Muut

MacBook Air: 11' vs 13'

L4Leonard

Alkuperäinen juliste
15. lokakuuta 2011
  • 6. tammikuuta 2014
Joten koska vanha kunnon MacBook Proni on päättänyt kiusata minua, minun on vaikea päättää, pitäisikö minun valita 11 tuuman vai 13 tuuman MacBook Air. Olen opiskelija, joten mitä halvempi-->sen parempi, mutta sanoisitko, että 11' on liian pieni? Vai riittääkö 11 tuuman näyttö perustarpeisiini, kuten netin selaamiseen, esseiden kirjoittamiseen ja sarjojen katseluun?

Kaikenlainen palaute, johon minun pitäisi/ei pitäisi mennä, olisi suureksi avuksi. T

Tomblack

6. tammikuuta 2014


  • 6. tammikuuta 2014
Kun valitset oikeaa macia, sinun on pidettävä mielessä, että sen vaihtaminen ajassa maksaa sinulle enemmän. Valitse siis viisaasti tarvitsemasi tavarat.

Minulle 11' on paljon enemmän kuin olisin valinnut. Minulla on 13 tuuman mbp ja nyt valitsen 11 tuuman. Se johtuu siitä, että voin aina ottaa sen laukussani ja kantaa sitä koko ajan ympäriinsä edes huomaamattani painoa. Kannettava tietokone on kumppanini koko päivän, mutta ammattilaisen kanssa olen hieman ylipainoinen, en tarkoita, että se ei ole niin raskas, mutta lisää kirjoja, muistikirjoja, lounas ja kamerani, joten tunnen oloni hieman eksostokseksi näiden kanssa juoksemisesta.

Tästä syystä valitsin 11' yli 13' - mikä ei ole ollenkaan niin raskas, mutta se on silti tarpeeksi suuri ärsyttääkseen minua.

Jos aiot käyttää sitä päätietokoneena Minun mielestäni 11':n valitseminen hieman paremmalla asennuksella olisi hienoa. Mutta se on minun mielipiteeni. Jos kyseessä on päätietokone ja elokuvien katsominen ilman ulkoisen näytön liittämistä on huolestuttavaa, etsi Burgain 13' mba.

Onnea!

Boyd01

Moderaattori
Henkilökunnan jäsen
21. helmikuuta 2012
New Jersey Pine Barrens
  • 6. tammikuuta 2014
Menin vuodesta 2008 15' MBP -> 2011 13' MBA -> 2013 11' MBA ja olen todella onnellinen. Se on ensisijainen tietokoneeni. Minulla on kotona iso näyttö ja ulkoinen näppäimistö ja se toimii hyvin.

Mutta kuten Tom sanoi, 11' MBA on loistava matkustamiseen. Voit kantaa sitä mukanasi ja unohtaa, että se on olemassa. Olisin kuitenkin eri mieltä hänen kanssaan elokuvien katsomisesta. 11-tuumainen kone on melkein täydellinen tähän, ellet katso ryhmän kanssa ja joudu sijoittamaan sitä kauemmaksi. 16:9-näyttö on loistava (13 tuuman MBA:ssa on 16:10-näyttö).

Ja akun kesto on mielestäni loistava MBA:ssa katsoessani kopioimiani DVD-levyjä. Se raportoi noin 12-15 tunnin ajon - en ole koskaan päässyt lähellekään kuluttamaan akkua näin, joten en todellakaan tiedä kuinka kauan se kestää. Mutta voin katsoa suurimman osan tunnin, ja silti lukee 100% akku näytön alennetulla kirkkaudella (mutta niin kirkkaalla kuin haluan pimeässä huoneessa). Sama juttu netin selailussa.

Tekstistä tulee hieman pieni 64-vuotiaille silmilleni joissakin ohjelmissa, mutta yleensä korjauksia on (kuten kirjasinasetusten muuttaminen). Puristus/leveä zoomaus on kätevä Safarin kanssa.

13' MBA on myös loistava kone, ja pidin siitä todella. Mutta tällä kertaa on rakkaus 11' MBA:n kanssa.

Wahlstrm

to
4. joulukuuta 2013
  • 6. tammikuuta 2014
Jos laitat telakan sivuun..

..11' saattaa toimia.

Jos pidät telakan alareunassa, näytöllä ei ole läheskään pystysuoraa tilaa verkkosivustoille ja asiakirjoille.

