KäytännöllinenMac
Alkuperäinen juliste- 22. tammikuuta 2009
- Houston, TX
- 18. heinäkuuta 2018
Olen käyttänyt elämäni aikana erilaisia rahdinkuljettajia ja mielipiteeni.
USPS : Kaiken kaikkiaan minulla on ollut a vahvasti positiivinen kokemus . Lähetetty ja vastaanotettu tuhansia paketteja, hyvin, hyvin vähän ongelmia (ja minun vikani joissakin niistä). Melkein kaikki ongelmat saatiin ratkaistua (kesti vain ikuisuuden). Suurin vaivani on odotusajat PO:ssa, kun minun täytyy mennä (mutta parempi kuin kadonnut paketti).
(HUOMAA: 95 % on eBay-lähetyksiä, ihmettelen, vaatiiko se niitä enemmän.)
UPS : Heidän kanssaan oli muutamia ongelmia. Rikkoutunut tuote, kadonnut tavara, enimmäkseen viivästyneet paketit. Ei kauheaa, mutta IMHO voisi olla parempi.
Viimeisimmällä oli myöhäinen paketti ovella, joka revittiin LÖYDÄ auki! ihmeen kaupalla mikään pulloista ei mennyt rikki, buuuut toinen paketti samassa järjestyksessä oli MIA. Seuranta sanoi, että se oli ominaisuus ja saapuisi samana päivänä. Kuukautta myöhemmin seuranta sanoi silti, että paketti oli OTW! Reaktiot:dk001
dk001
Osallistuja
- 3. lokakuuta 2014
- Ventura Ca - rakastaa meri-ilmaa
- 18. heinäkuuta 2018
UPS : Erittäin positiivinen kokemus. Ne ovat tällä hetkellä toimituspalvelussani.
FedEx : Minulla on ollut enemmän vaurioituneita paketteja tästä palvelusta, mukaan lukien jalkapallo, joka on potkinut niitä etupatiollani (turvakamerat ovat mahtavia näihin)
OnTrac : Huokaus... voit luottaa siihen, että he yleensä myöhästyvät.
DHL : Lopetin käytön muutama vuosi sitten.
nuoret
- 31. elokuuta 2011
- kymmenen-nolla-yksitoista-nolla-nolla kertaa nolla-kaksi
- 18. heinäkuuta 2018
PracticalMac sanoi: UPS : Heidän kanssaan oli muutamia ongelmia. Rikkoutunut tuote, kadonnut tavara, enimmäkseen viivästyneet paketit. Ei kauheaa, mutta IMHO voisi olla parempi.
Viimeisimmällä oli myöhäinen paketti ovella, joka revittiin LÖYDÄ auki! ihmeen kaupalla mikään pulloista ei mennyt rikki, buuuut toinen paketti samassa järjestyksessä oli MIA. Seuranta sanoi, että se oli ominaisuus ja saapuisi samana päivänä. Kuukautta myöhemmin seuranta sanoi silti, että paketti oli OTW! Reaktiot:PracticalMac ja dk001rhett7660
- 9. tammikuuta 2008
- Aurinkoinen, Etelä-Kalifornia
- 18. heinäkuuta 2018
PracticalMac sanoi: Tämän postauksen lukeminen eBay-myyjän ongelmista sai minut ajattelemaan.
Olen käyttänyt elämäni aikana erilaisia rahdinkuljettajia ja mielipiteeni.
USPS : Kaiken kaikkiaan minulla on ollut a vahvasti positiivinen kokemus . Lähetetty ja vastaanotettu tuhansia paketteja, hyvin, hyvin vähän ongelmia (ja minun vikani joissakin niistä). Melkein kaikki ongelmat saatiin ratkaistua (kesti vain ikuisuuden). Suurin vaivani on odotusajat PO:ssa, kun minun täytyy mennä (mutta parempi kuin kadonnut paketti).
(HUOMAA: 95 % on eBay-lähetyksiä, ihmettelen, vaatiiko se niitä enemmän.)
UPS : Heidän kanssaan oli muutamia ongelmia. Rikkoutunut tuote, kadonnut tavara, enimmäkseen viivästyneet paketit. Ei kauheaa, mutta IMHO voisi olla parempi.
