needfx
Keskeytetty
Alkuperäinen juliste- 10. elokuuta 2010
- makrumoreita ilmeisesti
- 25. syyskuuta 2019
Lyhyen valokuvausaikani aikana mikään muu yhdistetty laite ei ole tuonut minulle niin paljon tekijän iloa kuin tämä.
En mene muihin teknisiin yksityiskohtiin kuin ilmeiseen, että tehokkaat mm:t ovat 82,5mm ja f2,8 (mielestäni)
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä Viimeksi muokattu: 25. syyskuuta 2019
KENOHAN
macrumors puolijumala
- 18. heinäkuuta 2008
- Glasgow, Iso-Britannia
- 1. lokakuuta 2019
needfx
Keskeytetty
Alkuperäinen juliste- 10. elokuuta 2010
- makrumoreita ilmeisesti
- 1. lokakuuta 2019
tizeye sanoi: En pidä yhdestäkään heistä, kun he huutavat 'päivitä vaimosi a6000'. Reaktiot:needfxneedfx
Keskeytetty
Alkuperäinen juliste
- 10. elokuuta 2010
- makrumoreita ilmeisesti
- 2. lokakuuta 2019
cogi0490 sanoi: Amazing! Upeita kuvia, upea valokuvaussilmä!
Kiitos ystävä!steveash
- 7. elokuuta 2008
- Iso-Britannia
Ne ovat kaikki ihania kuvia ja jakavat jotenkin yhteisen ilmeen, mutta on vaikea tietää, onko kyseessä kamera/objektiivi, valokuvaaja vai jälkikäsittely. Todennäköisesti kaikkien kolmen yhdistelmä! On mukavaa, kun kaikki napsahtaa paikoilleen. Olen huomannut, että kuvaan nykyään ehkä 90 % työstäni yhdellä objektiivilla.
- 2. lokakuuta 2019
Reaktiot:needfx
needfx
Keskeytetty
Alkuperäinen juliste
- 10. elokuuta 2010
- makrumoreita ilmeisesti
- 2. lokakuuta 2019
steveash sanoi: Ne ovat kaikki ihania kuvia ja jakavat jotenkin yhteisen ilmeen, mutta on vaikea tietää, onko kyseessä kamera/objektiivi, valokuvaaja vai jälkikäsittely. Todennäköisesti kaikkien kolmen yhdistelmä! On mukavaa, kun kaikki napsahtaa paikoilleen. Olen huomannut, että kuvaan nykyään ehkä 90 % työstäni yhdellä objektiivilla.
Ilmeisesti kaikki kolme!, jälkikäsittelyllä, joka ottaa etuistuimen lopullisessa kuvassa, mutta koska minulla on ollut aiemmin canon, erityisesti canon 6d, 100d, 100mm makro L, 24-105L, 85mm 1,2, ts-e 17mm, 40 mm pannukakku, 70-300L; myin kaiken canonin, ja nyt mukana sony a6000, a7r2, a7s, minolta 200mm 2.8, samyang 35mm 2.8, sony 100mm stf, ainoa yhdistelmä, joka on todella tuottanut minulle sen luojan tyytyväisyyden, jonka kirjoitin OP:ssani, IS the a6500 55mm zeiss. Reaktiot:Darmok N Jalad ja steveashsteveash
- 7. elokuuta 2008
- Iso-Britannia
- 2. lokakuuta 2019
needfx sanoi: ilmeisesti kaikki kolme!, jälkikäsittelyn kanssa etuistuimella lopullisessa kuvassa, mutta koska minulla on ollut aiemmin canon, erityisesti canon 6d, 100d, 100mm makro L, 24-105L, 85mm 1,2, ts- e 17mm, 40mm pannukakku, 70-300L; myin kaiken canonin, ja nyt mukana sony a6000, a7r2, a7s, minolta 200mm 2.8, samyang 35mm 2.8, sony 100mm stf, ainoa yhdistelmä, joka on todella tuottanut minulle sen luojan tyytyväisyyden, jonka kirjoitin OP:ssani, IS the a6500 55mm zeiss. Reaktiot:steveash, needfx ja Darmok N Jaladneedfx
Keskeytetty
Alkuperäinen juliste
- 10. elokuuta 2010
- makrumoreita ilmeisesti
- 2. lokakuuta 2019
otherscotsman sanoi: Olen taipuvainen sanomaan, että 99% tässä valokuvaajassa on enemmän 'käyttönautinnon' tekijä!