En koskaan ostaisi 11' ja käyttäisi sitä päätietokoneena.
Näytön koko tappaisi silmäni ja matalaresoluutioinen näyttö on melko hyödytön kaikkeen vakavaan. Haluaisin kuitenkin sellaisen 'on-the-go'-tietokoneeni, joka lataa kuvia kamerastani kuvauksen aikana ja lataa ne asiakkaille ja muuta sellaista.

Suorituskyvyn kannalta se on sama kuin 13-tuumainen, joten jos hankit kotiin mukavan ulkoisen näytön, saat molempien maailmojen parhaat puolet.

2 hyvää asiaa 13-tuumaisessa mallissa on muutama tunti lisää akunkestoa ja SD-korttipaikka, jotta voit ladata valokuvia tai käyttää sitä vain lisätallennustilana. 32/64 Gt:n SD-kortti ei maksa melkein mitään, ja siihen mahtuu paljon asiakirjoja, elokuvia ja muuta TAI

Selviydy

24. joulukuuta 2012
Moskova, Venäjä
  • 6. tammikuuta 2014
Minulla on vuoden 2012 Macbook air 13', jonka ostin nimenomaan 13-kokoisena korvatakseni edellisen SZ vaio 13', koska luulin, että 11' on liian pieni.
Mutta siitä lähtien, kun sain iPad minini, en käytä MBA:ta liian usein.

Sain äskettäin 2013 11' vaimolleni, ja nyt mielestäni minunkin olisi pitänyt valita 11'.

Tietysti tämä kaikki on subjektiivista.

eXan

10. tammikuuta 2005
Venäjä
  • 6. tammikuuta 2014
Wahlstrm sanoi: Jos pidät telakan alareunassa, näytöllä ei ole läheskään pystysuoraa tilaa verkkosivustojen ja asiakirjojen näyttämiseen.

Cmd-Opt-D ratkaisee tämän ongelman. R

Robyr

21. helmikuuta 2010
  • 6. tammikuuta 2014
eXan sanoi: Cmd-Opt-D ratkaisee tämän ongelman.

Hitto, piiloudun vain automaattisesti. Telakka ei kerro minulle mitään reaaliaikaisia ​​tietoja, jotka minun pitäisi tietää... SISÄÄN

w00d

14. syyskuuta 2010
  • 6. tammikuuta 2014
Jos sinulla oli vanha MBP-muotoilu 1280x800-näytöllä ja olit tyytyväinen näyttöön, 11 tuuman MBA:ssa on itse asiassa enemmän pikseleitä. Se ei ehkä ole suuri ongelma, kunhan silmäsi ovat hyvät etkä välitä pienemmästä tekstin koosta.

En koskaan ymmärtänyt sitä vetovoimaa, että telakka on aina näytöllä. Automaattisen piilotuksen pitäisi olla oletusarvoinen IMO. Käytän myös Alfredia sovellusten käynnistämiseen (ja myös Spotlightin korvaamiseen). Se on nopeampaa kuin telakkaan siirtyminen.

http://www.alfredapp.com/ THE

Laco

23. huhtikuuta 2008
  • 6. tammikuuta 2014
Itse valitsisin 13 tuuman ja ostaisin myös ulkoisen näytön. Mielestäni se on paras yhdistelmä.

michaelsviews

25. syyskuuta 2007
Uusi Englanti
  • 6. tammikuuta 2014
Liian hauska

Minulla on vuoden 2008 MBP C2D, johon näyttö meni, ja se osoittautui liian vanhojen omenoiden luetteloon korjattavaksi. He ehdottivat paikallisia omenoiden korjauspaikkoja, mutta siellä hinnat ovat liian korkeat, kun korjaan sen, niin mitä tapahtuu. jos jotain muuta menee päälle.

Joka tapauksessa, katselin 13' Aira, jota kuljetettiin paikallisessa myymälässämme, mutta näin kuinka en saa uutta tietokonetta koskaan pariin vuoteen, enemmän kuin 5 plus tai kun sen korjaaminen ei ole enää kustannustehokasta. , kuin hankin uuden, joka tapauksessa, pidän Retinasta, joten pysyin 15' MBP: ssä ja nämä 55 vuotta vanhat bifokaaliset silmät ovat myös iloisia

Ilma melkein tuli kotiin kanssani, mutta jokin vain sanoi, että 15' MBPr: n kanssa ja minun on sanottava, että olen erittäin onnellinen, sain myös 16 gigaa rammia.