Viimeisimmällä oli myöhäinen paketti ovella, joka revittiin LÖYDÄ auki! ihmeen kaupalla mikään pulloista ei mennyt rikki, buuuut toinen paketti samassa järjestyksessä oli MIA. Seuranta sanoi, että se oli ominaisuus ja saapuisi samana päivänä. Kuukautta myöhemmin seuranta sanoi silti, että paketti oli OTW! Reaktiot:Matz, PracticalMac, Plutonius ja 1 muu henkilödk001
Osallistuja
- 3. lokakuuta 2014
- Ventura Ca - rakastaa meri-ilmaa
- 18. heinäkuuta 2018
eyoungren sanoi: Työskentelin UPS:llä vuosina 1992–1997 Bulk/Irreg-kuljettajana. Nämä ovat ihmisiä, jotka siirtävät suuria tavaroita ilmakeskiössä sähkökärryissä, joissa on isot metalliperävaunut. Tavarat, kuten äänenvaimentimet, renkaat, puulaatikot, styroksi, metalliosat, ylisuuret laatikot jne. - kaikkea, mikä ei voi mennä alas hihnalta tai tuhota hihnan.
UPS West Coast Air Hub, Ontario Ca (Ontarion kansainvälisen lentokentän eteläpuoli). Sisäinen lajittelu (klo 21-01). International Brotherhood of Teamsers, Local 63, Rialto Ca.
Tämä on PCM (Pre-Sort Conference Meeting) Irreg-ajureille ONT:n Afternoon-lajitteluun.
Katso liite 771374
Teen parhaani välttääkseni UPS:n käyttämistä pakettien lähettämiseen. Minulla oli seitsemän vuotta, kun tiesin TARJOLLA, mitä keskuksen sisällä tapahtuu ja kuinka paketteja käsitellään. Olen jopa rikkonut joitain itsekin. Ainoa hyvä asia, jonka voin sanoa, on se, että nautin siitä, mitä tein, ja jos en olisi ollut siellä töissä, en olisi koskaan tavannut vaimoani.
Tarinoita on…
Valitsen FedExin. Laajenna napsauttamalla...
Olen kuullut tarinoita Reaktiot:nuoret DDodgeman
- 30. marraskuuta 2016
Menisi luultavasti FedEx 1st. (En ole varma kuinka hyvä maaperä on)
- 18. heinäkuuta 2018
USPS: Palvelu ei ole huono, mutta se on hidas ja seuranta ei koskaan päivity.
UPS on ihan ok. Ne ovat yleensä hieman kalliimpia, mutta pidän niitä lähellä FedExiä, mutta yleensä ne sopivat FedEx 1st:n kanssaA. Goldberg
- 31. tammikuuta 2015
- Boston
Minulla on ollut kauhea tuuri USPS:n kanssa suurempien pakettien suhteen - tavallinen prioriteettiposti näyttää hyvältä. Ei koskaan ajoissa – paketit kadonneet tai menevät Kaliforniasta Havaijille takaisin Massachusettsiin toimitettaviksi. Minulla oli jakso, jolloin he olivat kuin 0 viidelle, kun sain paketit perille ajoissa. He onnistuivat menettää 9 jalkaa pitkän laatikon, jossa oli valkokangas, useiksi päiviksi. Miten se on mahdollista, minulla ei ole aavistustakaan (en tiennyt, että he toimittivat niin suuria asioita - mutta se on vaikea hävittää). Seuranta on kamalaa.
- 18. heinäkuuta 2018
Sanon myös, että olen lähettänyt turhautuneita kirjeitä USPS:n kautta, erityisesti paikallisesti. Vaikka voisit olettaa, että kirjeen postitseminen samasta postitoimistosta samaan paikkaan kestää vain 2–3 päivää, todellisuus näyttää usein olevan enemmän kuin 5–7 päivää.
Käytän Fedexiä säännöllisesti lääketieteellisten näytteiden toimittamiseen laboratorioon. Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia toimituksen tai oikea-aikaisuuden kanssa. Yleensä jätän näytteet pois, mutta minulla ei ole koskaan ollut ongelmia noudon kanssa.
