Baymowe335
Keskeytetty
Alkuperäinen juliste- 6. lokakuuta 2017
- 31. lokakuuta 2017
7:43 tässä videossa.
Onko tämä vahvistettu joksikin, jonka voit ottaa käyttöön, esimerkiksi lepäämällä sormesi TouchID:llä iPad Prolla? (napin painallusta ei tarvita)
Renho
- 15. syyskuuta 2014
- SR, CA
- 31. lokakuuta 2017
Baymowe335 sanoi: Tämä on saatettu peittää, mutta näyttää olevan mahdollista 'avaa' FaceID:llä ja saada puhelin siirtymään heti aloitusnäyttöön pyyhkäisemättä ylöspäin.
7:43 tässä videossa.
Onko tämä vahvistettu joksikin, jonka voit ottaa käyttöön, esimerkiksi lepäämällä sormesi TouchID:llä iPad Prolla? (napin painallusta ei tarvita)
Ei, sitä emme halua. Pyyhkäisemisen ideana on päästä ilmoituksiimme. FaceID aktivoi ilmoitukset, jotta voit tarkistaa ne siirtymättä aloitusnäyttöön. Jos ei pyyhkäisisi ylös, emme koskaan näe ilmoituksia. Onko tämä asetus, jota voidaan muuttaa tulevaisuudessa ihmisille, jotka eivät välitä ilmoituksista... ehkä
cwosigns
- 8. heinäkuuta 2008
- Kolumbus, OH
- 31. lokakuuta 2017
iphoneuser227
- 23. lokakuuta 2017
- 31. lokakuuta 2017
Baymowe335
Keskeytetty
Alkuperäinen juliste- 6. lokakuuta 2017
- 31. lokakuuta 2017
cwosigns sanoi: Se teki sen vain, koska hän yritti avata puhelimen pyyhkäisemällä ensin ylös. Sinun on pyyhkäistävä ylöspäin avataksesi puhelimen joko ennen tai sen jälkeen, kun katsot puhelinta.Hyvä saalis, olet oikeassa.
Etkö ole varma, miksi tämä ei olisi mukavuusvaihtoehto, jos haluat sen. Onko se mielestäsi mahdollista?
cwosigns
- 8. heinäkuuta 2008
- Kolumbus, OH
- 31. lokakuuta 2017
Baymowe335 sanoi: Hyvä saalis, olet oikeassa.Ei, koska kuten on jo todettu, jos se avautuisi heti kun katsot sitä, se tekisi ilmoituskeskuksesta mitättömän. Et voi koskaan nähdä ilmoituksia tai toimia niiden perusteella.
Etkö ole varma, miksi tämä ei olisi mukavuusvaihtoehto, jos haluat sen. Luuletko sen olevan mahdollista?
Renho
- 15. syyskuuta 2014
- SR, CA
- 31. lokakuuta 2017
Baymowe335 sanoi: Hyvä saalis, olet oikeassa.
Etkö ole varma, miksi tämä ei olisi mukavuusvaihtoehto, jos haluat sen. Luuletko sen olevan mahdollista?
ohititko viestini..lol
phpmaven
- 12. kesäkuuta 2009
- San Clemente, CA, Yhdysvallat
- 31. lokakuuta 2017
Baymowe335
Keskeytetty
Alkuperäinen juliste- 6. lokakuuta 2017
- 31. lokakuuta 2017
Renho sanoi: ohititko viestini..lolSelvä... kiitos.
Näyttää siltä, että he voisivat keksiä tavan antaa meille molemmat.
Renho
- 15. syyskuuta 2014
- SR, CA
- 31. lokakuuta 2017
phpmaven sanoi: Minulla on melko vahva tunne, että Apple lisää jossain vaiheessa vaihtoehdon suoraan aloitusnäytölle.
Luulisi. Mutta käytän ilmoituskeskusta koko ajan. Joten se ei toimisi minulle. Ajattele, kuinka he voisivat laittaa ilmoituksia, kun sisäänpääsyä ei pyyhkäise ylös, sivupainikkeet eivät myöskään toimisi. Ei mitenkään, toistaiseksi
phpmaven
- 12. kesäkuuta 2009
- San Clemente, CA, Yhdysvallat
- 31. lokakuuta 2017
Renho sanoi: Luulisi. Mutta käytän ilmoituskeskusta koko ajan. Joten se ei toimisi minulle. Ajattele sitä, kuinka he voisivat laittaa ilmoituksia, kun sisäänpääsyä ei pyyhkäise ylös, sivupainikkeet eivät myöskään toimisi. Ei mitenkään, toistaiseksiHe voivat tehdä siitä vaihdon asetuksissa tai jopa tekemällä tietyntyyppiset kasvot lukituksen avaamisen yhteydessä. Tai jopa mene aloitusnäyttöön, kun ilmoituksia ei ole.
