Muut

Mikä Mac Mini? 2011 vs. 2012 vs. 2014

AllDayVanguard

Alkuperäinen juliste
23. huhtikuuta 2015
  • 27. kesäkuuta 2015
Selvä, joten minulla on 700 dollaria, joka tulee rikkinäisestä perusmallin 2,5 GHz Mac Ministä, jossa oli 4 Gt RAM-muistia ja 500 Gt 5400 rpm kiintolevy. Tässä vaihtoehtoni:

1. Mac Mini 2014 2,6 GHz i5, 8 Gt RAM, 256 Gt SSD
= 663,65 dollaria

2. Mac Mini 2012 2,5 GHz i5, 8 Gt RAM, 500 Gt 5400 rpm kiintolevy
= 506,00 dollaria

3. Mac Mini 2011 = 2,5 GHz i5, 8 Gt RAM-muistia, 120 Gt SSD, 750 Gt 54 000 rpm kiintolevy
= 425,00 dollaria

Joten vaihtoehdolla 2 vaihtaisin ehdottomasti 500 Gt:n kiintolevyn SSD:hen (en voi palata SSD-levyltä nyt). Tämä olisi tietysti kevyen ja keskikokoisen kuvankäsittelyyn ja selaamiseen - tuntuu siltä, ​​että säästän rahaa hankkimalla toisen 2011, mutta en tietenkään halua samaa tietokonetta.

Kumpi minun pitäisi hankkia, kaverit? Viimeksi muokattu: 27.6.2015 R

Rosario 1990

Keskeytetty
1. helmikuuta 2015
Dhaka, Bangladesh


  • 27. kesäkuuta 2015
Jos käsket minun valita 1/3. Sitten ehdottomasti valitsen uusimman. Koska 2014 on päivitetty kuin 2012 ja 2011. Joten ei hätää, vain mennään.

redheeler

17. lokakuuta 2014
  • 27. kesäkuuta 2015
SSD:n lisääminen 2012:een tuo sen kustannuksiltaan lähelle vuoden 2014 hintaa. Voit yhtä hyvin valita 2014:n ja hankkia paremman CPU:n, GPU:n ja PCIe SSD:n.
Reaktiot:grahamperriini

AllDayVanguard

Alkuperäinen juliste
23. huhtikuuta 2015
  • 27. kesäkuuta 2015
Redheeler sanoi: SSD:n lisääminen vuoden 2012 versioon tuo sen kustannuksiltaan lähelle vuoden 2014 hintaa. Voit yhtä hyvin valita 2014:n ja hankkia paremman CPU:n, GPU:n ja PCIe SSD:n. Laajenna napsauttamalla...

Se on todella hyvä pointti, ja tavallaan työntää minua kohti vuotta 2014!
Reaktiot:luanabreu

hallita

Keskeytetty
10. lokakuuta 2013
  • 28. kesäkuuta 2015
Vaihtoehto 1

phrehdd

25. lokakuuta 2008
  • 28. kesäkuuta 2015
Primate Labs Geekbench 2 tulokset

Loppuvuodesta 2011
2,3 pisteet 5839
2,5 pisteet 6393
2,7 pisteet 6936​ Loppuvuodesta 2012
2,5 pisteet 6773
2,3 pisteet 10784
2,6 pisteet
11759 Loppuvuodesta 2014
1,4 pisteet 5923
2,6 pisteet 7625
2,8 pisteet 7970
3.0 pisteet 8295​
Vaikka luvut eivät aina vastaa todellista käyttöä, ne ovat melko hyvä indikaattori. Kaikista näistä vuoden 2012 lopun 2.3 tai 2.6 on joukon paras suorittimen suorituskyvyssä. Riippuen sovelluksistasi, jos ne voivat hyödyntää moniytimistä ja kuten monet valokuvasovellukset, jotkut hyödyntävät näytönohjainta, mutta kohteet, kuten Photoshop CS6 (ja aikaisemmat), eivät vaikuta GPU:n suorituskykyyn.