En käytä UPS:ää paljoakaan, mutta minulla ei ole ollut ongelmia niiden kanssa viimeisten palveluvuosien aikana.
Olen käyttänyt DHL:ää aiemmin AppleCaressa (en ole varma, käyttävätkö he edelleen DHL:ää). He olivat aina erinomaisia.shinji
- 18. huhtikuuta 2007
Kaikissa osoitteissa, joissa olen koskaan asunut, USPS on toimittanut minulle naapureideni postin, pyytänyt heitä vastaanottamaan postini jne. Ne sopivat varmaan paketeille, mutta seuranta on hankalaa ja minulla on ollut viiveitä. siellä sun täällä.
- 19. heinäkuuta 2018
Mielestäni Fedex ja UPS ovat paljon luotettavampia. DHL:stä en osaa sanoa paljoa, sillä on kulunut vuosia siitä, kun olen saanut heiltä mitään.Sandbox General
Moderaattori emeritus
- 8. syyskuuta 2010
- Detroit
Minulle USPS on ehdottomasti pahin. He menettävät sähköpostini säännöllisesti, myös tällä viikolla. Olen rekisteröitynyt heidän informed Delivery -palveluun, joka skannaa sinulle kirjeissä ja sähköpostiviesteissä sinä päivänä ja kertoo, mitä sinun tulee jättää laatikkoon. Maanantaina se osoitti, että minulla oli kirje VA:lta ja kun tulin kotiin töistä ja tarkistin postin, sitä ei ollut siellä.
- 19. heinäkuuta 2018
Paketit saapuvat yleensä aina perille, mutta eivät aina odotetussa ajassa. Joskus ne ovat päivän tai kolme lupattua myöhemmin.
Heidän seurantajärjestelmänsä ei myöskään ole niin loistava verrattuna UPS:ään tai FedExiin.
Luulen, että suurin osa USPS-ongelmistani on paikallinen postitoimistoni eikä koko järjestelmä.
UPS ja FedEx näyttävät toimivan minulle hyvin, eikä minulla oikeastaan ole mitään ongelmia tai valituksia, joita voisin ajatella.Plutonius
- 22. helmikuuta 2003
- New Hampshire, Yhdysvallat
- 19. heinäkuuta 2018
PracticalMac sanoi: Tämän postauksen lukeminen eBay-myyjän ongelmista sai minut ajattelemaan.
Olen käyttänyt elämäni aikana erilaisia rahdinkuljettajia ja mielipiteeni.
USPS : Kaiken kaikkiaan minulla on ollut a vahvasti positiivinen kokemus . Lähetetty ja vastaanotettu tuhansia paketteja, hyvin, hyvin vähän ongelmia (ja minun vikani joissakin niistä). Melkein kaikki ongelmat saatiin ratkaistua (kesti vain ikuisuuden). Suurin vaivani on odotusajat PO:ssa, kun minun täytyy mennä (mutta parempi kuin kadonnut paketti).
(HUOMAA: 95 % on eBay-lähetyksiä, ihmettelen, vaatiiko se niitä enemmän.)
UPS : Heidän kanssaan oli muutamia ongelmia. Rikkoutunut tuote, kadonnut tavara, enimmäkseen viivästyneet paketit. Ei kauheaa, mutta IMHO voisi olla parempi.
Viimeisimmällä oli myöhäinen paketti ovella, joka revittiin LÖYDÄ auki! ihmeen kaupalla mikään pulloista ei mennyt rikki, buuuut toinen paketti samassa järjestyksessä oli MIA. Seuranta sanoi, että se oli ominaisuus ja saapuisi samana päivänä. Kuukautta myöhemmin seuranta sanoi silti, että paketti oli OTW! Reaktiot:A. Goldbergnuoret
- 31. elokuuta 2011
- kymmenen-nolla-yksitoista-nolla-nolla kertaa nolla-kaksi
- 19. heinäkuuta 2018
PracticalMac sanoi: Vaikuttaa siltä, että toimituksen laatu riippuu suuresti alueesta. Laajenna napsauttamalla...Luulen, että se riippuu enemmän siitä, kuka on vastuussa aina, kun paketti menee läpi. Onnea arvonnasta.
