Muut

Ei sisääntulomerkkiä käynnistyksessä

M

mcmul

Alkuperäinen juliste
14. joulukuuta 2009
  • 5. huhtikuuta 2014
Selailin nettiä onnellisena, kun MacBook päättää jumiutua ja käynnistyä uudelleen sisäänpääsykieltokyltin mukaan. Yritin sitten käynnistää palautusasemalta, mutta mitään ei löytynyt. SSD-liitännät on tarkistettu ja se on täysin kunnossa.

Weaselboy

Moderaattori
Henkilökunnan jäsen
23. tammikuuta 2005


Kalifornia
  • 5. huhtikuuta 2014
Onko tämä merkki, jonka saat?

6afmuIj.png

Jos käytit vain onnellisesti Maciasi ja se käynnistyi spontaanisti uudelleen, ja nyt saat tämän merkin, se on hyvin todennäköisesti huono asema. Se voi olla myös huono asemakaapeli tai jopa huono logiikkakortti, mutta huono asema on todennäköisempi.

Onko sinulla USB-palautusavain tai jokin muu käynnistyslevy, kuten Time Machine -varmuuskopio, jonka avulla voit valita avaimen käynnistyksen vain nähdäksesi, toimiiko järjestelmä muuten. M

mcmul

Alkuperäinen juliste
14. joulukuuta 2009
  • 5. huhtikuuta 2014
Se on todellakin symboli. Kaikki vaikuttaa hyvin odottamattomalta, koska minulla ei ole ollut mitään ongelmia. Valitettavasti ei ole varavaihtoehtoja, joten olen melko sekaisin juuri nyt; talossa ei ole myöskään muita Maceja sellaisen luomiseen. Levytyökaluun ei pääse edes käynnistyksen yhteydessä.

simonsi

Osallistuja
3. tammikuuta 2014
Auckland
  • 5. huhtikuuta 2014
Tunnet sympatiani, mutta olet elänyt vaarallisesti, huomaat pian kuinka vaarallisesti.

Pääsetkö Apple Storeen? He voivat ehkä saada sen käynnistymään USB:ltä, jos heillä on sellainen, ja sitten voit nähdä, kuinka huono asema on. Valmistaudu kuitenkin pahimpaan (kaiken menettäminen levyltä), paras tapaus olisi, että se osoittautuu kaapeliksi ja itse asema on kunnossa..... sormet ristissä. M

mcmul

Alkuperäinen juliste
14. joulukuuta 2009
  • 5. huhtikuuta 2014
simonsi sanoi: Tunnet sympatiani, mutta olet elänyt vaarallisesti, huomaat pian kuinka vaarallisesti.

Pääsetkö Apple Storeen? He voivat ehkä saada sen käynnistymään USB:ltä, jos heillä on sellainen, ja sitten voit nähdä, kuinka huono asema on. Valmistaudu kuitenkin pahimpaan (kaiken menettäminen levyltä), paras tapaus olisi, että se osoittautuu kaapeliksi ja itse asema on kunnossa..... sormet ristissä. Laajenna napsauttamalla...

Kiitos mies, yritän sitä. Onneksi suurin osa tiedoista on varmuuskopioitu ulkoisille laitteille ja Dropboxille. (Tarkastin käyttöjärjestelmän DVD-levyjä ja käynnistysvarmuuskopioita.)

Apple Storessa on nykyään 1-2 viikon toimitusajat, joten saatan olla ilman kannettavaa jonkin aikaa. :-(

Altemose

26. huhtikuuta 2013
Elkton, Maryland
  • 5. huhtikuuta 2014
theEconomist sanoi: Kiitos mies, yritän sitä. Onneksi suurin osa tiedoista on varmuuskopioitu ulkoisille laitteille ja Dropboxille. (Tarkastin käyttöjärjestelmän DVD-levyjä ja käynnistysvarmuuskopioita.)

Apple Storessa on nykyään 1-2 viikon toimitusajat, joten saatan olla ilman kannettavaa jonkin aikaa. :-( Laajenna napsauttamalla...