Vuoden 2012 kauneus on pääsy aseman vaihtoon, RAM-muistin lisääminen tarvittaessa, USB 3 ja Thunderbolt. Näitä ei ole helppo saada, mutta joskus jollain on käytetty. Jos huomaat, et löydä niitä kunnostettavalta Applen sivustolta, koska ne ovat erittäin suosittuja kaikista oikeista syistä Mini-ystävien keskuudessa.
Reaktiot:grahamperriini

talmy

26. lokakuuta 2009
Oregon
  • 28. kesäkuuta 2015
AllDayVanguard sanoi: Kumpi minun pitäisi hankkia, kaverit? Laajenna napsauttamalla...

Sanomatta mihin käytät sitä on mahdotonta antaa järkevää ehdotusta, jokainen vain sanoo mitä tekisi omissa olosuhteissaan. Heidän tilanteensa eivät ole sinun tilanteitasi.

Se sanoi. Minulla on 3 vuoden 2009 miniä ja 2 vuoden 2012 miniä, sekä linjan ylä- että alaosassa. Kaikkeen, mihin käytän niitä (kevyt laskenta, viihdekeskukset, tiedostopalvelin), jos minun pitäisi valita yksi kolmesta esittämästäsi, valitsisin kolmannen (2011), sillä siinä on eniten levykapasiteettia ja tarpeeksi SSD-levyä. tiedostot missä sillä on merkitystä, suunnilleen sama suorituskyky, mutta alhaisin kustannuksin.
Reaktiot:phrehdd

z31fanatic

7. huhtikuuta 2015
Mukilteo, WA, Yhdysvallat
  • 28. kesäkuuta 2015
phrehdd sanoi: Primate Labs Geekbench 2 tulokset

Loppuvuodesta 2011
2,3 pisteet 5839
2,5 pisteet 6393
2,7 pisteet 6936​ Loppuvuodesta 2012
2,5 pisteet 6773
2,3 pisteet 10784
2,6 pisteet
11759 Loppuvuodesta 2014
1,4 pisteet 5923
2,6 pisteet 7625
2,8 pisteet 7970
3.0 pisteet 8295​ Laajenna napsauttamalla...
Miksi julkaiset quad i7 -pisteitä, kun kaikissa kolmessa hänen katselemassaan koneessa on i5-suorittimet?


AP, ensimmäinen vaihtoehto on järkevin.
Reaktiot:Negritude, MyopicPaideia, Meister ja 1 muu henkilö T

tibas92013

2. kesäkuuta 2013
Costa Rica
  • 28. kesäkuuta 2015
Suosittele #1 vaihtoehtoa; noin 3 viikkoa sitten ostin Applen verkkokaupasta kunnostetun Mac Mini 2014 2,8 GHz i5:n, 8 Gt:n RAM-muistin ja 256 Gt SSD:n, enkä voisi olla tyytyväisempi tähän ostokseen.

Hyvää, onnellinen, miksi??= NOPEA, NOPEA, NOPEA! Viimeksi muokattu: 28.6.2015

Nenä

8. lokakuuta 2013
  • 28. kesäkuuta 2015
Ylivoimaisesti #1.

phrehdd

25. lokakuuta 2008
  • 28. kesäkuuta 2015
z31fanatic sanoi: Miksi julkaiset quad i7 -pisteitä, kun kaikissa kolmessa hänen katselemassaan koneessa on i5-prosessorit?


AP, ensimmäinen vaihtoehto on järkevin. Laajenna napsauttamalla...

Koska kaikki on suhteellista. Joskus kohdistamme tiettyyn ostokseen vain nähdäksemme, että hakua voi olla kannattava laajentaa. Pisteitä nähdessämme saamme hieman paremman käsityksen siitä, mihin olemme ryhtymässä. Koska viestissä on vain sanoja ja numeroita, se ei maksa OP:lle mitään sen skannaamisesta ja sen tarkistamisesta, ovatko alkuperäiset valinnat sitä, mitä hän todella haluaa.

z31fanatic

7. huhtikuuta 2015
Mukilteo, WA, Yhdysvallat
  • 28. kesäkuuta 2015
Älä pelleile vaan myönnä se, että halusit saada vuoden 2012 näyttämään paremmalta vaihtoehdolta. Reaktiot:Negritude ja phrehdd

Pimeä tyhjyys

1. kesäkuuta 2011
  • 28. kesäkuuta 2015
Ottaisin vuoden 2011 ja laittaisin taskuihin ylimääräiset 200 dollaria. Se käsittelee käyttöäsi ja tarjoaa samanlaisia ​​SSD-nopeuksia (kyllä, ymmärrän, että se on vain 128 Gt verrattuna 256 Gt PCIe:hen) ja sinulla on ylimääräistä tallennustilaa mekaaniselle asemalle.