Meidän lajimme päätyi jossain vaiheessa uuteen johtajaan, koska ramppitoiminnot halusivat päästä eroon hänestä. Näyttää siltä, että hän oli sijoittanut väärin ladatun 747:n, joka oli täynnä Next Day Airia.
Hänen toimikautensa kanssamme ei sujunut kovin hyvin.KäytännöllinenMac
Alkuperäinen juliste
- 22. tammikuuta 2009
- Houston, TX
- 19. heinäkuuta 2018
eyoungren sanoi: Luulen, että se riippuu enemmän siitä, kuka on vastuussa aina, kun paketti menee läpi. Onnea arvonnasta.
Meidän lajimme päätyi jossain vaiheessa uuteen johtajaan, koska ramppitoiminnot halusivat päästä eroon hänestä. Hänellä näyttää olevan laittoi väärin ladatun 747:n täynnä Next Day Airia .
Hänen toimikautensa kanssamme ei sujunut kovin hyvin. Laajenna napsauttamalla...
'Sir, yksi meidän 747:stämme on kadonnut' (elokuva tästä??)
Eeppinen kasvojen kämmen.Reaktiot:dk001 ja eyoungren
ejb190
- 5. huhtikuuta 2002
- Indy Carsin ja Amish Buggiesin risteyksessä
- 19. heinäkuuta 2018
eyoungren sanoi: Näyttää siltä, että hän oli laittanut ladatun 747:n, joka oli täynnä Next Day Airia. Laajenna napsauttamalla...
PracticalMac sanoi: 'Herra, yksi 747:stämme on kadonnut' (elokuva tästä??) Laajenna napsauttamalla...
Täysin samaa mieltä - tämä on tarina, joka minun täytyy kuulla!
USPS:n kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia. Lähetän kirjeitä Indianapolisiin koko ajan. He saapuvat sinne seuraavana päivänä. Indy voi kestää kolmesta neljään päivää. En koskaan tajunnut sitä, mutta mielestäni meillä on yksi parhaista postitoimistoista alueella.
Lähetän paljon asiakirjoja FedEx Expressin kautta kolmannen osapuolen laskutuksella. Online-järjestelmä toimii loistavasti - kun se toimii.
UPS ei pysty saamaan laskutustaan suoraan, joten lopetin niiden käytön. Ei ollut vaivan arvoista.
Viimeksi kun käytin DHL:ää, minun piti ajaa tunti löytääkseni pudotuslaatikon. Veikkaan, että en ole käyttänyt sitä kymmeneen vuoteen.
Kansainvälisten toimitusten osalta suurin osa vaivastani tulee tullilta, ei rahdinkuljettajilta.Reaktiot:Skeptinen kirjoittaa
nuoret
- 31. elokuuta 2011
- kymmenen-nolla-yksitoista-nolla-nolla kertaa nolla-kaksi
- 19. heinäkuuta 2018
ejb190 sanoi: Täysin samaa mieltä - tämä on tarina, joka minun täytyy kuulla! Laajenna napsauttamalla...Ei paljon kerrottavaa.
Hän oli rampin johtaja ja kaikki rampin henkilökunta, jonka kanssa olimme tekemisissä (hinaajat) vihasivat häntä.
Tämä tapahtui 90-luvun puolivälissä ennen kuin UPS oli täysin automatisoitunut kaikkialla, joten heillä oli varmaan manuaalinen tapa seurata asioita. Joko tämä 747 ei päässyt listalle tai se vain jätettiin huomiotta. Pakettien seuranta oli tuolloin joko lapsenkengissään tai olematonta.
Minulle kerrottiin, että se tapahtui perjantaina ja kone löydettiin maanantaina, oletettavasti lentäjien saapuessa paikalle.
Ontarion UPS-keskuksessa Intra sort käsittelee NDA:ta. Kaikki Denveriin menevä on kuumaa, koska sinne lähtevä lentokone lähtee keskiyöllä. Jos saapuva lentokone myöhästyy, niin usein paketit latautuvat vatsaan (eli löysällä rahtialueella), jotta Denver lähtee ajoissa.