Renho
- 15. syyskuuta 2014
- SR, CA
- 31. lokakuuta 2017
phpmaven sanoi: He voisivat tehdä siitä vaihdon asetuksissa tai jopa tekemällä tietyntyyppiset kasvot, kun avaat lukituksen. Tai jopa mene aloitusnäyttöön, kun ilmoituksia ei ole.
Se toimisi, jos ei ilmoituksia.. Pidän siitä ajatuksesta
vannibombonato
- 14. kesäkuuta 2007
- 31. lokakuuta 2017
Renho sanoi: Luulisi. Mutta käytän ilmoituskeskusta koko ajan. Joten se ei toimisi minulle. Ajattele, kuinka he voisivat laittaa ilmoituksia, kun sisäänpääsyä ei pyyhkäise ylös, sivupainikkeet eivät myöskään toimisi. Ei mitenkään, toistaiseksi
Siksi tarvitsemme vain yksinkertaisen vaihtoehdon.
Aina kun ihmiset, jotka eivät välitä ilmoituksista niin paljon, haluavat tarkistaa ne, he pyyhkäisevät alas sen sijaan, että heidän olisi pakko pyyhkäistä joka kerta.
Sanoisin, että 50 %:sti se on vaihtoehto, joka tulee ajan myötä: arvelen, miksi se ei ole olemassa, on se, että Apple haluaa vain 'katsoa' noita yksityisiä ilmoituksia ja antaa ne paljastaa (mikä ON siistiä, mutta en käytä ilmoituksia...).
Renho
- 15. syyskuuta 2014
- SR, CA
- 31. lokakuuta 2017
vannibombonato sanoi: Siksi tarvitsemme vain yksinkertaisen vaihtoehdon.
Aina kun ihmiset, jotka eivät välitä ilmoituksista niin paljon, haluavat tarkistaa ne, he pyyhkäisevät alas sen sijaan, että heidän olisi pakko pyyhkäistä joka kerta.
Sanoisin, että 50 %:sti se on vaihtoehto, joka tulee ajan myötä: arvelen, miksi se ei ole olemassa, on se, että Apple haluaa vain 'katsoa' noita yksityisiä ilmoituksia ja antaa ne paljastaa (mikä ON siistiä, mutta en käytä ilmoituksia...).
Kyllä minäkin näen sen, mutta en usko, että se on vain ilmoituksia varten. Tarkoitan, jos joku tarttuu puhelimeesi ja laittaa sen kasvosi eteen. Tuo viimeinen ele antaa sinulle aikaa napata se takaisin... haha
InBruges
- 25. marraskuuta 2012
- Yhdistynyt kuningaskunta
- 7. marraskuuta 2017
Renho sanoi: Ei, emme halua sitä. Pyyhkäisemisen ideana on päästä ilmoituksiimme. FaceID aktivoi ilmoitukset, jotta voit tarkistaa ne siirtymättä aloitusnäyttöön. Jos ei pyyhkäisisi ylös, emme koskaan näe ilmoituksia. Onko tämä asetus, jota voidaan muuttaa tulevaisuudessa ihmisille, jotka eivät välitä ilmoituksista... ehkä
Haluaisin tavan päästä sisään FaceID:n ja sivupainikkeen avulla, jotta voin esimerkiksi lukea viestin tai tunnistaa kappaleen ilman, että minun tarvitsee ottaa hanskoja pois talvella
CharlesShaw
to
- 8. toukokuuta 2015
- 7. marraskuuta 2017
InBruges sanoi: Haluaisin tavan päästä sisään FaceID:n ja sivupainikkeen avulla, jotta voin esimerkiksi lukea viestin tai tunnistaa kappaleen ilman, että minun tarvitsee ottaa hanskoja pois talvella
Sillä välin Siri voi auttaa. Tai jopa kellosi (huomaamalla avatarisi). T
tivopoika
- 15. toukokuuta 2005
- 7. marraskuuta 2017
THF neljätoista
to
- 8. huhtikuuta 2010
- Lontoo
- 7. marraskuuta 2017
InBruges sanoi: Haluaisin tavan päästä sisään FaceID:n ja sivupainikkeen avulla, jotta voin esimerkiksi lukea viestin tai tunnistaa kappaleen ilman, että minun tarvitsee ottaa hanskoja pois talvella
Hanki joitain noista kosketusnäytöllisistä käsineistä, minulla on niitä, ja ne toimivat hyvin paksusormen toimintoihin, vähemmän hyviä kirjoittamiseen.
