stylineexpat
Alkuperäinen juliste- 6. maaliskuuta 2009
- 31. elokuuta 2012
Meillä pitäisi olla oikeus synkronoida tai olla synkronoimatta. Olemme nyt menettäneet tämän vaihtoehdon. Joko Skype/Microsoft tekevät yhteistyötä hallituksen kanssa varastaakseen yhteystietoja ihmisiltä tai heillä on omat henkilökohtaiset motiivinsa, koska Skype-sovellus ei tarvitse pääsyä iPadin henkilökohtaiseen yhteystietoluetteloosi toimiakseen. Siinä pitäisi olla sama vaihtoehto, joka antaa meille mahdollisuuden synkronoida tai olla synkronoimatta, kuten vaihtoehto, joka meillä on, kun liitämme iPadin tai iPhonen Macbookiimme iTunesin kautta, jotta voimme synkronoida sen, mitä haluamme ja mitä haluamme.
Mitä vaihtoehdoille on tapahtunut näinä päivinä? Annoin heille 1 tähden arvion tästä uusimmasta likaisesta tempusta, jonka he tekivät viimeisimmällä päivityksellään. Poistin asennuksen tämän vuoksi, koska en voinut käyttää sovellusta hyväksymättä synkronointia. Jos olet eri mieltä, kirjaudut ulos. Viimeksi muokattu: 2.9.2012 S
shotts56
- 23. syyskuuta 2008
- Skotlanti
- 1. syyskuuta 2012
MacDawg
Moderaattori emeritus
- 20. maaliskuuta 2004
- 'Pidojen välissä'
- 1. syyskuuta 2012
En oikeastaan välitä henkilökohtaisesti
Rauha
Peruutettu
- 1. huhtikuuta 2005
- Avaruus Ainoa Raja
- 1. syyskuuta 2012
Sieltä voit poistaa minkä tahansa sovelluksen valinnan, joka pyytää pääsyä yhteystietoihisi.
Liitteet
- Näytä mediakohde ' href='tmp/attachments/security-png.355411/' > security.png'file-meta'> 85,5 KB · Katselukerrat: 347
0dev
- 22. joulukuuta 2009
- 127.0.0.1
- 1. syyskuuta 2012
Viesti, jonka he sinulle antavat, on myös todella huonosti muotoiltu, se oli jotain sellaista kuin 'Yhteystietosi tallennetaan turvallisesti Skype-palvelimille' ja 'Hyväksy' ja 'Hylkää' -vaihtoehdot. Oli hyvin epäselvää, mitä se todella yritti tehdä. Joten napsautan hylkäämistä ja se vain kirjaa minut ulos.
En ainakaan käytä Skypeä läheskään koskaan, joten en ole vaivautunut, mutta se on silti heikon liike. P
Puonti
- 14. huhtikuuta 2011
- 2. syyskuuta 2012
stylinexpat sanoi: Uusi päivitys edellyttää, että synkronoit kaikki henkilökohtaiset yhteystietosi iPadillasi heidän palvelimensa kanssa, jotta ne sijoitetaan periaatteessa verkkoon tai pilvipalvelimelle tai muuten et voi kirjautua sisään käyttääksesi Skypeä, kuten aiemmin pystyttiin tekemään.
Valintaikkunassa lukee 'Skype-yhteystiedot on tallennettu turvallisesti Skypen verkkoon...'. Se ei kerro mitään kaikista kontakteista ja näin se on aina ollut. Ilmeisesti heidän on nyt ilmoitettava käyttäjille, kuinka näitä tietoja käsitellään, joten dialogi myös vanhoille käyttäjille.
https://support.skype.com/m/en/faq/FA12119/why-am-i-being-asked-to-accept-that-my-contacts-are-stored-securely-by-skype-after- päivitys-skype-on-iphone-tai-ipad
Muista, että tämä koskee vain Skype-yhteystietojasi, ei iOS-osoitekirjassasi olevia yhteystietoja.
Lakiasia:
http://oag.ca.gov/news/press-releases/attorney-general-kamala-d-harris-secures-global-agreement-strengthen-privacy Viimeksi muokattu: 2.9.2012
stylineexpat
Alkuperäinen juliste- 6. maaliskuuta 2009
- 2. syyskuuta 2012
Peace sanoi: Napsauta Järjestelmäasetukset > Suojaus ja tietosuoja > Yhteystiedot.
Sieltä voit poistaa minkä tahansa sovelluksen valinnan, joka pyytää pääsyä yhteystietoihisi.
Paljon kiitoksia..