Useimmat 747 rahtikonetta voivat käyttää M1-ilmakontteja. UPS käyttää kolmea päätyyppiä. L9, A2 ja M1. Ajattele sitä pienenä, keskikokoisena ja suurena. M1-ilmakonteille mahtuu noin 300-600 pakkausta koosta riippuen. 747 voi viedä useita suoraan alas keskeltä ja A2:ta sivuille. A2:lle mahtuu noin 300-400 pakettia.
Joten tämä kadonnut 747 oli täynnä M1:itä, A2:ita, joissa kaikissa oli Denveriin sidottuja NDA-paketteja.
Ja siksi ramppioperaatiot halusivat päästä eroon miehestä. Hän oli täysin epäpätevä ja meidän lajimme juoksi ehdottomasti huonommin hänen johdolla.
Laitteiden puute, tuottavuutta haittaavat ohjeet ja paljon tekosyitä.
Minun henkilökohtainen näkemykseni häntä vastaan oli, että hän ja toinen valvoja tekivät kaikkensa estääkseen naisia tekemästä irtotyötä, joista yksi oli vaimoni. Huolimatta niistä, jotka halusivat olla päteviä ja tietää lajikkeen (sisäiset postinumerokohteet).
Se meni siihen pisteeseen, että se meni ammattiliiton luottamusmiesten ulkopuolelle ja yritysjohtajan oli puututtava asiaan.
Kaikki halusivat lajitella palkkaa (saat 1 dollarin ylimääräisen). He yrittivät ottaa sen pois noin vuosi sen jälkeen, kun aloin työskennellä irtotavarana, mutta heidän koko työnsä mureni, kun tein allekirjoitetun sopimuksen, joka osoitti, että sekä irtotavarakuljettajilla että lajittelukäytävän työntekijöillä oli oikeus lajitella palkkaa.Reaktiot:Scepticalscribe ja SandboxGeneral
Fancuku
- 8. lokakuuta 2015
- PA, USA
USPS on ollut minulle erittäin hyvä. En koskaan ainuttakaan ongelmaa 16 vuoden aikana, kun olen ostanut ja myynyt verkossa.
- 19. heinäkuuta 2018
UPS myös hyvä. He toimittavat aina, kun he sanovat tekevänsä. Käytän niitä lähinnä isommissa pakkauksissa.
FedEx on yksi niistä yrityksistä, jotka haluan pyyhkiä pois. Yli 50 % ajasta he ovat siirtäneet toimituspäivää päivällä tai kahdella. Joskus he myös toimittavat paketteja klo 20 jälkeen. Vihaan FedExiä.Macky-mac
- 18. toukokuuta 2004
alueellani Amazonilla on oma toimitusyhtiö joillekin myymilleen asioille.......pahin koskaan!
- 19. heinäkuuta 2018
Reitilläni olevat UPS-kuljettajat näyttävät vain jättävän toimituksen väliin...ehkä siksi, että he ovat myöhässä reittillään? Olen alkanut hyväksyä sen, että 'toimitettavaksi' tarkoittaa myös 'mutta älä luota siihen ... ehkä huomenna'Huntn
- 5. toukokuuta 2008
- Sumuiset vuoret
USPS:llä on tapana työntää tavaroita pieniin laatikoihini.
- 19. heinäkuuta 2018
UPS ja FedEx, käytän molempia ja saan paketteja molemmista, molemmat vaikuttavat minusta päteviltä. En muista huonoja kokemuksia. Viimeksi muokattu: 20.7.2018Reaktiot:dk001
D.T.
- 15. syyskuuta 2011
- Vilano Beach, Florida
Minulla on yleensä ollut hyvä tuuri niiden kaikkien kanssa - ja koska olen usein Amazon-ostaja, saamme melko tasaisen kierron (mukaan lukien hybridiratkaisut, kuten UPS-USPS-reititys). Ollakseni rehellinen, pidän USPS:stä eniten, koska se tarkoittaa, että lähetys näkyy postin toimitusaikaan, joka on noin puolenpäivän tienoilla, verrattuna FedExiin ja UPS:ään, että suurin osa ajasta tulee todella myöhässä, esimerkiksi lähemmäs kello kuutta.
