Muut

Milloin luulet loppukesän olevan?

P

pyth

Alkuperäinen juliste
7. maaliskuuta 2008
  • 22. heinäkuuta 2009
AT&T sanoi, että he tarjoaisivat iPhone-käyttäjille MMS-viestejä 'loppukesällä', mutta eivät tarjonneet mitään todellista syytä, miksi he eivät voisi ottaa sitä käyttöön 3.0-julkaisun yhteydessä. Kirjassani on jo myöhäinen kesä. Onko kenelläkään oikeita ideoita siitä, milloin he ottavat sen käyttöön tai miksi he eivät jo ole?

GoCubsGo

19. helmikuuta 2005


  • 22. heinäkuuta 2009
syyskuu

Dukebound85

17. heinäkuuta 2005
5045 jalkaa merenpinnan yläpuolella
  • 22. heinäkuuta 2009
kesän loppu Aussie Landissa G

gforce216

to
17. kesäkuuta 2009
  • 22. heinäkuuta 2009
Elokuu on mielestäni loppukesä.

itsepäinen jeremy

12. heinäkuuta 2008
  • 22. heinäkuuta 2009
AT&T:n kanssa.. veikkaisin joskus joulun tienoilla.. tai SEURAAVANA 'loppukesällä'.

danpass

27. kesäkuuta 2009
Kunnia
  • 22. heinäkuuta 2009
Olen samaa mieltä siitä, että pidän heinäkuun kolmatta viikkoa 'loppukesän' alkuna.


Joten se tarkoittaa todennäköisesti AT&T:lle loppukesän loppua

xlii

19. syyskuuta 2006
Millis, Massachusetts
  • 22. heinäkuuta 2009
Milloin luulet loppukesän olevan?

Puhutaanko pohjoisesta vai eteläisestä pallonpuoliskosta?

enohPi

11. heinäkuuta 2009
Austin
  • 22. heinäkuuta 2009
Uudenvuoden aatto.

PoitNarf

28. toukokuuta 2007
Pohjois-NJ
  • 22. heinäkuuta 2009
danpass sanoi: Olen samaa mieltä, että pidän heinäkuun 3. viikkoa 'loppukesän' alkuna.

Kesä alkoi 1 kuukausi ja 1 päivä sitten, joten olemme vasta 1/3 kesästä. En usko, että voit kutsua mitään 'myöhäistä', kun 2/3 on jäljellä. T

TLewis

19. syyskuuta 2007
vasen rannikko, USA
  • 22. heinäkuuta 2009
dukebound85 sanoi: kesän loppu aussimaassa
Ooh, voittaja!

-aggie-

19. kesäkuuta 2009
Minne puput ovat tervetulleita.
  • 22. heinäkuuta 2009
Oho! Syyskuu päättyy 21. syyskuuta. Emme ole edes ylittäneet keskikesää. Joten jos et vain malta odottaa, LATE kesä alkaa noin 7. elokuuta (keskiskesän päivämäärä) anna tai ota muutama päivä. Tietenkin tämä kaikki perustuu siihen, miten määrittelet 'myöhäisen'. Minulle loppukesä olisi syyskuussa (aina parasta olla samaa mieltä jessican kanssa...).

Aina voi kuitenkin sanoa, että loppukesä on jo mennyt. Olen nähnyt ihmisten sanovan, että loppukesä oli heinäkuun alkua?! MITÄ VITTUU?

Näytä mediakohde '>

Edit: Anteeksi, halusit tietää, onko meillä ideoita, milloin ne otetaan käyttöön. Meillä ei ole aavistustakaan. Jotkut sanoivat puhuneensa AT&T:n korkean johtajan tyttären ystävän kanssa, ja saat kaikenlaisia ​​treffejä. Se on tavallaan kuin maailmanlopun ennustukset niiden kanssa. Eli emme tiedä. Mitä syihin tulee, selityksiä on ollut useita. Todennäköisin on, että AT&T ei vain ollut valmis käsittelemään kaistanleveyttä. Kuitenkin monet ketjut ovat menneet yli tuon mainospahoinvoinnin useiden muiden teorioiden kanssa. Emme siis tiedä sitäkään.

rasvapuristin

to
7. kesäkuuta 2004
Auckland, Uusi-Seelanti
  • 22. heinäkuuta 2009
dukebound85 sanoi: kesän loppu aussimaassa

Joka on helmikuun 2010 lopussa (se on melkein kevään alkua).

danpass

27. kesäkuuta 2009
Kunnia
  • 22. heinäkuuta 2009
PoitNarf sanoi: Kesä alkoi 1 kuukausi ja 1 päivä sitten, joten olemme vasta 1/3 kesästä. En usko, että voit kutsua mitään 'myöhäistä', kun 2/3 on jäljellä.