Jos MacBookin takuu ei ole enää voimassa ja aiot yrittää asentaa uuden aseman edellyttäen, että MacBookisi on 2010 tai uudempi (jossa on viimeisimmät laiteohjelmistopäivitykset), voit ladata käyttöjärjestelmän uudelleen ilman levyjä Internet Recovery -ohjelman avulla. M

mcmul

Alkuperäinen juliste
14. joulukuuta 2009
  • 5. huhtikuuta 2014
Altemose sanoi: Jos MacBookin takuu ei ole enää voimassa ja aiot yrittää asentaa uuden aseman, jos MacBookisi on 2010 tai uudempi (jossa on uusimmat laiteohjelmistopäivitykset), voit ladata käyttöjärjestelmän uudelleen ilman levyjä Internet Recovery -ohjelman avulla. Laajenna napsauttamalla...

Takuu päättynyt. (Annetaan jättiläismäinen karjunta.)

Kuinka pääsen Internet Recovery -sovellukseen, jos palautuskäynnistysvaihtoehdon valitsemisen jälkeen siinä näkyy sama ei-merkintäsymboli?

Altemose

26. huhtikuuta 2013
Elkton, Maryland
  • 5. huhtikuuta 2014
theEconomist sanoi: Takuu loppunut. (Annetaan jättiläismäinen karjunta.)

Kuinka pääsen Internet Recovery -sovellukseen, jos palautuskäynnistysvaihtoehdon valitsemisen jälkeen siinä näkyy sama ei-merkintäsymboli? Laajenna napsauttamalla...

Pidä CMD OPTION R -painiketta painettuna käynnistyksen yhteydessä. CMD R yksinkertaisesti lataa palautusosion. M

mcmul

Alkuperäinen juliste
14. joulukuuta 2009
  • 5. huhtikuuta 2014
Altemose sanoi: Pidä CMD OPTION R:tä painettuna käynnistyksen yhteydessä. CMD R yksinkertaisesti lataa palautusosion. Laajenna napsauttamalla...

Tarkista levyn käyttöoikeudet... Epäonnistui
Korjaa levyn käyttöoikeudet... Hyväksytty
Tarkista levyn käyttöoikeudet... Hyväksytty

Tarkista levy... Epäonnistui
Korjaa levy... Epäonnistui

'Apuohjelma ei voi korjata tätä levyä... Levy ja palauta varmuuskopioidut tiedostosi.'

Outo sanamuoto tuossa. Joka tapauksessa olen kusessa.

simonsi

Osallistuja
3. tammikuuta 2014
Auckland
  • 5. huhtikuuta 2014
theEconomist sanoi: Kiitos mies, yritän sitä. Onneksi suurin osa tiedoista on varmuuskopioitu ulkoisille laitteille ja Dropboxille. (Tarkastin käyttöjärjestelmän DVD-levyjä ja käynnistysvarmuuskopioita.)

Apple Storessa on nykyään 1-2 viikon toimitusajat, joten saatan olla ilman kannettavaa jonkin aikaa. :-( Laajenna napsauttamalla...

No, se tarkoittaa, että joudut vain hankaluuksiin, mutta et menetä mitään... huh!

iamMacPerson

12. kesäkuuta 2011
AZ / 10.0.1.1
  • 5. huhtikuuta 2014
theEconomist sanoi: Tarkista levyn käyttöoikeudet... Epäonnistui
Korjaa levyn käyttöoikeudet... Hyväksytty
Tarkista levyn käyttöoikeudet... Hyväksytty

Tarkista levy... Epäonnistui
Korjaa levy... Epäonnistui

'Apuohjelma ei voi korjata tätä levyä... Levy ja palauta varmuuskopioidut tiedostosi.'

Outo sanamuoto tuossa. Joka tapauksessa olen kusessa. Laajenna napsauttamalla...

Hmm. Yritä alustaa kiintolevy uudelleen ja asenna käyttöjärjestelmä uudelleen. Huomaa, että jos käytät Internet Recovery -toimintoa, sen on ladattava koko käyttöjärjestelmä Applelta, joten jopa nopealla yhteydellä (miinus ~30 Mbps alas) se voi kestää yli 40 minuuttia.