- 19. heinäkuuta 2018
Kuten joku mainitsi, Amazon käyttää myös omaa logistiikkayritystään, mikä on toiminut hyvin (he joskus ottavat kuvan jättämänsä paketista, mikä on jotenkin siisti, ja kun he tulevat lähelle, saamme reaaliaikaisen karttanäytön niiden sijainnista).LizKat
- 5. elokuuta 2004
- Catskill vuoret
Pidän FedExistä tällä hetkellä eniten. Kuulen heidän pudottavan paketteja lentokoneisiin ja kuorma-autoihin, mutta käyttämäni myyjät näyttävät ymmärtävän tämän ja pakkaavan tavarat sen mukaisesti, joten minulla ei ole ollut ongelmia edes lasipakkauksilla.
- 20. heinäkuuta 2018
UPS on parantunut sen jälkeen, kun sain vihdoin (raivostuneena) tilin ja valitsin heidän 'takaovi'-vaihtoehdon lähimmäksi likiarvoksi 'Takakuistille' -- joten ainakin uusin reitin kuljettaja on lopettanut tavaroiden pudottamisen etukuistille. käytetty 1860-luvulta lähtien. Viime talvena hän itse asiassa käveli yli jalan puhtaan lumen läpi laittaakseen 15# paketin kuistille, joka oli myös peitetty samalla määrällä tahratonta lunta. Ovea käytetään harvoin eikä koskaan talvella. Se, että hän valitsi sen sijaan, että olisi poiminut kahden suhteellisen lyhyen kynnen ajotieltä ja lapiotetuilla poluilla takakuistille, jonka oven olin jopa jättänyt auki, sai minut hämmentyneeksi. Silloin soitin ja valitin siitä, että minun piti rikkoa paketti ja vetää sen sisältö takaisin keittiööni ostoskasseissa, vaivautuessani ensin lapioimaan polun tuolle kuistille... ja miksi hän jättäisi paketin kuistille. näkyy läänin valtatieltä??! Mutta he vain ehdottivat, että rekisteröin tilin. Nyt joskus hän laittaa paketin takakuistille, jos jätän oven auki ja joskus pudottaa sen nurmikkoon oven viereen riippumatta siitä onko kuistin ovi auki vai ei. Kannen katolla ei ole räystäskouruja eikä mitään tapaa kertoa UPS:lle 'Tarkoitan takakuistia', joten se on minun ongelmani LOL ja yritän olla paikalla toimituspäivänä.
USPS:n kanssa minulla ei ole ongelmia paitsi silloin tällöin, kun sopimusrahdinkuljettaja onnistuu tukkimaan paketin, tavallisesti kangasta, laatikkoon, mutta minulla on helvetin hauskaa saada se takaisin ulos. Edellinen rahdinkuljettaja, jolla oli reitti pitkään, toi aina kaikki paketit ja sen päivän postit takakuistille. Olen melko varma, että jokavuotisella uudenvuoden palkkiolla oli jotain tekemistä sen kanssa. Hänen lähdön jälkeen en enää tilannut paljon kangasta säännöllisesti, enkä antanut tippiä seuraavalle kantoautolle. Tai se sen jälkeinen, joka antoi minulle aiheen kävellä jonkun naapurin postilaatikon luo tiellä ylös tai alas noin kerran viikossa... LOL maaseudun reittijakelu ei ole työ, jota minäkään haluaisin, mutta silti... Minä' d mieluummin postilaatikkooni lipsahdus, jossa sanotaan, että tule kauppakeskukseen ja hae se, kuin kiusaa paketin kanssa, jonka kaveri oli vahvasti aseistettu siellä, ja tarvitsen käytännössä koukun hakeakseni.Reaktiot:Skepticalscribe ja eyoungren
Fancuku
- 8. lokakuuta 2015
- PA, USA
^ Osta isompi postilaatikko Reaktiot:LizKat
- 20. heinäkuuta 2018
dk001
Osallistuja
- 3. lokakuuta 2014
- Ventura Ca - rakastaa meri-ilmaa
- 20. heinäkuuta 2018
Huntn sanoi: USPS:llä on tapana työntää tavaroita pieniin laatikoihini.