Katso nyt, kuinka he tulevat ulos tänä kesänä 15' Retina Airilla. Se on yksi upea tietokone.

HÄN OLI

eXan

10. tammikuuta 2005
Venäjä
  • 6. tammikuuta 2014
michaelsviews sanoi: Minulla on 2008 MBP C2D, jonka näyttö meni päälle ja se osoittautui liian vanhojen omenoiden luetteloon korjattavaksi. He ehdottivat paikallisia omenoiden korjauspaikkoja, mutta siellä hinnat ovat liian korkeat, kun korjaan sen. mitä sitten tapahtuu, jos jotain muuta tapahtuu.

Anteeksi mitä?Sain sen lopulta, kun luin 3 kertaa M

äiti

3. toukokuuta 2011
  • 7. tammikuuta 2014
Minulla oli 21,5 tuuman imac - 13 tuuman ilma - 13 tuuman rMBpro (vain muutama päivä) - nyt sain 11 tuuman ilmaa ja olen kunnossa sen kanssa - telakointi sivulla ja se on täydellinen

Skeptinen kirjoittaa

macrumors Ivy Bridge
29. heinäkuuta 2008
Kaukainen Horisontti
  • 7. tammikuuta 2014
MBA 11' on täydellinen kaikkiin siirrettävyyttä vaativiin töihin. Se painaa niin vähän, että sitä voi kantaa koko päivän, enemmän tai vähemmän vaivattomasti, mikä - mielestäni - tekisi siitä erinomaisen kumppanin opiskelijalle. Oikeastaan ​​toivoisin, että tällainen tietokone olisi ollut saatavilla ollessani opiskelija.

Olen käyttänyt sitä päätietokoneena ja rakastin sitä, koska työni vaatii minulta äärimmäisen liikkuvuutta; Käytän sitä kuitenkin lähinnä tekstipohjaisiin harjoituksiin enkä katsoa elokuvia ruudulta. Joten vastataksesi esitettyyn kysymykseen, voitko käyttää sitä päätietokoneena, vastaus on 'kyllä', vaikka näkösi ei olisikaan niin täydellinen kuin minun.

Akun kesto vuoden 2013 malleissa on myös bonus; se tarkoittaa, että sinun ei pitäisi tarvita kaapeleita jne. koko päivää.

13' on kuitenkin myös loistava tietokone (minulla on sellainen) - näyttö, joka näyttää valtavalta 11':n jälkeen, sekä hämmästyttävän akunkesto ja on myös poikkeuksellisen kannettava tietokone. Kumpikin laite vastaa tarpeisiisi enemmän kuin riittävästi.

Lisäksi, minkä tahansa ostatkin, suosittelen - vahvasti - että hankit niin paljon RAM-muistia kuin sinulla on varaa ja sitten sijoitat niin suureen kiintolevyyn kuin sinulla on varaa. Tämä varmistaa tietokoneen tulevaisuudessa jossain määrin.

Dweez

13. kesäkuuta 2011
Jokea pitkin alajuoksuun
  • 7. tammikuuta 2014
Vieraile Apple-jälleenmyyjällä ja koeaja molemmilla malleilla ja käytä näitä tietoja päätöksen tekemiseen. Itse pidin 11' liian pienenä, joten ostin 13' mallin.

WilliamLontoo

8. joulukuuta 2006
  • 7. tammikuuta 2014
Robyr sanoi: Hitto, minä vain piiloudun automaattisesti. Telakka ei kerro minulle mitään reaaliaikaisia ​​tietoja, jotka minun pitäisi tietää...

Tämä on myös minun ratkaisuni - telakan tarvitsee vain vähän, ja ylimääräinen näyttötila on varsin hyödyllinen.

Minulla on 11' (jota rakastan!) - jos siirrettävyys on sinun juttusi (niin kuin minulla), niin ei ole mitään parempaa kuin 11' MBA, se on niin pieni ja kevyt, mutta silti melko tehokas (se on minun pääkone, paljon nopeampi kuin vanhempi iMacini). Kotona liitän sen ulkoiseen näyttöön ja näppäimistöön/hiireen - Henge Dock toimii erinomaisesti.