-----------
Puonti sanoi: Valintaikkunassa lukee 'Skype-yhteystiedot on tallennettu turvallisesti Skypen verkkoon...'. Se ei kerro mitään kaikista kontakteista ja näin se on aina ollut. Ilmeisesti heidän on nyt ilmoitettava käyttäjille, kuinka näitä tietoja käsitellään, joten dialogi myös vanhoille käyttäjille.
https://support.skype.com/m/en/faq/FA12119/why-am-i-being-asked-to-accept-that-my-contacts-are-stored-securely-by-skype-after- päivitys-skype-on-iphone-tai-ipad
Lakiasia:
http://oag.ca.gov/news/press-releases/attorney-general-kamala-d-harris-secures-global-agreement-strengthen-privacy
Aivan, vuoropuhelussa lukee 'Skype-yhteystiedot'... Mitä tekemistä Skype-yhteystiedoilla on henkilökohtaisten yhteystietojeni kanssa iPadissani
stylineexpat
Alkuperäinen juliste- 6. maaliskuuta 2009
- 2. syyskuuta 2012
Peace sanoi: Napsauta Järjestelmäasetukset > Suojaus ja tietosuoja > Yhteystiedot.
Sieltä voit poistaa minkä tahansa sovelluksen valinnan, joka pyytää pääsyä yhteystietoihisi.
Kiitos. Näen, että Skype haluaa pääsyn tänne. On mukavaa, että voimme valita, mitkä sovellukset haluamme sallia, emmekä salli pääsyä yhteystietoihimme, olipa kyse sitten henkilökohtaisesta tietokoneesta, älypuhelimesta tai iPadista.
Liitteet
- Näytä mediakohde ' href='tmp/attachments/sky-jpg.355494/' > Sky.jpg'file-meta '> 123,9 kt · Katselukerrat: 241
Puonti
- 14. huhtikuuta 2011
- 2. syyskuuta 2012
stylineexpat sanoi: Totta, dialogissa lukee 'Skype-yhteystiedot'... Mitä tekemistä Skype-yhteystiedoilla on henkilökohtaisten yhteystietojeni kanssa iPadissani
Ei mitään. Panikoit alkuperäisessä viestissä, että Skype iPadille haluaa yhtäkkiä synkronoida kaikki yhteystietosi iPadistasi palvelimilleen. Näin ei ole – Skype-asiakasohjelmasi ylläpitää omaa yhteystietoluetteloaan, joka on aina synkronoitu heidän palvelimiensa kanssa.
On täysin eri asia, jos käytät Skypen sisäänrakennettua yhteystietojen tuojaa osoitekirjan yhteystietojen lisäämiseen Skypeen. Se vaatii toimia sinulta. B
Bilalo
- 17. elokuuta 2012
- Oxford, Englanti
- 2. syyskuuta 2012
0dev
- 22. joulukuuta 2009
- 127.0.0.1
- 2. syyskuuta 2012
Puonti sanoi: Valintaikkunassa lukee 'Skype-yhteystiedot on tallennettu turvallisesti Skypen verkkoon...'. Se ei kerro mitään kaikista kontakteista ja näin se on aina ollut. Ilmeisesti heidän on nyt ilmoitettava käyttäjille, kuinka näitä tietoja käsitellään, joten dialogi myös vanhoille käyttäjille.
https://support.skype.com/m/en/faq/FA12119/why-am-i-being-asked-to-accept-that-my-contacts-are-stored-securely-by-skype-after- päivitys-skype-on-iphone-tai-ipad
Lakiasia:
http://oag.ca.gov/news/press-releases/attorney-general-kamala-d-harris-secures-global-agreement-strengthen-privacy
Kiitos asian selventämisestä.
stylineexpat
Alkuperäinen juliste- 6. maaliskuuta 2009
- 2. syyskuuta 2012
Puonti sanoi: Ei mitään. Panikoit alkuperäisessä viestissä, että Skype iPadille haluaa yhtäkkiä synkronoida kaikki yhteystietosi iPadistasi palvelimilleen. Näin ei ole – Skype-asiakasohjelmasi ylläpitää omaa yhteystietoluetteloaan, joka on aina synkronoitu heidän palvelimiensa kanssa.
On täysin eri asia, jos käytät Skypen sisäänrakennettua yhteystietojen tuojaa osoitekirjan yhteystietojen lisäämiseen Skypeen. Se vaatii toimia sinulta.
Aiemmin meidän ei tarvinnut synkronoida yhteystietojamme iPadistamme käyttääksemme Skype-sovellusta, mutta nyt se on pakollinen tai emme voi kirjautua sisään, koska jos painamme hylkäämistä, kirjaudumme ulos. Jos Skype-asiakas ylläpitää omaa yhteystietoluetteloaan tilistämme Skypen kanssa, sen pitäisi pystyä toimimaan ja käynnistymään itsenäisesti ilman, että meidän tarvitsee synkronoida yhteystietomme henkilökohtaisista yhteystiedoistamme iPadissamme. Synkronoinnin tai synkronoimatta jättämisen pitäisi olla oikeutemme, ja meillä pitäisi olla se mahdollisuus itse valita. Aikaisemmin, kun käytimme Skypeä Macbookissamme tai PC:ssämme, Skype ei vaatinut meidän synkronoimaan henkilökohtaisia yhteystietojamme esimerkiksi Microsoft Outlookista tai Applen käyttöjärjestelmän yhteystietoja.