UPS ja FedEx, käytän molempia ja saan paketteja molemmilta, molemmat näyttävät olevan päteviä. En muista huonoja kokemuksia. Laajenna napsauttamalla...
Oli sellainen, johon laatikko mahtui takaa, johon postihenkilö laittaa ne. Liian iso päästäkseen ulos postilaatikon etuoven ohi. Kesti useita puheluita ja postitarkastaja saada paketin. Vakavasti?Reaktiot:Huntn ja LizKat
NoBoMac
Moderaattori
Henkilökunnan jäsen
- 1. heinäkuuta 2014
Knock on wood, olen ollut onnekas, että minulla ei ole ollut varsinaisia ongelmia yhdenkään suuren kantajan kanssa. On ollut vain kaksi tapausta, eikä liian suuri.
- 20. heinäkuuta 2018
Kerran Fedexin kanssa tilasin Braunin parranajokoneen puhdistusaineita verkosta. Ei ollut kotona hakemassa sitä. Oti 'et ollut kotona' -tarran/lipun ja yritti reitittää uudelleen lähimpään Fedex-myymälään. Sain 'ok, valmis' -päivityksen. Mene Fedex-kauppaan: ei mitään. Kävi ilmi, että puhdistusaineissa olevien kemikaalien takia kauppa ei voinut ottaa niitä vastaan, joten he joutuivat viemään ne varastolle. Depot oli noin 40 minuutin päässä, joten se oli perseestä. Mutta kaikki muu heiltä on ollut ok.
USPS, toinen verkkotilaus. Yritys käyttää lähettämiseen kolmatta osapuolta, joka käyttää USPS:ää. Varasto, josta tuote lähetettiin, oli noin 5 tunnin päässä kotoa. Seurantatiedot osoittivat, että tuote lähti varastosta ja meni yhteen kaupunkiin ja lähti sitten. Joitakin päiviä myöhemmin hän ilmestyy eri kaupunkiin, matkalla pois luotani. Esityksiä vasemmalle ja nyt päätyy vielä eri kaupunkiin. Ja sitten, kyllä, vielä toiseen kaupunkiin. Muutaman päivän toimitus muuttui kahdeksi viikoksi. Onneksi sen saaminen ei ollut nyt tärkeää, ja yritys teki hyvää lähettämällä minulle tuotteen veloituksetta Fedexin kautta, joten loppujen lopuksi pystyin ohittamaan tilauksen ja käyttämään ilmaiset tavarat.
Muuten ei ole koskaan ollut ongelmia seuranta-/toimituspäivitysten kanssa.
UPS:n MyUPS-palvelun suuri fani. Tilasin juuri jotain ja sain heiltä 'tuote lähetetty' -ilmoituksen ennen kuin sain sellaisen jälleenmyyjältä. MyUPS on aina toiminut minulle loistavasti: aikataulujen muuttaminen, lykkäys jne.
Rhonindk sanoi: OnTrac : Huokaus... voit luottaa siihen, että he yleensä myöhästyvät. Laajenna napsauttamalla...
Pahin! Yleensä myöhässä. Pudottaa sen ja juoksee, jättää sen ulos kenenkään nappaamaan.Reaktiot:dk001
adk
- 11. marraskuuta 2005
- Keskellä jumissa kanssasi
FedEx Express on ollut minulle erinomainen. FedEx Express -toimituskuljettajat ovat FedExin työntekijöitä ja he työskentelevät pitkän matkan uralla. FedEx Express on tehnyt minuun jatkuvasti vaikutuksen.
- 20. heinäkuuta 2018
FedEx Ground on sarja alihankkijoita, ja se on ollut jatkuvasti huono. He ovat tuskin askelta Amazonin alihankkijoiden yläpuolella.
Kun lähetän pikalähetyksen, käytän FedExiä. Kun lähetän maahan, käytän UPS:ää.Reaktiot:dk001
Suosittu Viestiä