Jos ongelmat jatkuvat (hidas käynnistys, ei käynnistystä jne.), kiintolevy on todennäköisesti huono ja se on vaihdettava. Nyt olisi hyvä aika (jos sinulla on rahaa) asentaa SSD.

Altemose

26. huhtikuuta 2013
Elkton, Maryland
  • 5. huhtikuuta 2014
theEconomist sanoi: Tarkista levyn käyttöoikeudet... Epäonnistui
Korjaa levyn käyttöoikeudet... Hyväksytty
Tarkista levyn käyttöoikeudet... Hyväksytty

Tarkista levy... Epäonnistui
Korjaa levy... Epäonnistui

'Apuohjelma ei voi korjata tätä levyä... Levy ja palauta varmuuskopioidut tiedostosi.'

Outo sanamuoto tuossa. Joka tapauksessa olen kusessa. Laajenna napsauttamalla...

Se voi olla korruptiota, mutta koska kiintolevyt vihaavat siirtämistä, se on todennäköisesti vahingoittunut. Valitettavasti jopa tietokoneen kantaminen kiintolevyn ollessa käynnissä voi vahingoittaa sitä. Lenovo/IBM ThinkPads, Apple MacBooks ja jotkin muut korkealuokkaiset kannettavat tietokoneet yrittävät välttää sen pysäköimällä aseman äkillisen liiketunnistimen avulla, jos se liikkuu. Se ei kuitenkaan ole 100% täydellinen, mutta auttaa. SSD-levyt ovat tulevaisuuden tapa sekä luotettavuuden, nopeuden että yksinkertaisuuden kannalta. M

mcmul

Alkuperäinen juliste
14. joulukuuta 2009
  • 5. huhtikuuta 2014
Altemose sanoi: Se voi olla korruptiota, mutta koska kiintolevyt vihaavat siirtämistä, se on todennäköisesti vahingoittunut. Valitettavasti jopa tietokoneen kantaminen kiintolevyn ollessa käynnissä voi vahingoittaa sitä. Lenovo/IBM ThinkPads, Apple MacBooks ja jotkin muut korkealuokkaiset kannettavat tietokoneet yrittävät välttää sen pysäköimällä aseman äkillisen liiketunnistimen avulla, jos se liikkuu. Se ei kuitenkaan ole 100% täydellinen, mutta auttaa. SSD-levyt ovat tulevaisuuden tapa sekä luotettavuuden, nopeuden että yksinkertaisuuden kannalta. Laajenna napsauttamalla...

Se on valitettavasti SSD. Samsung 840.

DeltaMac

30. heinäkuuta 2003
Delaware
  • 5. huhtikuuta 2014
OP ilmoitti, että se on jo SSD.
Ja huonompi uutinen - SSD-levyt näyttävät epäonnistuvan äkillisemmin (ja katastrofaalisemmin) kuin kiintolevyt. M

mcmul

Alkuperäinen juliste
14. joulukuuta 2009
  • 5. huhtikuuta 2014
iamMacPerson sanoi: Hmm. Yritä alustaa kiintolevy uudelleen ja asenna käyttöjärjestelmä uudelleen. Huomaa, että jos käytät Internet Recovery -toimintoa, sen on ladattava koko käyttöjärjestelmä Applelta, joten jopa nopealla yhteydellä (miinus ~30 Mbps alas) se voi kestää yli 40 minuuttia.

Jos ongelmat jatkuvat (hidas käynnistys, ei käynnistystä jne.), kiintolevy on todennäköisesti huono ja se on vaihdettava. Nyt olisi hyvä aika (jos sinulla on rahaa) asentaa SSD. Laajenna napsauttamalla...

Jälleen, se on SSD, joten ilmeisesti ne eivät eroa toisistaan. FFS tulee mieleen, lol.

-----------

DeltaMac sanoi: OP ilmoitti, että se on jo SSD.
Ja huonompi uutinen - SSD-levyt näyttävät epäonnistuvan äkillisemmin (ja katastrofaalisemmin) kuin kiintolevyt. Laajenna napsauttamalla...

Kiitos, luulin niin...

Pelkään, että minun täytyy olla kanssasi samaa mieltä.