Oletan, että ehdotukseni riippuu siitä, tarvitsetko lisätallennustilaa vai et. Jos teet niin, se näyttää houkuttelevammalta käyttöösi sen sijaan, että se olisi #1 + ulkoinen asema, joka ylittää budjettisi. R

Rosario 1990

Keskeytetty
1. helmikuuta 2015
Dhaka, Bangladesh
  • 29. kesäkuuta 2015
Kyllä sen monet ominaisuudet, mukaan lukien CPU, GPU ja SSD, ovat inspiroineet minua valitsemaan uusimman 2014.
Reaktiot:Larry-K ja Samuelsan2001 S

spatlese44

13. joulukuuta 2007
Milwaukee
  • 29. kesäkuuta 2015
USB 3:n puuttuminen vuonna 2011 olisi syy olla valitsematta vaihtoehtoa 3.

Olen samaa mieltä, että 2014 nopeammalla SSD:llä. Jos tarvitsisit raakaa neliytimistä prosessoritehoa, et kysyisi meiltä, ​​mitä tehdä. Tosimaailmassa uskon, että tulet olemaan tyytyväisempi vuoteen 2014.
Reaktiot:Celerondon

aula

1. heinäkuuta 2010
  • 29. kesäkuuta 2015
Vaihtoehto 1. Minin kanssa se riippuu käytöstäsi ja tarpeistasi. Vaihtoehto 1 on paras tyypillisiin vaatimuksiin.

Jos katsot Internetissä miniä koskevia keskusteluja/argumentteja, kaikki riippuu käyttöjakeista CPU-vaatimuksista. Jos tarvitset enemmän prosessoria vaativia vaatimuksia sovelluksistasi (FCPX jne.) riippuen, katso sitten muita vaihtoehtoja. R

Rosario 1990

Keskeytetty
1. helmikuuta 2015
Dhaka, Bangladesh
  • 30. kesäkuuta 2015
spatlese44 sanoi: USB 3:n puuttuminen vuonna 2011 olisi syy olla hyväksymättä vaihtoehtoa 3.

Olen samaa mieltä, että 2014 nopeammalla SSD:llä. Jos tarvitsisit raakaa neliytimistä prosessoritehoa, et kysyisi meiltä, ​​mitä tehdä. Tosimaailmassa uskon, että tulet olemaan tyytyväisempi vuoteen 2014. Laajenna napsauttamalla...
Oikein! Vuodella 2014 on tietty logiikka.
Reaktiot:Celerondon

grahamperriini

8. kesäkuuta 2007
  • 16. heinäkuuta 2016
Apple Mac mini 2,7 GHz Core i7 (vuoden 2011 puoliväli) MC816LL/A https://www.macofalltrades.com/ProductDetails.asp?ProductCode=MM-27-M11A oli houkutteleva yhdellä silmäyksellä, mutta sitten -

phrehdd sanoi: … Vuoden 2012 kauneus on pääsy aseman vaihtoon, RAM-muistin lisääminen tarvittaessa, USB 3 ja Thunderbolt. Näitä ei ole helppo saada… Laajenna napsauttamalla...

– ja ihmisillä, joille annan Macin lahjaksi, on useita USB-asemia, joista ainakin yksi saattaa tukea USB 3.0:aa, joten vuosi 2012 on houkuttelevampi.

Kiitos @thats all people (uudemmassa aiheessa) huomion kiinnittämisestä mac kaikista kaupoista Yhdysvalloissa. Onko Yhdistyneessä kuningaskunnassa mitään verrattain hyvää käytettyjen Macien myyjää? Ei välttämättä kunnostettu. Täällä etelärannikkoa.

