Muut

Miksi kutsumme edelleen koulumme opettajia heidän sukunimellään?

maclover001

kohtaan
Alkuperäinen juliste
25. huhtikuuta 2008
Vancouver, Kanada
  • 25. toukokuuta 2009
Rehellisesti sanottuna - on vuosi 2009. Olen 10-luokalla ja mielestäni on vain typerää, kuinka meidän on edelleen puhuttava opettajillemme 'herralla' tai 'rouvalla'.

Sinun mielipiteesi?

memondit

9. huhtikuuta 2008


Lexington, KY
  • 25. toukokuuta 2009
maclover001 sanoi: Rehellisesti sanottuna - on 2009. Olen 10. luokalla ja mielestäni on vain typerää, kuinka meidän on edelleen puhuttava opettajillemme 'herra' tai 'rouva'.

Sinun mielipiteesi?

osoittaa kunnioitusta.
Reaktiot:mmomega, zachlegomaniac, BeeGood ja 2 muuta

Dukebound85

17. heinäkuuta 2005
5045 jalkaa merenpinnan yläpuolella
  • 25. toukokuuta 2009
kunnioitus???

kun pääset yliopistoon, se on tohtori niin ja niin tai professori niin ja niin

Jos opetin hs:ää, minuun on parempi puhua muodollisesti, ellei toisin sano Reaktiot:zaklegomaani

jmann

8. joulukuuta 2007
törmää puuhun meren pohjassa olevassa kolossa
  • 25. toukokuuta 2009
Mielestäni se osoittaa tietynlaista kunnioitusta. Ei ole kunnioitusta missään muualla lukiossa. Tämä on vähintä, mitä teini voi tehdä. Reaktiot:Breezy tyttö

Rakkaus

20. tammikuuta 2007
Vain Northwestshiren kaakkoon
  • 25. toukokuuta 2009
Pääasiassa kunnioitusta.

memondit

9. huhtikuuta 2008
Lexington, KY
  • 25. toukokuuta 2009
Miksei meidän pitäisi käsitellä niitä virallisesti?

tulilaukaus91

31. heinäkuuta 2008
Pohjois-VA
  • 25. toukokuuta 2009
Intiassa (kävin yksityistä koulua nimeltä Amity International) kutsuimme opettajiamme joko 'mamiksi' tai 'herraksi'. Joskus ihmiset kutsuivat opettajia rouvaksi.

Pääasiassa se oli ___ mam (jossa ___ oli opettajan nimi).


Täällä kutsun opettajiani herra/rouva. ____


Minua ei haittaa kutsua opettajia sellaiseksi, koska se osoittaa kunnioitusta. Jos kutsuisin opettajaa hänen etunimellään, se olisi kuin hän olisi samanarvoinen / pienempi kuin minä, mitä hän ei ole, koska hän opettaa minua

Demosthenes X

21. lokakuuta 2008
  • 25. toukokuuta 2009
maclover001 sanoi: Olen luokalla 10 ja luulen

Virittelin siellä. Suurin osa siitä, mitä luulet arvosanaksi kymmenen, on itsekeskeistä, naiivia ja väärää. Esimerkki.
Reaktiot:chabig

0098386

Keskeytetty
18. tammikuuta 2005
  • 25. toukokuuta 2009
Kunnioita, enkä minäkään haluaisi sen muuttuvan.
Reaktiot:Breezy tyttö

Suunnittelija Dale

25. huhtikuuta 2009
Taitettava tila
  • 25. toukokuuta 2009
Muodollinen nimeäminen on helppo tapa ylläpitää komentoketjua ilman painostusta. Kun menet töihin, kutsut herra tai rouva tai rouva esimiehellesi/pomosi, kunnes he käskevät 'Soita minulle...'. Opetin peruskoulussa, eikä kukaan oppilaistani koskaan kutsunut minua millään muulla virallisella sukunimelläni, eikä koskaan tarvinnut mainita sitä. Jos olisin 30-vuotias tai nuorempi ja opettaisin lukiossa, haluaisin oppilaideni kutsuvan minua herraksi vain muistuttaakseen kaikkia asianosaisia, että toinen on opettaja ja toinen opiskelija. Opetus on korkean auktoriteetin asema, ja on tärkeää säilyttää ero. Jos OP on kyllästynyt siihen, että joku, jota hänen täytyy kutsua sukunimellä, kutsuu häntä etunimellään, niin asiat vain menevät.

herra Dale... Reaktiot:Breezy tyttö

maclover001

kohtaan
Alkuperäinen juliste
25. huhtikuuta 2008
Vancouver, Kanada
  • 25. toukokuuta 2009
Luulen, että noissa vastauksissa on järkeä. Silti minusta tuntuu niin aikaiselta 1960-luvulta.

Dukebound85

17. heinäkuuta 2005
5045 jalkaa merenpinnan yläpuolella
  • 25. toukokuuta 2009
Eanair sanoi: Olen samaa mieltä kaikkien kanssa tähän mennessä.