Boyd01

Moderaattori
Henkilökunnan jäsen
21. helmikuuta 2012
New Jersey Pine Barrens
  • 7. tammikuuta 2014
Minulla on telakka näytön oikealla puolella 11' MBA:ssani. Olen samaa mieltä siitä, että se vie paljon tilaa, jos laitat sen pohjaan, mutta minulla on aina ollut se näytön oikealla puolella kaikissa aiemmissa tietokoneissani.

Itse asiassa asensin vain käynnistyslevyn (luulen, että sitä kutsutaan - näyttö, joka jäljittelee iPadia) kaikilla normaalisti käyttämilläni ohjelmilla. Aluksi en pitänyt ajatuksesta – se vaikutti toiselta tavalta tyhmyttää kannettava tietokone. Mutta uskon, että voin oppia pitämään siitä, ja se on helppo kutsua esiin ja hylätä erillisellä toimintonäppäimellä.

huijata

Osallistuja
20. heinäkuuta 2006
München, Saksa
  • 7. tammikuuta 2014
Jos tämä on ainoa tietokoneesi, valitse 13'. Jos liikkuvuus on sinulle tärkeämpää, hanki 11' ja hanki Cinema Display kotiin.

ei vain jay

19. syyskuuta 2003
Kanada, vai?
  • 7. tammikuuta 2014
eXan sanoi: Anteeksi, mitä?Sain sen lopulta, kun luin 3 kertaa

Ymmärsin sen. Se ei ole paras lauserakenne, mutta hän sanoi, että hänellä on vuoden 2008 MBP ja näyttö meni tyhjäksi, mutta se on liian vanha ja takuun umpeutunut, jotta sen korjaamista voitaisiin harkita kustannusten ja jonkin muun epäonnistumisen riskin vuoksi.

Joka tapauksessa, minäkin lähdin tälle tielle ja päädyin päätöshalvaukseen. 11-tuumainen Air sopisi täydellisesti kannettavaksi, mutta siitä puuttuu SD-korttipaikka, joka ei ole minulle sopiva (minua ärsyttää jatkuvasti sellaisen puuttuminen nykyisestä vuoden 2007 MacBook Prosta, ja olen rikkonut niin monia halpoja sovittimia ). 13-tuumainen Air näyttää todella mukavalta, mutta pienellä painolla ja rahalla 13-tuumainen MacBook Pro tarjoaa verkkokalvonäytön ja paljon enemmän tehoa. Sitten taas, 15-tuumainen MacBook Pro neliytimisellä i7:llä olisi uskomaton videoeditointiin ja kestäisi ikuisesti, ennen kuin se tuntui liian hitaalta.

Jos olisin rikas, ostaisin 15' MBP:n ja 11' Airin matkustamiseen. Koska en ole, päätin jakaa kaiken keskeltä ja ostin 13 tuuman MacBook Pron. Saatan vielä lisätä iPad minin täydentämään sitä. H

jos se on tehty

7. toukokuuta 2009
Hamilton Island, Whitsundays, QLD Australia
  • 7. tammikuuta 2014
Boyd01 sanoi: Menin vuodesta 2008 15' MBP -> 2011 13' MBA -> 2013 11' MBA ja olen todella onnellinen. Se on ensisijainen tietokoneeni. Minulla on kotona iso näyttö ja ulkoinen näppäimistö ja se toimii hyvin.

+1 - täysin samaa mieltä.
ja se on täysin hyvä ensisijaisena Macina, imho

Wahlstrm sanoi: ..11' saattaa toimia.

Jos pidät telakan alareunassa, näytöllä ei ole läheskään pystysuoraa tilaa verkkosivustoille ja asiakirjoille.

En koskaan ostaisi 11' ja käyttäisi sitä päätietokoneena.
Näytön koko tappaisi silmäni ja matalaresoluutioinen näyttö on melko hyödytön kaikkeen vakavaan.

telakan automaattinen piilottaminen - kuten joku on ehdottanut - on vastaus tässä

11,6 tuuman Airin näytön tarkkuus on hyvä useimmille silmille.
15' retinaMBPro:sta poistuessa kesti kuin pari tuntia sopeutua.
seuraavana päivänä sitä ei ollut havaittavissa.
sopeudumme mielestäni hyvin helposti.
muista, Airissani on AU Optronics -paneeli, joka on paljon parempi kuin LG:n ja Slamsungin tarjoukset J

jdechko

1. heinäkuuta 2004
  • 7. tammikuuta 2014
Halusin 13' pisimpään, mutta lopulta valitsin 11' enkä ole katunut. Suurimmat asiat, joista luovut, ovat pieni ylimääräinen näyttötila ja SD-korttipaikka.