Kiipeäminen läpi Osta se nyt sarja vuoden 2012 malleja eBayssa:
Jos rajoitan huutokauppoihin, http://www.ebay.co.uk/itm//191920120373 pistää silmääni 440 puntaa 16 Gt:n muistilla ja Fusion Drivella, mutta en ole koskaan tarjonnut huutokaupassa (en voi innostua ajatuksesta), joten minulla ei ole aavistustakaan kuinka korkealle tarjoukset voivat nousta. on hieman enemmän kuin 400 puntaa, jonka olen ajatellut lahjalle. Muokata : kaksi tuntia jäljellä, se on jopa 530 puntaa, enemmän kuin haluan käyttää tällä hetkellä.

Ajatuksia?

Varovasti, kiitos. Olen eBay-neitsyt. Kiitos!

Lisäksi, jos jokin noista kysymyksistäni on tuttu, sorry – sain neuvoja ihmisiltä muutama kuukausi sitten, mutta tällä hetkellä en löydä siitä kirjaani. Ehkä se oli IRC:ssä toisella tietokoneella…

Jälkikirjoitus

Nopean keskustelun jälkeen Branesin kanssa osoitteessa irc://chat.freenode.net/##mac valitsin 375 punnan hintaisen. Viimeksi muokattu: 16.7.2016 THE

Larry-K

28. kesäkuuta 2011
  • 16. heinäkuuta 2016
Niin paljon kuin rakastankin 2012-lukua, paras vaihtoehtosi on #1.
[doublepost=1468703622][/doublepost]
phrehdd sanoi: Vaikka numerot eivät aina vastaa todellista käyttöä, ne ovat melko hyvä indikaattori. Kaikista näistä vuoden 2012 lopun 2.3 tai 2.6 on joukon paras suorittimen suorituskyvyssä. Riippuen sovelluksistasi, jos ne voivat hyödyntää moniytimistä ja kuten monet valokuvasovellukset, jotkut hyödyntävät näytönohjainta, mutta kohteet, kuten Photoshop CS6 (ja aikaisemmat), eivät vaikuta GPU:n suorituskykyyn.

Vuoden 2012 kauneus on pääsy aseman vaihtoon, RAM-muistin lisääminen tarvittaessa, USB 3 ja Thunderbolt. Näitä ei ole helppo saada, mutta joskus jollain on käytetty. Jos huomaat, et löydä niitä kunnostettavalta Applen sivustolta, koska ne ovat erittäin suosittuja kaikista oikeista syistä Mini-ystävien keskuudessa. Laajenna napsauttamalla...
Tässä tapauksessa SSD varjostaa kaikki muut suorituskykyyn liittyvät näkökohdat.

JamesPDX

Keskeytetty
26. elokuuta 2014
KÄYTTÖT
  • 17. heinäkuuta 2016
z31fanatic sanoi: Miksi julkaiset quad i7 -pisteitä, kun kaikissa kolmessa hänen katselemassaan koneessa on i5-prosessorit?

AP, ensimmäinen vaihtoehto on järkevin. Laajenna napsauttamalla...

No, kuvittelisin, että nuo pisteet julkaistiin, koska i7 on BTO-vaihtoehto uusimmassa Minissä. -Mutta silloinkin se on vain kaksiytiminen, ei neliytiminen, ja päästäksesi edes lähelle vuoden 2012 spesifikaatioita SSD-levyllä, sinun on käytettävä 1699 dollaria. http://www.apple.com/shop/buy-mac/mac-mini?product=MGEQ2LL/A&step=config

Voit ostaa käytetyn 2010 Mac Pron 6-ytimisen tuohon taikinaan.

Vuoden 2012 MM i7 on neliytiminen, mutta ne ovat nyt niin harvinaisia, että olisi parempi odottaa uutta. Ellei siinä ole mobiiliprosessoria, nykyisistä malleista tulee paniikki-osto-pyyhkiminen. Toivotaan vain, että seuraava Mini on parannus vuoteen 2012 verrattuna.

grahamperriini

8. kesäkuuta 2007
  • 17. heinäkuuta 2016
Larry-K sanoi: Vaikka rakastankin 2012-lukua, paras vaihtoehtosi on #1. … Laajenna napsauttamalla...

Kiitos … vuoden 2012 malli, jonka ostin oli 375 puntaa, en löydä (eBaysta) sopivasti ylivoimaista vuoden 2011 mallia halvemmalla:
Jälkikirjoitus: @Larry-K ehkä vastasit avausjulisteeseen. Kuvittelin, että vastasit ennen omaa viestiäsi…