Se osoittaa kunnioitusta.

Kun pääset korkeakouluun/yliopistoon, soitat opettajillesi professori Smithille tai tohtori Smithille. Kun sinulla on työpaikka, soitat esimiehillesi herra Smithille tai rouva Smithille tai neiti Smithille.

elleivät toisin sano

Olen esimerkiksi työskennellyt monien tohtoreiden kanssa ja olen aina sanonut tohtori niin ja tuollaisen. he kertoivat minulle kutsuvan minua 'etunimeksi' .... dr osa on haastatteluja varten lol

NoSmokingBandit

13. huhtikuuta 2008
  • 25. toukokuuta 2009
maclover001 sanoi: Luulen, että noissa vastauksissa on järkeä. Silti minusta tuntuu niin aikaiselta 1960-luvulta.

Valitettavasti olet oikeassa. Kunnioituksen osoittaminen esimiehensä kohtaan on menneisyyttä.
Reaktiot:Breezy tyttö

Dukebound85

17. heinäkuuta 2005
5045 jalkaa merenpinnan yläpuolella
  • 25. toukokuuta 2009
NoSmokingBandit sanoi: Valitettavasti olet oikeassa. Kunnioituksen osoittaminen esimiehensä kohtaan on menneisyyttä.

se sai minut nauramaan. surullista mutta totta

tammikuu

27. helmikuuta 2009
  • 25. toukokuuta 2009
dukebound85 sanoi: elleivät he toisin sano

Olen esimerkiksi työskennellyt monien tohtoreiden kanssa ja olen aina sanonut tohtori niin ja tuollaisen. he kertoivat minulle kutsuvan minua 'etunimeksi' .... dr osa on haastatteluja varten lol

Kyllä, sekin.

Työskentelin erittäin hienojen tohtoreiden kanssa koulussa, ja he vaativat kaikkia kutsumaan heitä etunimellään. Vain harvat vaativat, että käytämme joko professoria tai tohtoria puhuttaessamme heitä.

olla ensimmäinen

24. tammikuuta 2005
St. Louis, MO
  • 25. toukokuuta 2009
Minulla oli lukiossa opettaja 90-luvun puolivälissä, joka puhui kaikille oppilailleen herra X ja neiti Y. Hän palautti kunnioituksen, jonka annoimme hänelle kutsumalla häntä herra Z:ksi kutsumalla meitä samoin.

Onko Don Ditty

15. tammikuuta 2007
Maryland
  • 25. toukokuuta 2009
Ainoa aika kutsua opettajaa/professoria heidän etunimellään on, kun he sanovat, että se on ok.

Kokemukseni mukaan ne, jotka tekevät niin, ovat yleensä melko siistejä ja niiden kanssa on helppo keskustella.

CorvusCamenarum

16. joulukuuta 2004
Birmingham, AL
  • 25. toukokuuta 2009
NoSmokingBandit sanoi: Valitettavasti olet oikeassa. Kunnioituksen osoittaminen esimiehensä kohtaan on menneisyyttä.

Kuten myös käsitys, että joku on parempi kuin sinä (yleensä sinä, et henkilökohtaisesti). JA

erickkoch

kohtaan
13. tammikuuta 2003
Kalifornia
  • 25. toukokuuta 2009
Samankaltaisuus synnyttää paheksuntaa. Sukunimi vain opettajalle.

thomahawk

kohtaan
3. syyskuuta 2008
Osaka, Japani
  • 25. toukokuuta 2009
Nykyään nuoremmat sukupolvet eivät kunnioita vanhempia ihmisiä.
minun koulussani lapset kutsuvat opettajia sanomalla vain 'neiti' tai 'herra', mutta siinä on ainakin pieni kunnioitus.

Luulen, että sukupolvet korruptoituvat vuosi vuodelta.

opettajien puhuminen herra ___ tai rouva/ms______ on vähintä mitä voimme tehdä korruptoituneena nuorena sukupolvena M

mac88

7. elokuuta 2008
Boston, MA
  • 25. toukokuuta 2009
thomahawk sanoi: Nykyään nuoremmat sukupolvet eivät kunnioita vanhempia ihmisiä.
minun koulussani lapset kutsuvat opettajia sanomalla vain 'neiti' tai 'herra', mutta siinä on ainakin pieni kunnioitus.

Luulen, että sukupolvet korruptoituvat vuosi vuodelta.

opettajien puhuminen herra ___ tai rouva/ms______ on vähintä mitä voimme tehdä korruptoituneena nuorena sukupolvena

Ehdottomasti totta. Kyse ei vain ole vanhuksista, vaan ihmisistä yleensä. Tietyt nuoret eivät vain välitä kenestäkään muusta kuin itsestään, se on aika surullista.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Seuraava

Mene sivulle

MennäSeuraava Kestää