmyyntihinta 294 dollaria
Heidän pitäisi tehdä 6-ytiminen mallipohja vuodelle 2999.
Monet ihmiset suuttelevat ja valittavat siitä, että he haluavat päättömän i7 macin vain 1500 dollarilla.
Voin kuitenkin olla samaa mieltä, luulin, että peruskokoonpano olisi 6 ytimen 3 000 dollarilla.. ja sen mukana tulee 16 keikkaa ramia. Valitettavasti MP 1,1:n mukana tuli 2x512 Mt tikut.
Toivoin kuitenkin 6-8-10-12 proc-kokoonpanoa.
dollystereo
Alkuperäinen juliste- 6. lokakuuta 2004
- Ranska
- 20. joulukuuta 2013
ybz90 sanoi: Se on kuitenkin pointtini -- se ei ole 'heikko' sinänsä. Kuten aiemmin huomautin, se on parempi kuin 4770, ja bulkki-OEM-hinnoittelu ei ole kelvollinen vertailu korotettuihin kuluttajahintoihin. Ja nämä hinnat ovat enemmän tai vähemmän alan linjassa, se ei koske vain Applea. Vaikka sinulla on oikeus käyttää rahasi miten haluat, Mac Pro ei todennäköisesti ole erityisesti tarkoitettu sinulle. Perus-nMP:n ostavat ihmiset, jotka eivät tarvitse niin paljon prosessoritehoa, mutta haluavat kaksoisgrafiikkasuorittimen. Ne, jotka tarvitsevat enemmän säikeitä, ostavat paremman prosessorin.Minulla on HP z820. teen matematiikkaa. Joten CPU on tärkeä. (Luen juuri nyt avointa CL-ohjelmointia nähdäksesi mitä voidaan tehdä).
Työasemat eivät ole koskaan olleet 'hyvä vastine' suorituskyvystä hinta-analyysissä, koska suuri osa siitä, mistä maksat, ei ole itse tietokoneessa; se on aineettomat hyödykkeet, kuten rakennuslaatu, luotettavuus, asiakastuki ja ajurit. Olet ostamassa ammattitietokonetta. Maksat ammattihinnan.
Täytyy kuitenkin kysyä. Miksi haluat niin tehokkaan suorittimen? Johtuuko se siitä, että et koe saavasi sitä, mistä maksat perusmallissa (koska kuten sanoin, et koskaan saa hyvää vastinetta työasemasta)? Jos tulet toimeen i7 Mac Minin kanssa, et luultavasti tarvitse tällaista prosessoritehoa joka tapauksessa, ja perus Pron pitäisi olla paljon tehokkaampi kuin tarpeesi. Lisäksi 6-ytiminen ei itse asiassa ole nopeampi ydintä kohti, siinä on vain kaksi muuta. Jos tehtäviäsi ei ole kierretty käyttämään näitä ylimääräisiä ytimiä, ne ovat hyödyttömiä sinulle.
Joka tapauksessa, grafiikkaintensiivisten sovellusten osalta meidän on nähtävä. Final Cut oli joka tapauksessa raskas CPU-sidottu ohjelmisto.
Haluaisin mielelläni mahdollisuuden valita kahden CPU:n tai kahden GPU:n välillä. 12-ytiminen (dual hex) on paljon halvempi kuin 12-ytiminen yksisiru. Luultavasti hankkisin 2 tätä konetta, mutta kuusikantiset. Valitan vain, että sen pitäisi olla perusmalli. H
komea pete
- 15. elokuuta 2008
- 20. joulukuuta 2013
vladi sanoi: Yksikään tarjotuista prosessoreista ei ole Xeonsin korkean suorituskyvyn versioita.
No se ei todellakaan ole totta.
dollystereo
Alkuperäinen juliste- 6. lokakuuta 2004
- Ranska
- 20. joulukuuta 2013
komea pete sanoi: No se ei todellakaan ole totta.Quad on suunnilleen 4770, mutta muut prosessorit (hex, 8core ja 12core) ovat parempia. V
hallitus
- 30. tammikuuta 2010
- 20. joulukuuta 2013
komea pete sanoi: No se ei todellakaan ole totta.
Kyllä on parempia octa- ja hexa-Xeoneja, joita voit ostaa juuri nyt. En tiedä 12:sta, koska en välitä, koska se CPU yksin on hitaampi kuin kaikki muut, jos yli 8 ydintä ei toimi.
ybz90
- 10. heinäkuuta 2009
- 20. joulukuuta 2013
dollystereo sanoi: Minulla on HP z820. teen matematiikkaa. Joten CPU on tärkeä. (Luen juuri nyt avointa CL-ohjelmointia nähdäksesi mitä voidaan tehdä).
Joka tapauksessa, grafiikkaintensiivisten sovellusten osalta meidän on nähtävä. Final Cut oli joka tapauksessa raskas CPU-sidottu ohjelmisto.