Weaselboy

Moderaattori
Henkilökunnan jäsen
23. tammikuuta 2005
Kalifornia
  • 5. huhtikuuta 2014
theEconomist sanoi: Takuu loppunut. (Annetaan jättiläismäinen karjunta.) Laajenna napsauttamalla...

Anteeksi, ystäväni, että sinulla on tämä ongelma, mutta minun on sanottava, että nautin asenteestasi koko asiasta. Kuulostaa siltä, ​​​​että SSD-levysi nappasivat sinua.

Jos koneesi on päällä tämä lista (ja siihen on asennettu päivitykset) tai uudempi, sinun pitäisi pystyä avaamaan uusi asema ja alustamaan uusi levy käyttämällä Internet-palautusta (komento-optio-r) ja asentaa sitten koneen mukana tullut käyttöjärjestelmä uudelleen.

Muussa tapauksessa sinun on käytettävä toista Macia tehdäksesi itsellesi palautus-USB-avain. Mainitsemasi varmuuskopio... miten se tehtiin... Time Machine??

Altemose

26. huhtikuuta 2013
Elkton, Maryland
  • 5. huhtikuuta 2014
theEconomist sanoi: Jälleen, se on SSD, joten ilmeisesti ne eivät eroa toisistaan. FFS tulee mieleen, lol.

-----------



Kiitos, luulin niin...

Pelkään, että minun täytyy olla kanssasi samaa mieltä. Laajenna napsauttamalla...

Itse asema voi olla takuun alainen. Uskon, että 840 Evollani on kolmen vuoden rajoitettu takuu, joten sinun ei ehkä tarvitse maksaa uuden aseman hankkimisesta. Lisäksi se on helppo asentaa ja palauttaa. M

mcmul

Alkuperäinen juliste
14. joulukuuta 2009
  • 6. huhtikuuta 2014
Weaselboy sanoi: Anteeksi, ystäväni, että sinulla on tämä ongelma, mutta minun on sanottava, että nautin asenteestasi koko asiasta. Kuulostaa siltä, ​​​​että SSD-levysi nappasivat sinua.

Jos koneesi on päällä tämä lista (ja siihen on asennettu päivitykset) tai uudempi, sinun pitäisi pystyä avaamaan uusi asema ja alustamaan uusi levy käyttämällä Internet-palautusta (komento-optio-r) ja asentaa sitten koneen mukana tullut käyttöjärjestelmä uudelleen.

Muussa tapauksessa sinun on käytettävä toista Macia tehdäksesi itsellesi palautus-USB-avain. Mainitsemasi varmuuskopio... miten se tehtiin... Time Machine?? Laajenna napsauttamalla...

Kiitos, ärsyyntyisin ja stressaantuisin yleensä koko asiasta, mutta se on vain niin odottamatonta. Olen myös melko varma, että 'babe, kannettava tietokone lakkasi juuri toimimasta' on täydellinen tekosyy uudelle kannettavalle vaimoni kanssa! ;-) Ajattelen verkkokalvon 15' virkistystä....

Valitettavasti sitä ei tehty Time Machinella ja se on vain hajallaan olevaa tietoa ulkoisista levyistä ja Dropboxista.

Voimmeko turvallisesti sanoa, että vika on vain levyssä ja yksinkertainen alustaminen korjaa sen?

simonsi

Osallistuja
3. tammikuuta 2014
Auckland
  • 6. huhtikuuta 2014
theEconomist sanoi: Voimmeko turvallisesti sanoa, että vika on vain levyssä ja yksinkertainen uudelleen alustus korjaa sen? Laajenna napsauttamalla...

Luulen, että se on ehdottomasti levy, mutta ei, uudelleen alustus ei välttämättä korjaa sitä - mutta sitä kannattaa kokeilla. M

mcmul

Alkuperäinen juliste
14. joulukuuta 2009
  • 6. huhtikuuta 2014
simonsi sanoi: Luulen, että se on ehdottomasti levy, mutta ei, uudelleen alustus ei ehkä korjaa sitä - mutta sitä kannattaa yrittää. Laajenna napsauttamalla...