Vaikka tämä on suurta kiitosta, uskaltaisin sanoa, että 55 mm on syyllinen
värintoisto, mikrokontrastit, pop jneReaktiot:silmäsilmä
silmäsilmä
- 17. heinäkuuta 2013
- Orlando, FL
- 3. lokakuuta 2019
needfx sanoi: vaikka tämä on suurta kiitosta, uskallan sanoa, että 55 mm on syyllinenTuo Zeiss 55 on suloinen objektiivi. Siitä on itse asiassa tullut enemmän keskipiste, kun myin 24-70-mallini ja maksoin sarjan 35, 55, 85 parhaana. Käytän 16-35 kattamaan alemman alueen, mutta katson vahvasti Sony 24 1.4:ää.
värintoisto, mikrokontrastit, pop jne
Sain pienen kotelon, johon mahtuu 2 objektiivia, ja sen jälkeen kannan kameraa mukana retkillä yhden lisäobjektiivin ollessa asennettuna.MacNut
- 4. tammikuuta 2002
- CT
Olen edelleen huolissani, pitäisikö minun valita 6000-sarja vai säästää a7iii:ssä.
- 3. lokakuuta 2019
needfx
Keskeytetty
Alkuperäinen juliste
- 10. elokuuta 2010
- makrumoreita ilmeisesti
- 3. lokakuuta 2019
MacNut sanoi: Olen edelleen huolissani siitä, pitäisikö minun valita 6000-sarja tai säästää a7iii:ssä.
riippuu todella budjetista, kumpaa 6xxx-mallia tarkastelet, oletko menossa käytettyyn vai uuteen, millaisiin objektiiveihin aiot sijoittaa ja aiotko raahata raskaita tai kevyitä tavaroita jne.
a7iii on melkoinen kameran peto ja erittäin monipuolinen kaikenlaisissa tilanteissa. Jos sinulla on budjetti uudelle tai käytetylle ja ero on kohtuullinen, valitse a7iii. Toisaalta se on isompi kamera, ja jos aiot tämän kameran matkustamiseen, katukuvaukseen, aina mukanasi tilanteeseen, kannattaa pienellä muodolla.
Teen palkkatöitä sekä crop (a6000, a6500) että täysikokoisten kameroiden (a7r2, a7s) parissa, joten itse asiassa se riippuu enemmän sinusta ja siitä, kuinka paljon aikaa aiot sijoittaa valokuvaukseen. Kysymyksesi perusteella arvelen sinun olevan Olen vähän noviisi, mutta saatan olla väärässä.MacNut
- 4. tammikuuta 2002
- CT
- 3. lokakuuta 2019
needfx sanoi: riippuu todellakin budjetista, kumpaa 6xxx:istä katsot, oletko menossa käytettyyn vai uuteen, millaisiin objektiiveihin aiot sijoittaa ja aiotko raahata raskaita tai kevyitä tavaroita jne.Olen aina halunnut täyden kehyksen. 6600 vs a7iii ja objektiivit hinta tuntuu pesulta. Pelkästään a7iii:n ominaisuudet vaikuttavat paremmalta pitkällä aikavälillä. Toivon vain, että he laskevat hintaa pian.
a7iii on melkoinen kameran peto ja erittäin monipuolinen kaikenlaisissa tilanteissa. Jos sinulla on budjetti uudelle tai käytetylle ja ero on kohtuullinen, valitse a7iii. Toisaalta se on isompi kamera, ja jos aiot tämän kameran matkustamiseen, katukuvaukseen, aina mukanasi tilanteeseen, kannattaa pienellä muodolla.StellarVixen
- 1. helmikuuta 2018
- Maapallo
Ja sitten ihmiset sanovat, että puhelimista on tullut lähes yhtä hyviä kuin erilliset kamerat.