Nykyään näyttää siltä, että yksityisyyden loukkauksista on tulossa enemmän ongelma, jonka jokainen uusi päivitys ja sovellus siellä tarjoaa.
Minulla ei ole ongelmia Skypen kanssa, kun hän synkronoi yhteystiedot Skype-tililtä, jolla on tällä tavalla yhteystietoluetteloon pääsy eri tietokoneista, joihin kirjautuu. Skype-yhteystiedot tulisi rajoittaa Skype-yhteystietoihin, eikä niitä pitäisi edellyttää synkronointia jokaisen henkilökohtaisen laitteen jokaisen yhteystietokansion kanssa, kuten iPhone-yhteystiedot, Macbook-yhteystiedot, iPad-yhteystiedot, Microsoft Outlook -yhteystiedot jne. P
Puonti
- 14. huhtikuuta 2011
- 3. syyskuuta 2012
stylineexpat sanoi: Aiemmin kun käytimme Skypeä Macbookissamme tai PC:ssämme Skype ei vaatinut meidän synkronoimaan henkilökohtaisia yhteystietojamme esimerkiksi Microsoft Outlookista tai Applen käyttöjärjestelmän yhteystietoja.
Olet oikeassa. Ja he eivät vieläkään tee. Skype iPadille ei pyydä sinua synkronoimaan tietoja iPadin Yhteystiedot-sovelluksesta .
stylinexpat sanoi: Minulla ei ole ongelmaa Skypen kanssa synkronoida yhteystiedot Skype-tililtä, jolla on tällä tavalla yhteystietoluetteloon pääsy eri tietokoneista, joihin kirjaudutaan.
Hienoa, voit jatkaa ja asentaa Skypen uudelleen iPadiin. Koska se kertoo sinulle juuri siitä – yhteystietojen synkronoinnista Skype-tililtäsi. Kuten aina on tehty. Ainoa ero on, että nyt käyttäjille kerrotaan tämän tapahtuvan, jos he eivät ymmärtäneet sitä.
stylineexpat
Alkuperäinen juliste- 6. maaliskuuta 2009
- 3. syyskuuta 2012
Puonti sanoi: Olet oikeassa. Ja he eivät vieläkään tee. Skype iPadille ei pyydä sinua synkronoimaan tietoja iPadin Yhteystiedot-sovelluksesta .
Hienoa, voit jatkaa ja asentaa Skypen uudelleen iPadiin. Koska se kertoo sinulle juuri siitä – yhteystietojen synkronoinnista Skype-tililtäsi. Kuten aina on tehty. Ainoa ero on, että nyt käyttäjille kerrotaan tämän tapahtuvan, jos he eivät ymmärtäneet sitä.
Ymmärtääkseni he pyytävät synkronointia. Ensimmäinen kuva on iPadista ja toinen ja kolmas ovat Skypestä Androidilla. On selvää, että tätä he tekevät.
Liitteet
- Näytä mediakohde ' href='tmp/attachments/skyy-jpg.355635/' > Skyy.jpg'file-meta '> 43,8 kt · Katselukerrat: 210
- Näytä mediakohde ' href='tmp/attachments/export_03-png.355636/' > export_03.png'file-meta'> 164,2 kt · Katselukerrat: 201
- Näytä mediakohde ' href='tmp/attachments/screenshot_2012-09-03-21-38-21-png.355637/' > Screenshot_2012-09-03-21-38-21.png'file-meta'> 184,2 kt · Katselukerrat: 215
0dev
- 22. joulukuuta 2009
- 127.0.0.1
- 3. syyskuuta 2012
stylineexpat sanoi: Ymmärtääkseni he pyytävät synkronointia. Ensimmäinen kuva on iPadista ja toinen ja kolmas ovat Skypestä Androidilla. On selvää, että tätä he tekevät.
Ne ovat kaksi eri asiaa.