Kiitos vahvistamisesta! Aika hankkia kotelo, kopioi tiedot varmuuden vuoksi ja alusta sitten uudelleen. Kiitos avusta kaverit.

Weaselboy

Moderaattori
Henkilökunnan jäsen
23. tammikuuta 2005
Kalifornia
  • 6. huhtikuuta 2014
theEconomist sanoi: Voimmeko turvallisesti sanoa, että vika on vain levyssä ja yksinkertainen uudelleen alustus korjaa sen? Laajenna napsauttamalla...

Se, että toimii sekunti ja ei ole asemaa seuraavana, on klassinen SSD-ohjaimen vika. Olisin hyvin yllättynyt, jos formatointi ja uudelleenasennus korjaavat tämän.

Voit kertoa rouva E:lle satunnaiselle kaverille Internetissä, että ansaitset uuden Macbookin. M

mcmul

Alkuperäinen juliste
14. joulukuuta 2009
  • 7. huhtikuuta 2014
Weaselboy sanoi: Se, että sekunti toimii ja seuraavana ei ole asemaa, on klassinen SSD-ohjaimen vika. Olisin hyvin yllättynyt, jos formatointi ja uudelleenasennus korjaavat tämän.

Voit kertoa rouva E:lle satunnaiselle kaverille Internetissä, että ansaitset uuden Macbookin. Laajenna napsauttamalla...

Hm, olen juuri ostanut asemalle kotelon nähdäkseni voinko kopioida tiedot pois. (Työskentelin vapaa-ajallani XCode-projektin parissa ja haluaisin todella, todella sen takaisin; kaikki muu on varmuuskopioitu.) Luuletko, että minulla on mahdollisuus asentaa levy ja saada tiedot pois? Kysyn vain, koska Levytyökalu voi katso asemaa ei kuitenkaan korjata tai käynnistää siitä.

Tein todellakin, ja minulla on lupa päättää, minkä verkkokalvon tarvitsen!

Weaselboy

Moderaattori
Henkilökunnan jäsen
23. tammikuuta 2005
Kalifornia
  • 7. huhtikuuta 2014
theEconomist sanoi: Hm, ostin juuri kotelon asemalle nähdäkseni voinko kopioida tiedot pois. (Työskentelin vapaa-ajallani XCode-projektin parissa ja haluaisin todella, todella sen takaisin; kaikki muu on varmuuskopioitu.) Luuletko, että minulla on mahdollisuus asentaa levy ja saada tiedot pois? Kysyn vain, koska Levytyökalu voi katso asemaa ei kuitenkaan korjata tai käynnistää siitä.

Tein todellakin, ja minulla on lupa päättää, minkä verkkokalvon tarvitsen! Laajenna napsauttamalla...

Sanoisin, että mahdollisuudet nähdä tuo äänenvoimakkuus ulkoisessa kotelossa ja kerätä tiedot ovat pienet.

Onnittelut uudesta Retinasta! G

goMac

Osallistuja
15. huhtikuuta 2004
  • 7. huhtikuuta 2014
theEconomist sanoi: (Työskentelin vapaa-ajallani XCode-projektin parissa ja haluaisin todella, todella sen takaisin; kaikki muu on varmuuskopioitu.) Laajenna napsauttamalla...

Kova opetus siitä, miksi ihmiset käyttävät lähteenhallintaa. Ennen kuin aloitat Xcode-projektisi uudelleen, rekisteröidy ilmaiseen Git-palveluun ja käytä sitä.

Donfor39

26. heinäkuuta 2012
Lanarkshire Skotlanti
  • 7. huhtikuuta 2014
Minulla oli tuo merkki äskettäin

samsung evo 250 -ostettu tammikuussa...uusi Evo vaihdettu Sat, vaikka kun asensin, sat-kaapelissa on valkoinen teippiliitos-epäilen tämän olevan kun logiikkakorttini vaihdettiin gens bar muutama viikko sitten

Uusi EVO tuli valmiiksi asennettuna uusimmalla laiteohjelmistolla

toimiva loistava
  • 1
  • 2
  • 3
Seuraava

Mene sivulle

MennäSeuraava Kestää