Surge74
- 11. marraskuuta 2017
- 15. marraskuuta 2017
Renho sanoi: Luulisi. Mutta käytän ilmoituskeskusta koko ajan. Joten se ei toimisi minulle. Ajattele, kuinka he voisivat laittaa ilmoituksia, kun sisäänpääsyä ei pyyhkäise ylös, sivupainikkeet eivät myöskään toimisi. Ei mitenkään, toistaiseksi
Itse en koskaan käytä ilmoituskeskusta. Sain juuri X:n ja on heti ärsyttävää, että joudun pyyhkäisemään ylöspäin lukituksen avaamiseksi. Varsinkin verrattuna sormen pitämiseen alhaalla lukituksen avaamiseksi.
andyw715
- 25. lokakuuta 2013
- 15. marraskuuta 2017
Stylinguy
- 17. marraskuuta 2017
- Lindenhurst, NY
- 17. marraskuuta 2017
McFCologne
- 17. syyskuuta 2017
- 19. marraskuuta 2017
cwosigns sanoi: Ei, koska kuten on jo todettu, jos se avautuisi heti kun katsot sitä, se tekisi ilmoituskeskuksesta mitättömän. Et voi koskaan nähdä ilmoituksia tai toimia niiden perusteella.
Voit yksinkertaisesti pyyhkäistä alas nähdäksesi ilmoitukset. Haluaisin, että puhelimen lukitus avataan face ID:llä (lisävaruste). Mitä hyötyä on siitä, että en tarvitse hienompaa lukitusta, kun tarvitsen sormea pyyhkäisemään?
Aurinkoinen päivä 2017
Keskeytetty
- 10. marraskuuta 2017
- 19. marraskuuta 2017
McFCologne sanoi: Voit yksinkertaisesti pyyhkäistä alas nähdäksesi ilmoitukset. Haluaisin, että puhelimen lukitus avataan face ID:llä (lisävaruste). Mitä hyötyä on siitä, että en tarvitse hienompaa lukitusta, kun tarvitsen sormea pyyhkäisemiseen?
Niin minäkin. Se olisi erittäin kätevää monille meistä, ja jos ne, jotka eivät pidä siitä, pitäisi olla tapa poistaa se käytöstä tai jos sinun on päästävä ilmoituksiisi sen avautuessa, pyyhi mahdollinen vaihtoehto pois. J
JulianL
- 2. helmikuuta 2010
- Lontoo, Iso-Britannia
- 19. marraskuuta 2017
Sunnyday2017 sanoi: Niin minäkin. Se olisi erittäin kätevää monille meistä ja jos ne, jotka eivät pidä siitä, pitäisi olla tapa poistaa se käytöstä tai jos sinun on päästävä ilmoituksiisi sen avautuessa, pyyhi mahdollinen vaihtoehto .Toivottavasti he tekevät siitä vaihtoehdon. Eri näkökulmat voivat liittyä siihen, kuinka monta ilmoitusta ihmiset saavat. Jos jollakulla on melkein aina uusia ilmoituksia, kun hän avaa puhelimensa lukituksen, voin nähdä, kuinka se nyt on hänelle täysin loogista. Toisaalta poistan ilmoitukset käytöstä melkein kaikista sovelluksistani, enkä ole tarkoituksella määrittänyt sähköpostia, joten saan hyvin vähän ilmoituksia ja asettaisin sen ehdottomasti avautumaan suoraan aloitusnäytölle, jos Apple koskaan lisää tämän vaihtoehdon.
Jos Applella olisi suora aloitusnäyttö -vaihtoehto, olisi järkevää lisätä myös hyvin näkyvä ilmaisin aloitusnäyttöön, jotta käyttäjä tietää, että uusia ilmoituksia on nähtävillä. Voit ehkä muuttaa pyyhkäisypalkin väliaikaisesti punaiseksi tai jotain, ja kun se on punainen, käyttäjä voi pyyhkäistä sitä ylöspäin nähdäkseen ilmoitukset. Määritelmän mukaan käyttäjä olisi jo aloitusnäytössä, joten pyyhkäisytoiminnon kaappaamisen vain aloitusnäytön ensimmäistä avausnäkymää varten ei pitäisi olla ongelma.