- 3. lokakuuta 2019
Tarvitsee vain jotain tällaista palatakseen todellisuuteen. Valokuvan laatu on vain... vau. Kiitos kun jaoit tämän!Reaktiot:needfx
needfx
Keskeytetty
Alkuperäinen juliste
- 10. elokuuta 2010
- makrumoreita ilmeisesti
- 3. lokakuuta 2019
MacNut sanoi: Olen aina halunnut täyden kehyksen. 6600 vs a7iii ja objektiivit hinta tuntuu pesulta. Pelkästään a7iii:n ominaisuudet vaikuttavat paremmalta pitkällä aikavälillä. Toivon vain, että he laskevat hintaa pian.
Päivitin edellistä viestiäni ennen kuin näin vastauksesi.MacNut
- 4. tammikuuta 2002
- CT
- 3. lokakuuta 2019
needfx sanoi: Olen päivittänyt edellisen viestini ennen kuin näin vastauksesi.Haluan tehdä siitä enemmän kuin vain harrastuksen. Panostan järjestelmään. Pidän siitä, mihin Sony on menossa tarkennusjärjestelmillään. Voisin aloittaa pienestä ja koota objektiivikokoelman ja sitten siirtää koko ruudun. Tai säästä ja hyppää suoraan koko ruutuun. Joka tapauksessa se ei tule olemaan halpa sijoitus.needfx
Keskeytetty
Alkuperäinen juliste
- 10. elokuuta 2010
- makrumoreita ilmeisesti
- 3. lokakuuta 2019
MacNut sanoi: Olen aina halunnut täyden kehyksen. 6600 vs a7iii ja objektiivit hinta tuntuu pesulta. Pelkästään a7iii:n ominaisuudet vaikuttavat paremmalta pitkällä aikavälillä. Toivon vain, että he laskevat hintaa pian.
Olin hymyilevässä tilanteessa kanssasi, mutta a7r II:lle. Koska kykyni muokata ja käsitellä kuvia laajasti, halusin/tarvitsin lisäresoluutiota. Se todella auttaa sukeltamaan yksityiskohtiin tai jopa kehystämään kuvia uudelleen supercropsilla. Suosittelisin kuitenkin toistaiseksi käytettyä crop a6500:aa, jotta pääset käsiksi asioihin, ymmärtämään valotuskolmiota ja sommittelua. Tämä tulee kaverilta, jonka ensimmäinen kamera oli täysikokoinen 6d, upouusi, kun se julkaistiin, mutta hienoilla objektiiveilla varustetut rajauskamerat ovat tärkeämpiä.
A7iii:iin sijoittaminen hirvittävien objektiivien ostamiseksi on turhaa.
tässä on muutama esimerkki canon 100D:stä, alhaisimmasta 70-300 litraisesta, mutta yhdessä keinovalaistuksen kanssa
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
[automerge] 1570127797 [/ automerge]
MacNut sanoi: Haluan tehdä siitä enemmän kuin vain harrastuksen. Panostan järjestelmään. Pidän siitä, mihin Sony on menossa tarkennusjärjestelmillään. Voisin aloittaa pienestä ja koota objektiivikokoelman ja sitten siirtää koko ruudun. Tai säästä ja hyppää suoraan koko ruutuun. Joka tapauksessa se ei tule olemaan halpa sijoitus.
ei, ei se ole, varo kaasua
Gear Acquisition -oireyhtymä
[automerge] 1570127875 [/ automerge]
StellarVixen sanoi: Ja sitten ihmiset sanovat, että puhelimista on tullut lähes yhtä hyviä kuin erilliset kamerat.