Kyllä, 13 tuuman akku kestää hieman pidempään paperilla, mutta työnkulku vaihtelee niin paljon, että sitä on vaikea mitata. Apple on tehnyt hienoa työtä nostaen 11 tuuman suorituskyvyn 13 tuuman Airin tasolle.

Käyttötarkoituksiani ovat web-selailu, elokuvat, kodin tavarat (budjetointi ja laskut), valokuvien muokkaus, CAD-työt ja 3D-mallinnus. Joskus toivon, että minulla olisi enemmän näyttötilaa, varsinkin työskennellessäni, mutta liitän vain ulkoisen näytön. Näissä samoissa tilanteissa tiedän, että tunsin silti olevani ahdas 13':lla, joten en pidä sitä 11' vastaan.

MUOKATA:
OS X Full Screen -tila tehtiin 11' T

tinnyms3

4. helmikuuta 2013
  • 7. tammikuuta 2014
Menin vuoden 2010 11' MBA:sta 2012 13' MBA:han 2013 15' rMBP:hen.

Vaikka 11' oli erittäin kannettava, tuskin suurempi kuin iPad, huomasin näytön tilan ja resoluution olevan liian pieni selaamiseen ja muihin tehtäviin. Joten olin paljon tyytyväisempi 13 tuumaan ja Haswellin koko päivän akun kestoon, sanoisin, että valitse 13 tuumaa. B

bubulol

to
7. maaliskuuta 2013
  • 7. tammikuuta 2014
en ymmärrä tarkoitusta noin 13'
kyllä, se on silti suurempi kuin 11 tuumaa, joten tehokkaampi, akun kesto pidempi...
se on myös mukavampi.
Macbook Airin hankkiminen tarkoittaa ultramobiilikannettavan hankkimista?
Jos minun on todella käytettävä sitä päätietokoneena, valitsisin vähintään 15 tuuman
ilman ulkoista näyttöä ja yksinomaan kotikäyttöön, kumpikaan ei korvaisi 15-17' kannettavaa tietokonetta
Neuvon niille ihmisille, jotka eivät vieläkään osaa päättää 11 tai 13 välillä:

- saat 11, jos sinulla on ulkoinen näyttö ja toinen 15+ kannettava/tietokone

- Hanki 13, jos sinulla ei ole niitä

eXan

10. tammikuuta 2005
Venäjä
  • 7. tammikuuta 2014
bubulol sanoi: Macbook Airin hankkiminen tarkoittaa ultramobiili kannettavan hankkimista?

En usko, että tämä pätee enää, ei siitä lähtien, kun MBA on siirtynyt alkuperäisestä 2 000 dollarin luokasta nykyiseen 1 000 dollariin ja siitä tuli halvin Macbook, jonka voit ostaa.

Sinun ei todellakaan tarvitse tehdä mitään uhrauksia valittaessasi 'ultraportable' MBA-tutkintoa muiden MB:iden sijaan. Siitä on tullut oletusvalinta, koska se on niin hyvä kone, jolla on korkea vastine rahalle. J

jdechko

1. heinäkuuta 2004
  • 7. tammikuuta 2014
eXan sanoi: Sinun ei todellakaan tarvitse tehdä mitään uhrauksia valittaessasi 'ultraportable' MBA:ta muiden MB:iden sijaan näinä päivinä. Siitä on tullut oletusvalinta, koska se on niin hyvä kone, jolla on korkea vastine rahalle.

Olen 100% samaa mieltä. Se on vain tekniikan luonnollista kehitystä. Ennen kannettavat tietokoneet eivät olleet lähelläkään pöytätietokoneiden suorituskykyä. Suuret kannettavat tietokoneet muuttuivat nopeammiksi, sitten keskikokoiset. Nyt pienilläkin on sama suorituskyky. On hämmästyttävää nähdä, kuinka pitkälle olemme päässeet muutamassa vuodessa. B

bubulol

to
7. maaliskuuta 2013
  • 8. tammikuuta 2014
anteeksi että ymmärsit minut väärin
Viittasin MBA:n liikkuvuuteen
mikä on sen päätehtävä?
olla mobiili
älkää ymmärtäkö väärin, 'ultrabookit' näyttävät olevan tarpeeksi tehokkaita nykyään
teho ja liikkuvuus sopivat yhteen