'Harkitsen


sitä paitsi sillä ei ole paljon merkitystä SoFlassa; kuuma ja kuumempi

LizKat

5. elokuuta 2004
Catskill vuoret
  • 22. heinäkuuta 2009
Onnekas ATT. Kesä näyttää olevan peruttu suuressa osassa USA:n itäosia täällä sään takia, joten aikaa on syyskuuhun 2010 asti.

Tytär

1. heinäkuuta 2008
Bostonilainen karkotettiin SoCalissa
  • 22. heinäkuuta 2009
Syyskuu.

nehunte

30. huhtikuuta 2009
  • 22. heinäkuuta 2009
Paska Batman!

Syksyn ensimmäinen päivä - eteläinen pallonpuolisko

Eteläisellä pallonpuoliskolla syksyn ensimmäinen päivä on 20. maaliskuuta 2009. Australiassa ja Uudessa-Seelannissa syksyn virallinen alku (kuten sitä kutsutaan) on maaliskuun ensimmäinen päivä.

Syksyn ensimmäinen päivä - pohjoinen pallonpuolisko

Pohjoisella pallonpuoliskolla syksy alkaa 22. syyskuuta 2009 klo 17.18 EDT.
Lähde: Wiki Answers

Kertoiko Apple, mistä pallonpuoliskosta he puhuivat?! SISÄÄN

w3cum

12. lokakuuta 2008
  • 22. heinäkuuta 2009
Puhtaasti tähtitieteellisestä näkökulmasta päiväntasaus ja päivänseisaukset olisivat vastaavien vuodenaikojen puolivälissä, mutta vaihteleva kausiviive tarkoittaa, että kauden meteorologinen alku, joka perustuu keskilämpötilan kuvioihin, tapahtuu useita viikkoja myöhemmin kuin vuodenajan alku. tähtitieteellinen kausi. Meteorologien mukaan kesä jatkuu pohjoisella pallonpuoliskolla koko kesä-, heinä- ja elokuun ja eteläisellä pallonpuoliskolla koko joulukuun, tammikuun ja helmikuun. Tämä kesän meteorologinen määritelmä on myös linjassa yleisen käsityksen kanssa kesästä vuoden pisimpien (ja lämpimimpien) päivien aikana, jolloin päivänvalo hallitsee. Tähtitieteellisestä näkökulmasta päivät jatkavat pidentymistä päiväntasauksesta päivänseisaukseen ja kesäpäivät alkavat lyhentyä päivänseisauksen jälkeen, joten meteorologiseen kesään sisältyy pisin päivä ja sen jälkeen väheneminen, jolloin kesällä on paljon enemmän päivänvalotunteja kuin keväällä. .
Nykyään meteorologista vuodenaikojen laskentaa käytetään Australiassa, Tanskassa ja entisessä Neuvostoliitossa; sitä käyttävät myös monet ihmiset Yhdistyneessä kuningaskunnassa, jossa kesän ajatellaan jatkuvan toukokuun puolivälistä elokuun puoliväliin. Päiväntasauksiin ja päivänseisauksiin perustuvaa määritelmää käytetään useammin Yhdysvalloissa, jossa monilla alueilla vallitsee mannerilmasto noin kuuden viikon lämpötilaviiveellä.
Muualla kuitenkin päiväseisaukset ja päiväntasaus on otettu vuodenaikojen keskipisteisiin, ei alkuihin. Esimerkiksi kiinalaisessa tähtitieteessä kesä alkaa 5. toukokuuta tai sen tienoilla jiéqìlla (aurinkotermi), joka tunnetaan nimellä Lixia (立夏), eli 'kesän perustaminen', ja se päättyy elokuun 6. päivän tienoilla.
Irlannissa kansallisen ilmatieteen laitoksen Met Eireannin mukaan kesäkuukaudet ovat kesä-, heinä- ja elokuu. Irlannin kalenterin mukaan kesä alkaa kuitenkin 1. toukokuuta ja päättyy 31. heinäkuuta. Irlannin koulukirjat noudattavat 1. toukokuuta alkavan kesän kulttuurista normia eikä meteorologista määritelmää 1. kesäkuuta.
Etelä- ja Kaakkois-Aasiassa, missä monsuuni esiintyy, kesä määritellään yleisemmin kestäväksi maaliskuusta toukokuuhun / kesäkuun alkuun, joka on niiden lämpimin aika vuodesta ja päättyy monsuunisateiden alkamiseen.
Populaarikulttuurin kannalta katsottuna joillakin alueilla Yhdysvalloissa kesäkauden katsotaan usein alkavan muistopäivän viikonloppuna (toukokuun viimeinen maanantai) ja päättyvän Labor Day -viikonloppuun (syyskuun ensimmäinen maanantai). Samoin toinen joukko popkulttuurista viitepistettä kesälle on aika, jolloin perus- ja lukiokoulut sulkeutuvat 'kesäloman' vuoksi. Tämä ajanjakso kestää yleensä noin kesäkuun alusta noin elokuun lopulle syyskuun alkuun, riippuen siitä, missä koulu sijaitsee. Jotkut yhdysvaltalaiset pitävät kesää ajanjaksona kesäpäivänseisauksesta syyspäiväntasaukseen.