Tarvitsee vain jotain tällaista palatakseen todellisuuteen. Valokuvan laatu on vain... vau. Kiitos kun jaoit tämän!
joo, ei, joo! samaa mieltä ja kiitos!!MacNut
- 4. tammikuuta 2002
- CT
- 3. lokakuuta 2019
needfx sanoi: Olin hymyilevässä tilanteessa kanssasi, mutta a7r II:lle. Koska kykyni muokata ja käsitellä kuvia laajasti, halusin/tarvitsin lisäresoluutiota. Se todella auttaa sukeltamaan yksityiskohtiin tai jopa kehystämään kuvia uudelleen supercropsilla. Suosittelisin kuitenkin toistaiseksi käytettyä crop a6500:aa, jotta pääset käsiksi asioihin, ymmärtämään valotuskolmiota ja sommittelua. Tämä tulee kaverilta, jonka ensimmäinen kamera oli täysikokoinen 6d, upouusi, kun se julkaistiin, mutta hienoilla objektiiveilla varustetut rajauskamerat ovat tärkeämpiä.Minulla on DSLR, se on nyt vain hampaassa. Valmiina suureen päivitykseen.
A7iii:iin sijoittaminen hirvittävien objektiivien ostamiseksi on turhaa.
tässä on muutama esimerkki canon 100D:stä, alhaisimmasta 70-300 litraisesta, mutta yhdessä keinovalaistuksen kanssa
kirjoittaja needfx , Flickrissä
kirjoittaja needfx , Flickrissä
[automerge] 1570127797 [/ automerge]
ei, ei se ole, varo kaasua
Gear Acquisition -oireyhtymä
[automerge] 1570127875 [/ automerge]
joo, ei, joo! samaa mieltä ja kiitos!!
Kotoisin 4 kolmasosan maasta, haluan mennä isommaksi.Reaktiot:needfx
needfx
Keskeytetty
Alkuperäinen juliste
- 10. elokuuta 2010
- makrumoreita ilmeisesti
100p+70-300 taas
- 3. lokakuuta 2019
kirjoittaja needfx , Flickrissä
[automerge] 1570128305 [/ automerge]
sama kombo
kirjoittaja needfx , FlickrissäReaktiot:Darmok N Jalad ja MacNut
Darmok N Jalad
- 26. syyskuuta 2017
- Tanagra (ei oikeastaan)
- 3. lokakuuta 2019
MacNut sanoi: Olen aina halunnut täyden kehyksen. 6600 vs a7iii ja objektiivit hinta tuntuu pesulta. Pelkästään a7iii:n ominaisuudet vaikuttavat paremmalta pitkällä aikavälillä. Toivon vain, että he laskevat hintaa pian.Haasteena anturin koon kasvaessa on, että linssien koko kasvaa niiden mukana. 200-600 FF objektiivi on peto, kun taas vastaava m43-järjestelmässä saattaa silti mahtua taskuun. Tiedän, että kaikki asiat eivät ole samanlaisia, mutta kuvaustavoistasi riippuen koko voi olla suuri tekijä. APS-C on jokseenkin onnellinen väline tässä suhteessa.MacNut
- 4. tammikuuta 2002
- CT
- 3. lokakuuta 2019
Darmok N Jalad sanoi: Haaste kun nostat anturin kokoa, on, että linssien koko kasvaa niiden mukana. 200-600 FF objektiivi on peto, kun taas vastaava m43-järjestelmässä saattaa silti mahtua taskuun. Tiedän, että kaikki asiat eivät ole samanlaisia, mutta kuvaustavoistasi riippuen koko voi olla suuri tekijä. APS-C on jokseenkin onnellinen väline tässä suhteessa.E-Mount on sama aps-c:lle ja full framelle. Linssin koko on siis sama.Darmok N Jalad
- 26. syyskuuta 2017
- Tanagra (ei oikeastaan)
- 3. lokakuuta 2019
MacNut sanoi: E-Mount on sama aps-c:lle ja koko ruudulle. Linssin koko on siis sama.Uskon, että jotkin E-kiinnitteiset objektiivit eivät ole FF-tasoisia, tai ainakin ne rajaavat FF:llä. E55-210 on hyvä esimerkki. Se on loistava objektiivi APS-C-linjalle, mutta FF:ssä menetät MP. Tiedän, että se on lähtötason objektiivi, mutta kun minulla oli A5000, ajattelin, että se teki hienoa työtä.
Suosittu Viestiä