Ralph
- 22. joulukuuta 2016
- Australia
- 19. marraskuuta 2017
Renho sanoi: Ei, emme halua sitä. Pyyhkäisemisen ideana on päästä ilmoituksiimme. FaceID aktivoi ilmoitukset, jotta voit tarkistaa ne siirtymättä aloitusnäyttöön. Jos ei pyyhkäisisi ylös, emme koskaan näe ilmoituksia. Onko tämä asetus, jota voidaan muuttaa tulevaisuudessa ihmisille, jotka eivät välitä ilmoituksista... ehkäMutta entä jos sinulla ei ole ilmoituksia?
Eikö olisi hienoa, jos ilmoitusten puuttuessa se vain avautuisi suoraan aloitusnäyttöön, mutta jos sinulla oli niitä, se näyttää ne ja vaatisi pyyhkäisemään ylöspäin kuten (kuten teet nyt)?
Olen nähnyt kuvamateriaalia OnePlus 5:stä siirtyvän suoraan aloitusnäyttöön Face ID -järjestelmän kanssa, ja se oli niin tyylikäs.
[doublepost=1511156431][/doublepost]
Renho sanoi: ohititko viestini..lolOhitan aina viestisi ohi.
(jks lol)
[doublepost=1511156987][/doublepost]
phpmaven sanoi: He voisivat tehdä siitä vaihdon asetuksissa tai jopa tekemällä tietyntyyppiset kasvot, kun avaat lukituksen. Tai jopa mene aloitusnäyttöön, kun ilmoituksia ei ole.
ja nyt pääsen ketjuun....
Surge74 sanoi: En henkilökohtaisesti koskaan käytä ilmoituskeskusta. Sain juuri X:n ja on heti ärsyttävää, että joudun pyyhkäisemään ylöspäin lukituksen avaamiseksi. Varsinkin verrattuna sormen pitämiseen alhaalla lukituksen avaamiseksi.
Sanoisin, että olet vähemmistössä. Useimmat ihmiset olisivat riippuvaisia ilmoituksista ja haluaisivat nopean pääsyn niihin ilman tarvetta avata puhelimen lukitus.
Minusta muistutukset, kalenterin hälytykset, tekstiviestit, vastaamattomat puhelut ja twiitit ovat eniten näytettyjä ilmoituksia. Kaksi ensimmäistä ovat melko tärkeitä, koska haluan asettaa muistutuksia usein.
andyw715 sanoi: Voisin katsoa hänen lukevan sanakirjaa.
kammottava
ˈkriːpi/
adjektiivi
epävirallinen
- aiheuttaa epämiellyttävän pelon tai levottomuuden tunteen.
'kammottavat tunteet, joita ihminen usein tuntee vieraassa talossa'
synonyymit: pelottava, pelottava, kauhistuttava, hiuksia kohottava, selkäpiitä jäähdyttävä, verta hyydyttävä, jäähdyttävä, kivettynyt, hälyttävä, järkyttävä, tuskallinen, kauhistuttava, kauhistuttava, kauhea, kauhea, painajainen, makaaberi, aavemainen;
(LOL)
McFCologne sanoi: Voit yksinkertaisesti pyyhkäistä alas nähdäksesi ilmoitukset. Haluaisin, että puhelimen lukitus avataan face ID:llä (lisävaruste). Mitä hyötyä on siitä, että en tarvitse sormea lukituksen avaamiseen, kun tarvitsen sormea pyyhkäisemiseen?Nopea pääsy ilmoituksiin ja mahdollisuus tyhjentää ne tai vastata niihin ilman, että sinun tarvitsee avata puhelimen lukitusta ja sitten pyyhkäisemällä alas, säästää paljon aikaa niille, jotka saavat monia ilmoituksia.
Mutta silloin, kun olet tyhjentänyt ne kaikki, IOS:n pitäisi siirtyä suoraan aloitusnäyttöön.
(Mies, rakastan kirjoittamista juuri ostamallani Logitech G810:llä)... Viimeksi muokattu: 19. marraskuuta 2017
- 1
- 2
- 3
- 4
Suosittu Viestiä