Haluaisin mielelläni mahdollisuuden valita kahden CPU:n tai kahden GPU:n välillä. 12-ytiminen (dual hex) on paljon halvempi kuin 12-ytiminen yksisiru. Luultavasti hankkisin 2 tätä konetta, mutta kuusikantiset. Valitan vain, että sen pitäisi olla perusmalli.
Perustin vastaukseni siihen, että sanoit jatkavasi i7 Mac Minin käyttöä, mikä tarkoittaa, että korvaisit sen Mac Prollasi, et HP-työasemalla. Lisäksi hex perusmallina on epärealistinen eikä siinä ole järkeä. On typerää, että se on tukikohta, kun on asiakkaita, jotka eivät tarvitse tai halua sitä, ja ne, jotka haluavat, voivat yksinkertaisesti päivittää. Se on myös järjetöntä mikrotalouden näkökulmasta voittojen maksimoimisen kannalta.
Ja olet oikeassa; 2x6 on kustannustehokkaampi kuin 1x12, mutta jos se on todella huolesi ja sinulla on jo muu kuin Mac-työasema, joka näyttää toimivan hyvin, miksi hankkia Mac Pro? Osta vain toinen HP.
-----------
dollystereo sanoi: Quad on suunnilleen 4770, mutta muut prosessorit (hex, 8core ja 12core) ovat parempia.
Ne ovat vain parempia, koska niissä on enemmän lankoja. Ne eivät toimi paremmin ydinkohtaisesti. 8-ytimisessä ja sitä uudemmassa mallissa ne toimivat luultavasti huonommin heikentyneen turbon takia. Jos et tarvitse lankoja, ne eivät hyödytä sinua ollenkaan. On ihmisiä, jotka eivät tarvitse enempää kuin neljää ydintä, joten miksi Applen pitäisi tehdä 6-ytiminen pohja?
Rakastaisinko sitä, jos Apple tekisi? Toki, mutta siinä ei ole mitään järkeä, enkä koskaan odottaisi heidän tekevän. Minusta vain tuntuu, että valituksenne perustuvat tarpeisiisi ja 'arvon' tunteeseen, eivät markkinoiden kokonaisuuteen. Se on sama kuin sanoisin, että Applen pitäisi vain sisällyttää 1 Tt:n SSD, koska 256 Gt:n SSD-levyt ovat halpoja (väittäisin, että heidän pitäisi tehdä 512-standardi, mutta se on eri tarina). Viimeksi muokattu: 20. joulukuuta 2013
dollystereo
Alkuperäinen juliste- 6. lokakuuta 2004
- Ranska
- 20. joulukuuta 2013
ybz90 sanoi: Perustin vastaukseni siihen, että sanoit jatkavasi i7 Mac Minin käyttöä, mikä tarkoittaa, että korvaisit sen Mac Prolla, et HP-työasemalla. Lisäksi hex perusmallina on epärealistinen eikä siinä ole järkeä. On typerää, että se on tukikohta, kun on asiakkaita, jotka eivät tarvitse tai halua sitä, ja ne, jotka haluavat, voivat yksinkertaisesti päivittää. Se on myös järjetöntä mikrotalouden näkökulmasta voittojen maksimoimisen kannalta.
Ja olet oikeassa; 2x6 on kustannustehokkaampi kuin 1x12, mutta jos se on todella huolesi ja sinulla on jo muu kuin Mac-työasema, joka näyttää toimivan hyvin, miksi hankkia Mac Pro? Osta vain toinen HP.
-----------
Ne ovat vain parempia, koska niissä on enemmän lankoja. Ne eivät toimi paremmin ydinkohtaisesti. 8-ytimisessä ja sitä uudemmassa mallissa ne toimivat luultavasti huonommin heikentyneen turbon takia. Jos et tarvitse lankoja, ne eivät hyödytä sinua ollenkaan. On ihmisiä, jotka eivät tarvitse enempää kuin neljää ydintä, joten miksi Applen pitäisi tehdä 6-ytiminen pohja?
Rakastaisinko sitä, jos Apple tekisi? Toki, mutta siinä ei ole mitään järkeä, enkä koskaan odottaisi heidän tekevän. Minusta vain tuntuu, että valituksenne perustuvat tarpeisiisi ja 'arvon' tunteeseen, eivät markkinoiden kokonaisuuteen. Se on sama kuin sanoisin, että Applen pitäisi vain sisällyttää 1 Tt:n SSD, koska 256 Gt:n SSD-levyt ovat halpoja (väittäisin, että heidän pitäisi tehdä 512-standardi, mutta se on eri tarina).
Hyvä vastaus. Minusta perusmalli on vain ylihinnoiteltu. Kun sain vuoden 2008 mac pron (8 ydintä), se tuntui oikealta. Haluaisin todella valita 2 prosessorin tai 2 GPU:n välillä. Heille se on sama hinta. (1proc = 1GPU). Yleisesti ottaen toisen prosessorin hankkiminen on hyödyllisempää kuin kahden GPU:n käyttäminen.
Suosittu Viestiä