Androidin käyttöoikeusikkuna kertoo, että järjestelmä sallii sovelluksen käyttää tietoja, mutta sovellus vain tekee niin jos valitset synkronoidaksesi yhteystietosi Skypen kanssa.
iOS-valintaikkuna kirjaimellisesti kertoo sinulle, että he tallentavat Skype-yhteystietosi Skype-palvelimille jonkin oikeudellisen muutoksen vuoksi.
stylineexpat
Alkuperäinen juliste- 6. maaliskuuta 2009
- 3. syyskuuta 2012
http://news.yahoo.com/facebook-ad-targeting-to-use-e-mails--phone-numbers.html
0dev
- 22. joulukuuta 2009
- 127.0.0.1
- 3. syyskuuta 2012
stylineexpat sanoi: Skype ja Facebook haluavat käyttää yhteystietoluetteloa, sähköposteja ja puhelinnumeroita tai syitä, sitten myöhemmin tiellä, kuten juuri näimme alla olevasta linkistä, näet, että niillä on omat syynsä hyötyä yksityisistä tiedoistasi.
http://news.yahoo.com/facebook-ad-targeting-to-use-e-mails--phone-numbers.html
Käytä vain Tinfoilia Facebookissa, niin teen Androidilla. En ole varma, onko iOS:llä vastaavaa, mutta kirjaudun vain Facebookiin Chromessa. Tämä tietysti tarkoittaa, että et voi ladata kuvia puhelimesta, mutta se on minulle hyvä. P
Puonti
- 14. huhtikuuta 2011
- 3. syyskuuta 2012
stylineexpat sanoi: Ymmärtääkseni he pyytävät synkronointia. Ensimmäinen kuva on iPadista ja toinen ja kolmas ovat Skypestä Androidilla. On selvää, että tätä he tekevät.
Vielä kerran.. ei. Jos he kopioisivat automaattisesti yhteystietosi, heillä ei olisi tätä tietosuojakäytännössä:
1. MITÄ TIEDOT SKYPE KERÄÄ JA KÄYTÄ?
...
(j) Luettelo yhteystiedoistasi ( annamme sinulle mahdollisuuden valita, haluatko Skypen käyttävän muiden palveluiden yhteystietoluetteloita Skype-yhteystietojesi täyttämiseen );
http://www.skype.com/intl/en/legal/privacy/general/#1
Mutta itse asiassa, lopulta sinun on uskottava mitä haluat ja toimia näiden uskomusten mukaisesti parhaaksi katsomallasi tavalla. Näin juuri vääränlaisen, hälyttävän viestin ja ajattelin auttaa sinua. Et selvästikään etsi neuvoja ulkopuolelta, joten annan sen olla.
stylineexpat
Alkuperäinen juliste- 6. maaliskuuta 2009
- 3. syyskuuta 2012
Puonti sanoi: Vielä kerran.. ei. Jos he kopioisivat automaattisesti yhteystietosi, heillä ei olisi tätä tietosuojakäytännössä:
http://www.skype.com/intl/en/legal/privacy/general/#1
Mutta itse asiassa, lopulta sinun on uskottava mitä haluat ja toimia näiden uskomusten mukaisesti parhaaksi katsomallasi tavalla. Näin juuri vääränlaisen, hälyttävän viestin ja ajattelin auttaa sinua. Et selvästikään etsi neuvoja ulkopuolelta, joten annan sen olla.
Lainata:
1. MITÄ TIEDOT SKYPE KERÄÄ JA KÄYTÄ?
...
(j) Yhteystietojen luettelo (annamme sinulle mahdollisuuden valita, haluatko Skypen käyttävän muiden palveluiden yhteystietoluetteloita Skype-yhteystietojesi täyttämiseen);
He haluavat ensin luettelon yhteystiedoistasi ja se on vaatimus tai muuten et voi kirjautua sisään. He väittävät antavansa sinulle valinnan sen jälkeen. Jos he eivät anna sinulle vaihtoehtoa valita, haluatko antaa heille kyseisen luettelon, eivätkä anna sinun kirjautua sisään suostumatta antamaan heille luetteloa, luotatko heihin?
Lisäksi he sanovat yhteystiedot ja yhteystietoluettelot muiden palvelujen ohella, mikä tarkoittaa, että he saavat kopion kaikista yhteystiedoista kaikista yhteystietoluetteloista ja palveluista. S
st3v0
- 4. syyskuuta 2012
- 22. syyskuuta 2012
Olen samaa mieltä. En ole käyttänyt Skypeä vähään aikaan, mutta olin järkyttynyt huomatessani, että koska kieltäydyin jatkuvasti antamasta heille yhteystietojani, en voinut kirjautua sisään. Erittäin ovela tapa hoitaa yritystä. D
donnaw
- 19. huhtikuuta 2011
- Austin TX
- 26. syyskuuta 2012
dhussey111
- 22. syyskuuta 2012
- 5. lokakuuta 2012
stylineexpat
Alkuperäinen juliste- 6. maaliskuuta 2009
- 5. helmikuuta 2013
dhussey111 sanoi: He eivät käytä yhteystietoluetteloasi huonoon tarkoitukseen.. He lisäävät vain yhteystiedot, jotka ovat saatavilla skypessä..
Tämän pitäisi olla meidän, ei heidän, päätettävissä oleva vaihtoehto.
Suosittu Viestiä