Päivänseisausten ja päiväntasausten UTC-päivämäärä ja -aika

TÄNÄ VUODEN PALUNSEISIA JA PÄIVITYSTÄ

Päiväntasaus 20. maaliskuuta klo 11.44 UTC
Soltices 21. kesäkuuta klo 05:45 UTC
Päiväntasaus 22. syyskuuta klo 21.18 UTC
Soltice 21. joulukuuta klo 17:47


KAIKKI TÄMÄ SANO MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA?????

KUUNTELkaa KAIKKI!!!!!

ATT JULKAISEE MMS-viestiä IPHONELLE, KUN NE OVAT HYVIN HYVIÄ JA VALMIS. KAUSI. FINITO. EMME VOI TEHDÄ MITÄÄN. MEIDÄN TÄYTYY IMÄÄ SIIHIN.... MÄÄHÄN KESÄ ON MITÄ ATT HALUAA SEN OLLA. VOIKO OLLA HEINÄKUU VOI OLLA LOKAKUU VOI OLLA JOULUKUU... VOIKO OLLA EI KOSKAAN.... KÄRSSIVÄLISYYTTÄ IHMISET... EIkö SIELLÄ OLE SUUREMPIASIA, JOS MITÄ HUOLEVAA?

Dukebound85

17. heinäkuuta 2005
5045 jalkaa merenpinnan yläpuolella
  • 22. heinäkuuta 2009
^^ pidätkö hauskaa tuon novellin kirjoittamisesta? LOL

nehunte

30. huhtikuuta 2009
  • 22. heinäkuuta 2009
w3cum sanoi: ATT JULKAISEE MMS-viestejä IPHONELLE, KUN NE OVAT HYVIN HYVIÄ JA VALMIS. KAUSI. FINITO. EMME VOI TEHDÄ MITÄÄN. MEIDÄN TÄYTYY IMÄÄ SIIHIN.... MÄÄHÄN KESÄ ON MITÄ ATT HALUAA SEN OLLA. VOIKO OLLA HEINÄKUU VOI OLLA LOKAKUU VOI OLLA JOULUKUU... VOIKO OLLA EI KOSKAAN.... KÄRSSIVÄLISYYTTÄ IHMISET... EIkö SIELLÄ OLE SUUREMPIASIA, JOS MITÄ HUOLEVAA?

Umm... ei, ei ole. Tämä on suurin piirtein tärkein asia mitä maailmassa tapahtuu nykyään. Olen pahoillani, ettet näe tätä. SISÄÄN

w3cum

12. lokakuuta 2008
  • 22. heinäkuuta 2009
dukebound85 sanoi: ^^ pidä hauskaa tuon novellin kirjoittamisesta? LOL

Itse asiassa voin paremmin, kun olen kirjoittanut kaiken tämän... se hämmästyttää joidenkin ihmisten lyhytnäköisyyttä tällä viestitaululla.

Pitkä

5. lokakuuta 2008
Japani
  • 22. heinäkuuta 2009
Joulukuu on liian myöhäistä kesälomille. S

superxero3

15. lokakuuta 2008
  • 22. heinäkuuta 2009
Tänä maanantaina.

-aggie-

19. kesäkuuta 2009
Minne puput ovat tervetulleita.
  • 22. heinäkuuta 2009
dukebound85 sanoi: ^^ pidä hauskaa tuon novellin kirjoittamisesta? LOL

Ja tässä ajattelin, että kirjoitin liikaa tähän hölynpölyyn.

GoCubsGo

19. helmikuuta 2005
  • 22. heinäkuuta 2009
danpass sanoi: Olen samaa mieltä, että pidän heinäkuun 3. viikkoa 'loppukesän' alkuna.


Joten se tarkoittaa todennäköisesti AT&T:lle loppukesän loppua

Hmm tosissaan? Ei, loppukesä on syyskuun alku.

Korkein Skil

13. elokuuta 2006
1 Geostationary Tower Plaza
  • 22. heinäkuuta 2009
w3cum sanoi: KAIKKI TÄMÄ ON SAID MITÄ TÄMÄ MERKITSE?????

Se tarkoittaa, että, kuten iPhonen painos, se viivästyy yli kuudella kuukaudella tai enemmän ilman tunnustusta tai anteeksipyyntöä.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Seuraava

Mene sivulle

MennäSeuraava Kestää